Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הזמנה להשקת פיאט ספיידר 1972 ב-08/11/05 16:30


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק כשאני רציתי להעביר טסט ל 1000, החלטת להיתפוטר... ככה בלי בושה.

תמצא כבר עבודה בראשון או נ"צ, אני רוצה להעביר את ה 4 טסט בינואר... :-)

בעלי רכבי פיאט 850 ספיידר נימצאים בקשר קבוע אחד עם השני ועוזרים אחד לשני קבוע.

הרכב המדובר עבר טסט אצלי ( אלא מה איפה עוד??) כשעבדתי.

ירון ואני נסענו בבוקר אחת השבתות הראשונות שהרכב היה אצלו לנסיעת מבחן....

 

רכב חביב מאוד ואני מאחל לירון שיהנה ממנו.

(קישור לאתר שלבחור בעל רכב זהה:)

http://www.compusulting.com/fiat850/

 

משה.

NSU Club Israel

פורסם
רק כשאני רציתי להעביר טסט ל 1000, החלטת להיתפוטר... ככה בלי בושה.

תמצא כבר עבודה בראשון או נ"צ, אני רוצה להעביר את ה 4 טסט בינואר... :-)

אלו אלו שלא יחשבו שרכבים עוברים אצלי בלי להיבדק!!!

הבדיקה נעשית כמו כל בדיקה רק בשיתוף והסבר מלא עם בעל הרכב. במקרה ויש בעיה הוא רואה אותה ומקבל הסבר, אם צריך הוא גם יורד לתוך הבור ליראות במה מדובר. (יכולים להעיד על כך ארנון. ירון.ועוד המון חברי פורוום)

אה ועוד משהו.

לכולם נופל הלב כשהם נכנסים למכשיר לבדיקת בלמים. יש את האפשרות להרים את הזרועות במכשיר ואז הרכב מקבל זעזוע יותר עדין שכמעט לא מורגש.

ואחר כך מורידים את הזרועות ואפשר לבדוק את הרכב :wink:

 

בדרך זו הטסט הופך מסיוט לחויה לא כלכך נוראה.

 

סך הכול צריך להבין שכשנוסעים ברכב תקין נהנים יותר מהנסיעה.

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
אלו אלו שלא יחשבו שרכבים עוברים אצלי בלי להיבדק!!!

הבדיקה נעשית כמו כל בדיקה רק בשיתוף והסבר מלא עם בעל הרכב. במקרה ויש בעיה הוא רואה אותה ומקבל הסבר, אם צריך הוא גם יורד לתוך הבור ליראות במה מדובר. (יכולים להעיד על כך ארנון. ירון.ועוד המון חברי פורוום)

אה ועוד משהו.

לכולם נופל הלב כשהם נכנסים למכשיר לבדיקת בלמים. יש את האפשרות להרים את הזרועות במכשיר ואז הרכב מקבל זעזוע יותר עדין שכמעט לא מורגש.

ואחר כך מורידים את הזרועות ואפשר לבדוק את הרכב :wink:

 

בדרך זו הטסט הופך מסיוט לחויה לא כלכך נוראה.

 

סך הכול צריך להבין שכשנוסעים ברכב תקין נהנים יותר מהנסיעה.

 

משה.

משה

אז מה זה הסיפור עם כל המסיבות בתוך הבור?-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

תודה רבה לכולם על הפרגון וההסברים (ארנון.אזולאי.לירון) .

 

גם לי כבר אין סבלנות ואני ממתין ליום שישי בתקווה שלא ירד גשם

 

צו'פר קטן לגירוי ... תמונה מצורפת של 4 הלבבות של המנוע דקה לפני חיבורם למנוע

 

להשתמע

ירון

DSC00054.JPG

פורסם

צו'פר קטן לגירוי ... תמונה מצורפת של 4 הלבבות של המנוע דקה לפני חיבורם למנוע

 

להשתמע

ירון

אני ספרתי שלושה!!!

איפה גנבת אחד???

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

×
×
  • תוכן חדש...