Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7536 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה .. אני מעוניין לקנות מגבר מאיבאי עוד לא הוחלט איזה ומכייון שהמכס הוא עד 200 דולר

אני ידאג לא לעבור את המחיר הזה

 

עכשיו כשאני יזמין אותו לארץ אני ישלם על המגבר עצמו + משלוח .. האם אני יצטרך לשלם גם מכס

 

 

נ.ב

קראתי הכל על מכס בהודעות שכיחות, לא מצאתי תשובה לשאלה ..

 

 

בתודה

רועי

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

פורסם

אתה כן תצטרך לשלם מכס, מגבלת ה-$200 היא במידה ואתה מגיע מחו"ל, אז אתה פטור ממכס עד לסכום הזה, אם אתה מזמין משהו אז המגבלה היא עד $50.

 

איציק.

פורסם

לא רק שתשלם מכס על המוצר אתה תשלם גם על המשלוח.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

בוודאי שאני ישלם על המשלוח

 

ויש לי עוד שאלה קטנטנה

נגיד שאני יקנה מגבר ב40 דולר והמשלוח יעלה 15 דולר

 

העלות הכוללת תהיה 55 דולר

במצב הזה אני יהיה פטור ממכס או שהעלות עברה ת50 אז אני יצטרך לשלם ?

 

 

בתודה

רועי

Nothing But Music

 

למכירה מגבר 4 ערוצים:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=99702

פורסם

אם זה עבר את ההגבלה של ה50 דולר אז מה השאלה פה בעצם?

 

 

בכל מקרה, תריץ פעם הבאה חיפוש זה יעזור לך להבין את העניין טוב יותר.

בכל מקרה הנה קישור מועיל, תקרא את מה שכתבתי ואם יהיו לך עוד שאלות אתה מוזמן בשמחה לשאול.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=83539&highlight=%E0%E9%E1%E9%E9

 

G.Mr

under construction..

פורסם

זה לא משנה...

כל מוצר שמגיע לארץ שערכו מעל 50 דולרים (כולל משלוח!) חייב במיסים.

 

אפשר לרשום שזה מוצר מחשב או משהו כזה ואז יש חיוב רק ל17 אחוז מע"מ ולא 35 אחוז.

אבל זה מסוכן.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

טעות.. כל מוצר שיש לך חשבונית עליו בין אם הדפסת אותה לבד או שלחו לך אותה, לא כולל משלוח עלותו היא 50$ ומטה, לא חייב המזמין לשלם מכס.

אם ציין השולח ב VALUE מעל 50$ כולל משלוח יש להראות לפקיד המכס את הקבלה של המוצר בלבד, ללא המשלוח.

התפיסה שצריך לשלם גם אם המשלוח הוא מעל 50$ היא לא נכונה.

סמכו עליו יש לי 60 פידבקס ואני משתמש באיביי כל יום..

בקשר למגבר, תשלח אותו דרך FEDEX EXPRESS, לדעתי עד עכשיו הכי טובה שנתקלתי בה, + לוקחים לך מכס ישר בבית, ובדרך כלל הרבה יותר נמוך. (לי בשביל מערכת 2 סאבים 15" מגבר ענקי של סוני וקונדנסר לקחו 330 ש"ח, תעשו את החשבון).

פורסם
טעות.. כל מוצר שיש לך חשבונית עליו בין אם הדפסת אותה לבד או שלחו לך אותה, לא כולל משלוח עלותו היא 50$ ומטה, לא חייב המזמין לשלם מכס.

אם ציין השולח ב VALUE מעל 50$ כולל משלוח יש להראות לפקיד המכס את הקבלה של המוצר בלבד, ללא המשלוח.

התפיסה שצריך לשלם גם אם המשלוח הוא מעל 50$ היא לא נכונה.

סמכו עליו יש לי 60 פידבקס ואני משתמש באיביי כל יום..

בקשר למגבר, תשלח אותו דרך FEDEX EXPRESS, לדעתי עד עכשיו הכי טובה שנתקלתי בה, + לוקחים לך מכס ישר בבית, ובדרך כלל הרבה יותר נמוך. (לי בשביל מערכת 2 סאבים 15" מגבר ענקי של סוני וקונדנסר לקחו 330 ש"ח, תעשו את החשבון).

 

קודם כל אתה טועה ומטעה אחרים.

עם כל הכבוד לנסיון שלך , בייבוא מוצרים תשלום המכס הוא על המחיר של המוצר כולל משלוח.

VALUE =עלות הפריט+משלוח.

אם זה מעל 50 דולר זה חייב במס לא משנה מה. בין אם זה רק חובת תשלום מע"מ או במיסים עפ"י חוק מיסים מרוכזים.

לא כל חנות באיביי שולחת דרך FRDEX, העלות משלוח בFEDEX היא מאוד יקרה בגלל השליחים שזה פועל עפ"י משלוח רשום הדורש חתימתך על המשלוח,רוב החנויות באיביי ששולחות בינלאומי משתמשות בשירותי הדואר האמריקאי USPS, ופחות בחברות כמו UPS EXPRESS, או FEDEX EXPRESS, או בTNT.

זה שהשליח משחרר לך את המוצר מהמכס אתה גם משלם על זה עמלה, וגם אין לך אופציה להתמקח על גובה תשלום שיעור המס, אתה לא יכול לערער על התשלום, וכן במידה ולא היית בבית יגבו ממך דמי טרחה על השחרור מהמכס ובנוסף תשלום עבור אחסנה במידה ואתה מגיע לאסוף את זה מאוחר יותר או ששליח חוזר אלייך לגבי המשלוח, עבור כל יום יש תשלום מראש שגם עליו אין לך שליטה.

under construction..

פורסם

אוקיי אז הנה שאלה לי אליכם-

 

לפני כשבועיים הייתי בארצות הברית, בניו יורק.

בזמן שהותי שם הזמנתי מגבר לדירה של דודים שלי ותכננתי להביא את זה איתי כשאני חוזרת.

הבעיה שזה הגיע יום אחרי שעזבתי את ארצות הברית.

עכשיו זה תקוע שם- ושאלתי היא איך אני מביאה את זה ארצה, כמה בערך יעלה משלוח ומה בענין מכס?

 

המגבר הוא hifonic titan tx8085

הוא עלה 155 דולר ומשלוח עלה לי 30 דולר.

 

מה אתם ממליצים לי לעשות?

פורסם

אם תשלחי אותו לארץ, אני מאין שאפשר לומר שהוא עלה רק 155 ולא 185.

מלבד זאת יתווסף המשלוח מארה"ב לארץ ועליו יתווסף המכס בסך 35 אחוז.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

לשלוח ללא ספרות מלווה ואריזה מקורית. לרשום על הצהרת המס מתנה + ערך של 65$ או 80$ בקיצור משהו סביר + לכתוב בהצהרה שמדובר במוצר משומש - USED

 

אני מניח ששקלול המס יהיה יותר לטובתך

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

אתה מדבר מבחינה רשמית אבל טועה גם כן, כי המשלוח לא קשור בכלל לפריט שהזמנת. המשלוח הוא תשלום נפרד לכל דבר, המכס נלקח על הפריט עצמו ואתה יכול להתווכח עם הפקיד במקרה והוא מחליט לקח מכס על המשלוח. מבחינת דוגרי, FEDEX יסדרו לך מחיר הרבה יותר זול במכס כדי שתזמין מהם יותר מאוחר, ותאמין לי שיש לי ניסיון רב עם זה.

×
×
  • תוכן חדש...