Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

S14 בדריפט כחול לבן - למי יש עוד גרסה ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה, באירוע של לטרון ב-11/11.

מי צילם את הדריפט של ה ניסן (S14 (200SX סביב הקונוס בסיבוב 360 שהיה שם ?

 

הודות ל-Stav_VRT, יש את הסרטון הבא, אבל כמו שאפשר לראות, המצלמה זזה באמצע.

אז אם למישהו יש סרטון מלא, בבקeה לשלוח לי , או עוד יותר טוב - לעלות לרשת.

 

תודה, ותודה ל Stav_VRT על הסרטון ולאוהד על שהמיר אותו ל-AVI.

 

http://s37.yousendit.com/d.aspx?id=1RT51OTVNA8Q63PKQG090BSPHE

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם

ואם כבר, אני ראיתי רק שני סרטים מהארוע עד היום, לא יכול להיות מבין עשרות הצלמים אין עוד סרטים.

 

אני מצפה בקוצר רוח לקבלת סרטים נוספים, רצוי עם מיאטות ... :-)

פורסם

כרגע בדקתי את הלינק, והוא עובד מצויין !

 

נו חברה ? מבין כל הפז'ו שהיו שם, לא צילמתם את הרכבים שהתבלטו קצת יותר ?

 

כמה פעמים יוצא לנו לראות דריפטים בארץ, עד שיש אחד, לא מצלמים ..... :shock:

 

שריפת צמיגים צילמתם ודריפטים לא.....איזה באסה איתכם.:mm_cry:

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם

אם היתי יודע ששריפת צמיגים חסרת תכלית יותר מענינת מביצועי נהיגה משובכים, היתי שורף צמיגים גם :? .

 

 

אגב, הנה עוד סרטון - יש בו גם דברים אחרים, אבל אפשר לראות שם את מה שאני מחפש - כמובן שבאיכות טובה בהרבה.

תודה לעמית על הסרטון.

 

SAVE AS

 

צריך QUICKTIME .

 

אני יודע - תת היגוי מטורף - זה מה שקורא שמנסים לזרוק תחת בלי להשתמש בהנדברקס, בלי מספיק מהירות כניסה.

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם

כדי לרענן לאנשים את הזכרון לגבי מה אני מחפש :

 

s14a.gif

רק באיכות הרבה יותר טובה....תודה !

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

×
×
  • תוכן חדש...