Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה צריך למצוא נקודה הכי גבוהה במערכת הקירור כמו איזה צינור עליון לפתוח את הבנד ולמלא מיים עד שיצא כל האוויר אחר כך אאתה סוגר את הבנד וממשיך למלות מיים לפמפם על הצינור עם היד עד שכל הבועות שיוצאות מיכל העיבוי יצאוי זה הכל

פורסם
אתה צריך למצוא נקודה הכי גבוהה במערכת הקירור כמו איזה צינור עליון לפתוח את הבנד ולמלא מיים עד שיצא כל האוויר אחר כך אאתה סוגר את הבנד וממשיך למלות מיים לפמפם על הצינור עם היד עד שכל הבועות שיוצאות מיכל העיבוי יצאוי זה הכל
מה לפמפם?!על מה אתה מדבר בכלל?!אל תייעץ לו לעשות עבודה ערבית ..

לפותח השרשור - חפש על הבלוק מנוע ברגי ניקוז-אויר יעודיים.

כשתמצא אותם פתח אותם טיפה על מנת לאפשר לאויר לצאת (לא נורא אם יצא קצת נוזל קירור) פתח גם את פקק הרדיאטור ותן לאוטו לעבוד איזה 10 דקות .. כשתראה שמפלס הנוזל יורד על תהסס להוסיף ..

(על תשכח לפתוח חימום באוטו באת הניקוז).

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

בייר - עם כל הכבוד אין בגולף ברגים על גוף המנוע וקשה לו לנקז אוויר, בגלל זה אמרתי לפמפם על הצינור

ואם יש טיפת אוויר האוטו יתחמם והמאוורר לא יעבוד

זה בדוק!!

פורסם

בדקתי עבורך בספר אחזקה של HAYNES ולא מצאתי שום איזכור לגבי ברגי ניקוז בבלוק המנוע.

 

פשוט כתוב שיש לנקז אוויר אבל לא רשום איך.

 

ננסה למצוא תשובה לסוגייה.

מרק

איזה כייף לי :)

פורסם

נ

מה לפמפם?!על מה אתה מדבר בכלל?!אל תייעץ לו לעשות עבודה ערבית ..BEAR

אין צורך שתשתמש במונחים גזענים, בפורום שפתוח לכלל תושבי ישראל, באשר הם \ללא קשר ,למין ,גזע ודת!

יחד עם זאת זאהר חבר פורום חדש ובוא נקבל אותו בקבלת פנים, נאה יותר ומתאימה לרוח הפורום,

ולו רק בגלל שהוא דרוזי מעוספייה!

לפותח השרשור - חפש על הבלוק מנוע ברגי ניקוז-אויר יעודיים.

כשתמצא אותם פתח אותם טיפה על מנת לאפשר לאויר לצאת (לא נורא אם יצא קצת נוזל קירור) פתח גם את פקק הרדיאטור ותן לאוטו לעבוד איזה 10 דקות .. כשתראה שמפלס הנוזל יורד על תהסס להוסיף ..

(על תשכח לפתוח חימום באוטו באת הניקוז).

ואכן זאהר הוא חבר פורום חדש , ותגובתיו עד כה היו מקצועיות , וברור לכל שהבחור למרות שהוא צעיר הוא מבין עיניין, והוא אכן צודק, ואין ברגי ניקוז אוויר בבלוק או במקום אחר,ולכן העצה של זאהר אכן נכונה !

בברכת חג שמח

ושנה טובה

לכל עם ישראל

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כרגיל אני מסכים עם צביקה (והוא איתי). עד כה ממעקב אחרי תגובותיו של זאהר ניכר שיש לו הרבה מה לתרום לפורום, ניכר שהוא מקצוען ושיש לו ידע יותר מהרבה חברי פורום פה שכבודם במקומם מונח!

 

לגזענות באמת אין מקום בפורום של אנשים מכובדים, חוץ מזה דווקא הרבה בעלי מקצוע מהמגזר הערבי הם ממש מקצועיים, ואני לא מדבר רק על מכונאים פחחים אלא גם רופאים.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

חבר"ה ,לא היה פה שום כוונה לגזענות .. זאת היתה פשוט צורת ביטוי שלא נועדה לעליב או לפגוע במישהו מחברי-הפורום.

איתכם הסליחה עם פגעתי במישהו שלא בכוונה.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

:-) תודה לכולם אל תדאג בייר לא פגעת זה בסדר

תודה צביקה גם אתה ראיתי שיש לך ידע יפה ומקווה שתמשיך לטרום לפורום :-)

נכון שאני דובר ערבית ושפת אם ערבית אבל אני דרוזי :-P

פורסם
אתה צריך למצוא נקודה הכי גבוהה במערכת הקירור כמו איזה צינור עליון לפתוח את הבנד ולמלא מיים עד שיצא כל האוויר אחר כך אאתה סוגר את הבנד וממשיך למלות מיים לפמפם על הצינור עם היד עד שכל הבועות שיוצאות מיכל העיבוי יצאוי זה הכל
אין צורך בפימפום ושום פעולה עם היד.

באיביזה ובגולף במיוחד בשנה הזאת מערכת הקירור זהה.

מה שעליו לעשות הינו דבר כזה:

 

מלא את נוזל הקירור עד לנקודת המקסימום, אל תסגור את המיכל, הפעל את המנוע למשך 15 דקות (אל תיסע, השאר אותו על סרק) והוסף חוסרים, ותאמין לי שיהיו לך.

 

על מנת ללכת על בטוח יש לנסוע עם הרכב למשך מספר דקות ולהוסיף חוסרים בשנית.

 

הערה: לא לשכוח לפתוח את החימום ברכב, אחרת נוזל הקירור מהרדיאטור הפנימי לא יתנקז החוצה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

תודה על התשובות.

 

האם אני יכול בשביל תהליך הניקוז לנתק את הצינור שמחזיר מים למיכל העיבוי ?

לצינור הזה הגישה הכי נוחה.

האם צריך גם לפתוח את החימום כלומר שתהייה צירקולציה דרך רדיאטור של החימום הפנימי ?

מהנדס

פורסם

מהנדס, פתח את הצינור התחתון של הרדיאטור, מיכל העודפים גבוה ממערכת הקירור עצמה, לא כל הנוזל יתנקז.

כן כפי שכתבתי לך הפעל את החימום ברכבך.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אתה צריך למצוא נקודה הכי גבוהה במערכת הקירור כמו איזה צינור עליון לפתוח את הבנד ולמלא מיים עד שיצא כל האוויר אחר כך אאתה סוגר את הבנד וממשיך למלות מיים לפמפם על הצינור עם היד עד שכל הבועות שיוצאות מיכל העיבוי יצאוי זה הכל
שאלות:

**************************

"לפתוח את הבנד":

להוציא צינור החוצה לגמרי או חלקי?

**************************

"ולמלא מיים":

למלות מים במיכל עיבוי או בתוך הצינור?

**************************

סובארו - B3 בנזין 2008 1.5L

×
×
  • תוכן חדש...