Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7543 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

יש לי מערכת כרגע שכוללת קומפ' קדמי DOTECH - מגבר של רוקפורד 4004 וסאב 12" BAZOOKA.

אני נאלץ להוציא את הסאב מהרכב ( מרחיבים את המשפחה וצריך מקום :-) )

מכיוון שאני לא מתכוון להשאר עם סט קדמי בלבד אז אין לי ברירה ואני אצטרך לשלב את הקומפ'

הקדמיים עם 6X9 מאחורה. אני צריך ייעוץ על רמקולים ברמה סבירה שישתלבו טוב עם אופי הצליל

של הדוטק. הם יהיו מוגברים במקום הגישור של הסאב..

התקציב שלי הוא עד 700 שקל. ויש כמה אופציות שבדקתי -

1. http://cheaper.co.il/product.asp?productid=877&CatCode=108

חורגים קצת מהתקציב אבל אני יקבל גם הנחה קטנה על מזומן.

2. http://cheaper.co.il/product.asp?productid=846&CatCode=108

 

3. מורל פולס 6X9 המפורסמים שעולים עד 500 שקל.

 

4. JBL שראיתי מומלצים פה והם עולים בסביבות 450 שקל.

 

האם הרמקולים של RAINBOW ו INFINITY יתנו תמורה הרבה יותר טובה ששווה להשקיע עליהם

עוד 300-200 שקל ? במידה וכן אני אקנה אחד מהם.

אשמח לשמוע עוד רעיונות מכם , אני מציין שוב שאני צריך רמקולים שיותאמו כמה שיותר טוב לדוטק.

למי שיש נסיון עם 6X9 יחד עם דוטק מקדימה ויכול להמליץ זה מאוד חשוב.

 

תודה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

אף רמקול לא יכול להחליף סאב...

חשבתי אולי לשים סאב FREE AIR ? (באמצע הפלטה של הרמקולים מאחורה)

זה יכול להיות נחמד מאוד וגם לא תצטרך להשקיע מאות שקלים על רמקולים

אפשר להביא סאב פרי אייר חמוד ב 300-400 שקל ותוכל למכור את הבאזוקה שלך...

פורסם

הייתה איזה תרד של מישהו שרכש את הסט הנל

 

http://www.caraudiodirect.co.uk/product_info.php?products_id=3750&cadid=bf6e330639994c3abcc24806202ae271 שבתיאור שלא תיפקדו ממש כמו סאבים קטנים וחזקים לדעתי שווה לך לנסות הם נראים מבטיחים ביותר וכמו כן החברה מתמחה ביצור סאבים

face to face with the man who sold the world

פורסם

הסאבים של מג'יק יתפקדו מעולה לדעתי...

אם לא הם אז הייתי לוקח מאק אודיו פרוטקטור 6X9 רמקול חזק מאוד או אפילו את האולימפיק גולד...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

יש סאבים קטנים של 6.5 שאתה יכול לשלב במגש האחורי או בדלתות האחוריות

 

אם התקציב הוא דל אז לך על FIRST . הם לא סוף הדרך אבל את העבודה הם עושים.

אבל תצתרך לשלב את הJBL המאוד מומלצים.

front :kicker ks65.2 HU:jvc 810

woofer:soundstream r12sq 600rms

amp:hifonics titan 4ch, mono: solidaudio f10d

×
×
  • תוכן חדש...