Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני רוצה לייבא זוג מושבים לרכב ונתקלתי בזוג הזה באיבי במחיר סביר למדי (350$, משלוח לארץ 190$).

 

מה דעתכם? אגב, הצבע שאני וודא אקנה הוא שחור ולא הדמוי קרבון בתמונה, מה דעתכם על העיצוב והאם מישהו מכיר את המותג?

 

תודה,

 

ליאור.

 

NTI_BLK.jpg

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

מלבד המאמר של מוטי בנושא, המחיר נראה לי די זול, [גם אני חשבתי להזמין לי כאלה מחו"ל] כלומר מעט מחשיד.

בנוסף - המחיר הסופי מקרב אותך מאוד למחיר של זוג מושבים של אימפרזה [מפירוק] - האם הפתרון הזה לא יהיה קל יותר?

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

רון מושבים של אימפרזה כזכור לי לא מתקפלים לצורך הנוסעים מאחור, אם זה מיועד לשרירית הזהובה זה נראה לי לא מתאים.

 

מה שבתמונה עושה רושם של מתקפל אבל לא נראה כלכך תומך ולדעתי ביזבוז של כסף על מוצר זול.

אם זה סוג של עור\דמוי עור, לא נוח בארץ בקיץ תחשוב על זה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
רון מושבים של אימפרזה כזכור לי לא מתקפלים לצורך הנוסעים מאחור, אם זה מיועד לשרירית הזהובה זה נראה לי לא מתאים.

 

מה שבתמונה עושה רושם של מתקפל אבל לא נראה כלכך תומך ולדעתי ביזבוז של כסף על מוצר זול.

אם זה סוג של עור\דמוי עור, לא נוח בארץ בקיץ תחשוב על זה

כנראה שאתה צודק,

בכל מקרה, אופציה קלילה ומצויינת למושבי ספורט במחירי זנות הם מושבים של BMW .

אפשר למצא בפירוקיות בדגמי ה-3 דלתות, הם הופיעו כאופציה, יוצרו על ידי ספארקו וזכו למחמאות גורפות במבחנים שעשו למכוניות הללו במשך השנים.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם
רון, באיזה דגם של הסדרה 3 יוצרו ?

E30 ?

 

דניאל.

 

גם בE21, גם בE30 גם ב-E36..

וגם בסדרה חמש היו אא"ט...

 

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...