Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שנה עברה שנה באה וטסט גם בא.

 

מספר שאלות לגבי פז'ו 91 205 ג'וניור או בשמו הפרטי "ג'וניייר" (יש לקרוא במבטא צרפתי מתלהם).

 

1. במבט מהיר מתחת לרכב נתגלתה רטיבות שמן מוזרה מתחת למנוע, יש לציין שהאוטו לא מטפטף גם כאשר עומד שעה.

 

2. מגבים יבשים מעט, מהו גבול היובש המותר? (שאלה מוזרה אני יודע...)

 

3. ריח מעושן של עבודת מנוע אופף את הרכב מבחוץ לאחר נסיעות ארוכות קמעה. נדמה לי שבבדיקת המוסך יתגלה האם יש בעית זיהום אויר?.

 

4. מבט נוסף מאחורי הרכב מראה שהרכב נוטה מעט שמאלה, למרות האויר המלא בגלגלים. פתרונות?

 

5. שונא חשמל! מנגנון השפריצר לא עובד בכלל (לא משמיע רעש).

כמו כן, נורית האזהרה hazard light לא עובדת אבל בנפרד האיתותים כן.

(נשקלה אופציית תיקון לבד, מה שאומר התעסקות דש בורד...מאיפה מתחילים+כלים?)

 

6. הנד ברייק חלש באופן מדאיג, לא מחזיק בזוית מעל 30 מעלות בערך.

 

תודה מראש על העזרה (נדהם כל יום מחדש בגלל אדיבותכם-טוב לדעת שיש אנשים טובים באמצע הדרך

 

:mm_yeah:

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם

אני רק זוכר שלא מכשילים על מגבים אז אל תתפתה לקנות מגבים במכוני רישוי. קנה מגבים טובים וזולים, במיוחד כשהחורף כבר כמעט כאן.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

:-) בואנה יש לך הרבה עבודה שם.

 

1.מגבים בכל מקרה תחליף כולה כמה גרושים.

2.זיהום אוויר צריך בדיקה של 4 גזים

3. צריך כיוון גלגלים.

4. בקשר לרטיבות שטוף מנוע וגש לטסט.

5. "שפריצר" נתק או מנוע שריף או ידית, צריך לבדוק.

6. נורית האזהרה החלף כפתור 4 מהבהבים.

פורסם
שנה עברה שנה באה וטסט גם בא.

 

מספר שאלות לגבי פז'ו 91 205 ג'וניור או בשמו הפרטי "ג'וניייר" (יש לקרוא במבטא צרפתי מתלהם).

 

1. במבט מהיר מתחת לרכב נתגלתה רטיבות שמן מוזרה מתחת למנוע, יש לציין שהאוטו לא מטפטף גם כאשר עומד שעה.

 

2. מגבים יבשים מעט, מהו גבול היובש המותר? (שאלה מוזרה אני יודע...)

 

3. ריח מעושן של עבודת מנוע אופף את הרכב מבחוץ לאחר נסיעות ארוכות קמעה. נדמה לי שבבדיקת המוסך יתגלה האם יש בעית זיהום אויר?.

 

4. מבט נוסף מאחורי הרכב מראה שהרכב נוטה מעט שמאלה, למרות האויר המלא בגלגלים. פתרונות?

 

5. שונא חשמל! מנגנון השפריצר לא עובד בכלל (לא משמיע רעש).

כמו כן, נורית האזהרה hazard light לא עובדת אבל בנפרד האיתותים כן.

(נשקלה אופציית תיקון לבד, מה שאומר התעסקות דש בורד...מאיפה מתחילים+כלים?)

 

6. הנד ברייק חלש באופן מדאיג, לא מחזיק בזוית מעל 30 מעלות בערך.

 

תודה מראש על העזרה (נדהם כל יום מחדש בגלל אדיבותכם-טוב לדעת שיש אנשים טובים באמצע הדרך

 

:mm_yeah:

1. אז מה? רכב ישן זה כמו קשיש בן 80. תמיד רטוב לו איפה שהוא.

 

2. מה זה גבול יובש? מושג של בעיות וגינאליות? זה 205. סט וישרים עולה 30 שקל. יבקשו-תחליף.

 

3. שמן נשרף. אז מה. זה לא יוצא מהאגזוז אז זה לא סיפור.

 

4. להחליף בולמים. או לבדוק אם יש לך איזה משהו כבד בבגאז' באחד מהצדדים. אל תהיה לחוץ. זה שטויות.

 

5. אך רבים אוהבים חשמל-הוא אפילו מסייע לך לגלוש באינטרנט ברגע זה!! לגבי החשמל - זה סיבה להיכשל. טפל בזה.

 

6. אז תמתח כבל.

 

בהצלחה בטסט. זה תמיד מלחיץ. אז מקסימום תיכשל, תלך למוסך ותחזור אחרי שעה עם אוטו תקין. לא מתים מזה. טסט זה לא דוקטורט.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

לגבי השפריצרים,זו מחלה ידועה ב205.

אני מתחתי פלוס ומינוס מהמשאבה של השפריצר אל המצבר,את המינוס אתה יכול לחבר סתם לשילדה, אם ממש בא לך תשחיל פיוז באמצע. את ההפעלה אתה עושה עם מפסק ב 5 שח שנכנס לך אל הקבינה.

או שתשיג ידית מפירוק,שכמעט בטוח שתעשה לך את אותן בעיות כי כולן מתקלקלות .

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

יופי של תשובות.נהניתי, תודה.

 

מה לגבי ההנד ברייק, הבנתי שזה מסוכן להתעסק עימו ואפילו לא חוקי?

 

ומה לגבי כיוון הגלגלים האחוריים הרבה כסף?

 

השאלה היא בעצם, מה כדאי לשפר לפני, כדי לעבור את הטסט חלק (מגבים תכננתי לקנות בכל מקרה)

ומה בעצם ניתן לדחות אחרי הטסט? מה הסיכון שאני מגדיר כאשר אני לא מסדר את הדברים הללו, ומה יכשיל אותי על בטוח?

בתודה

אבי

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם

אגב לגבי השנאה לחשמל, זו סתם מסקנה שהפקתי לעצמי. לא משהו אישי, אחרי הכל אני טכנאי אלקטרוניקה, אז אני מרשה לעצמי להתעצבן על דברים שלפחות אני מבין איך הם עובדים לעומת חלק ממכונאות רכב שבהם התקלה נמוגה באפלה ורק יודעים שיש לתקן (תמים וטוב לו):-)

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
פורסם

את מה שאתה יכול לעשות לבד תעשה לבד, גם יעלה לך פחות וגם תהיה בטוח שהכל לשביעות רצונך.

 

סט וישרים זולים עולה 20-30 שח. תחליף.

תבדוק גם את הוישר האחורי ותחליף אותו - הם אוהבים להכשיל על זה.

 

מלא לחץ אויר בגלגלים כמו שצריך, בדוק את כל הנורות ברכב, במיוחד את האורות של המספר האחורי. קנה זוג פסים זוהרים חדשים ותדביק.

 

אם הרטיבות מתחת למנוע מדאיגה אותך, כנס לשטיפת רכב שמבצעים בה גם שטיפת מרכב תחתון. עניין של כמה עשרות שקלים ותחתית הרכב שלך תהיה נקיה.

 

בכל הנוגע לשאר - אלו דברים שצריכים להיות תקינים. ה"שיטה" הישראלית היא פשוט להיכנס לטסט, להיכשל במה שיקבע ולפי זה לתקן. השיקול הוא שלך.

 

אין ספק שלפי דבריך הרכב סובל מליקויים שדורשים השקעה (שאולי לא כל כך מועטה) של כסף. עד כמה הליקויים הללו חמורים - את זה תדע בטסט.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בכל הנוגע לשאר - אלו דברים שצריכים להיות תקינים. ה"שיטה" הישראלית היא פשוט להיכנס לטסט, להיכשל במה שיקבע ולפי זה לתקן. השיקול הוא שלך.

זה מה שאני עושה. תהרגו אותי איך זה יכול להיות, אבל תמיד נשרפת לי איזו נורית

יומיים לפני הטסט. תמיד.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני שאתה מחליף כפתור חירום תנסה "לתקן" אותו בעזרת ספריי מגעים, בד''כ זה עוזר.

 

מישהו יודע אולי אם ניתן להוציא את נורת האזהרה ללא פירוק הדשבורד? ומה הם השלבים?

בתודה

אבי

:shock:פג'ו 205 ג'ונייייר 3 דלתות - אספנות בשנת 2021 :shock:
×
×
  • תוכן חדש...