Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה דברים לחשוב עליהם:

 

1. לבדוק את האיזור של הדירה - מומלץ ביום ובלילה, לראות איך האיזור, רעש וכו'.

2. המצב של הדירה - רטיבות בקירות (שמגיעה מחוץ לבית או מתוכו לדוגמא מקלחת), מצב של המטבח, ברזים, גז.

3. תחבורה - אם יש רכב אז לבדוק מה מצב החניה באיזור ואם אין אז לבדוק איך התחבורה הציבורית שם.

4. נוחיות - מזגן, ריהוט שמגיע עם הדירה ומצבו, לחץ מים במקלחת, דוד שמש או חשמלי (עדיף משולב), קו טלפון (אם צריך), טלויזיה (הכנה לכבלים/לווין/או אנטנה).

5. ביטחון - כשאתה בודק את האיזור תראה מי מסתובב שם, אם זה קומות נמוכות אז עדיף דירה עם סורגים ופלדלת.

6. חשמל - לראות מה מצב מערכת החשמל (שקעים ישנים וכו'), מסתבר שעדיין יש בתים בישראל בלי הארקה בשקעים, לשאול אם המערכת חשמל יודעת לעמוד בעומס (לדוגמא: תנור ושאר מכשירים "כבדים").

7. בידוד - רעש, חום, קור.

8. אם יש שם דיירים שעדיין גרים אז לשאול אותם מניסיונם עם הדירה.

אם אני אזכר בעוד דברים אני אוסיף אח"כ.

 

סה"כ על בכל בעיה בדירה בעל הדירה מטפל אבל ככל שמצב הדירה יותר טוב ככה יש פחות בעיות ופחות צריך לרדוף אחריו.

 

תעשה את השיקולים שלך, תראה על מה אתה מוכן לוותר, למצוא דירה שתהיה מושלמת זה קשה עד בלתי אפשרי.

 

בהצלחה לגור עם החברה.

205 1400 כחולה (כבר לא) - עכשיו.... שברולט אוואו - וחזרנו לפיז'ו, 206 xs - ושוב האוואו...וגטס (למה מכרתי את ה - 205???)

  • אחראי פורום
פורסם

גיא , YH וכולם - תודה על התשובות, זה עוזר מאוד.

אנחנו לא מפונקים, אבל חשוב לי יותר להתחבר לסביבה מאשר לבית.

אני גם ככה פרנואיד לגבי האוטו...:screwy:

 

 

 

קודם כל, הקטע של לא לעבור לגור עם מישהי אחרי חצי שנה די תלוי גיל. אני הכרתי איזה מישהי שעברתי לגור איתה אחרי 7 חודשים.בעוד חודשיים (מינוס 3 ימים) היא הולכת להפוך לגברת הדר....נזהרתי מלהכליל, לכל מקרה יש יוצא דופן כמובן ואני מאחל לך המון מזל טוב!

בגיל 28 אתה יודע מה אתה רוצה מעצמך ומהחיים שלך ומהזוגיות שלך-דברים שבגיל 25 אתה לא מסוגל בכלל לנסות לקלוט. מסכים.

 

שנית- אם אתה לחוץ בכסף די לחוץ, והיא עוד סטודנטית(ר' פתח תקווה) תשים לך איזה סכום בצד.שלא תחיו כמו כלבים.שלא תמלא את הבית בחרא שקנית באיקאה ותגלה שאין לך לשלם חשמל ותחסוך על כבלים או אינטרנט.זה דבילי.

שלישית- זין על אם המושבות,סביוני משה ושאר שטויות.עזוב אותך משכונות ממותגות.יש לי 3 חברים באם המושבות.שכונה צפופה ומפוצצת בילדים ורעש.ים פלצנים.אנשי הייטק.החניות נראות כמו אולם תצוגה של מאזדה..... הלכתי לראות שם גם בית וממש התבאסתי. זוגתי פתח תקוואית והיה לה בית חדש,מגניב וכו- ולא בשום אם המושבות.איפה? כל עוד החינוך של הילדים שלך לא חשוב לך-מה אתה צריך 30 ילדים בני 10 על הדשא מתחת לחלון שלך +ההורים המתלהבים שלהם+מאזדה 3+ לברדור? עזוב אותך משטויות.כולם מתחילים מהיכנשהוא.בדיוק בגלל זה אני מבקש מכם אופציות נוספות. אני מהצפון, אצלנו בשביל המזבלה פשוט הקימו עיר נפרדת...

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
איציק- לצערי אתה לא תושב פ"ת הראשון שאומר את זה....:-(

שני שיקולים - האחד כספי. פ"ת זולה ב-50 עד 100 דולר בהשוואה לגבעתיים/ר"ג.

השני - בפ"ת גר ידיד של חברה שלי והיא תוכל לנסוע איתו ללימודים (הם לומדים

תקופות בבתי חולים שונים).

זה עדיין לא סגור , אבל נראה שלפחות את השנה הראשונה נעביר בפ"ת.

תודה, איתי.

אהלן איתי,

 

לצערי, אינני מסכים איתך כל כך. באיזורים עליהם כולם מדברים כאן (האיזורים ה"שווים") פתח-תקוה מאוד יקרה, כמו בכל מקום... המיסים בפתח-תקוה הם מהגבוהים במדינה.

תוסיף לזה כבישים חרא, רמזור כל 5 מטר, ארנונה בשמיים (כבר אמרתי), איכות חיים בינונית (אם אתה רוצה לחסוך כסף אתה לא תלך להשכיר בית בסביון, נכון ? - כך שתשכח מנווה עוז או עין גנים/כפר גנים במחירים שפויים) - ותראה שהמקום לא משתלם כל כך.

 

איכות חיים תמצא במושבים ליד. ברינתיה-מזור אתה יכול למצוא אחלה יחידות דיור (שהן ממש דירות קטנות שחלקן שוות מאוד !) במחירים צמודים מאוד לדירה בפתח תקוה.... זה איכות חיים.

חוץ מזה שבפתח-תקוה אין מה לעשות. מדובר בעיר עם 80% דתיים, מקומות הבילוי סגורים ביום שישי (וגם ככה אין מה לעשות שם) ובכלל היתרונות של העיר הזו עבור צעירים חילוניים או זוג צעיר היא נמוכה להחריד.

 

לפחות מניסיון אישי אני יכול לברך על היום שעזבתי את העיר הזו. אני וחברתי שוכרים דירה ברמת-גן, ברחוב עורפי שנמצא מטרים ספורים מאחד האיזורים המרכזיים ביותר ברמת גן (מטרים מהשלישות ברמת-גן), שהוא אחד היקרים כאן בסביבה. 2 וחצי חדרים שקטים מאוד, ממוזגת (2 מזגנים עיליים) ויחסית מרווחת מאוד (חדר שינה ע*נ*ק וסלון סבבה) ומברכים על היום. המחירים כאן נעים באיזור ה 500-550$ לדירת 2-3 חדרים (תלוי במצב הדירה ומה יש בה), כשבגבעתיים ידידה לעבודה שכרה גם כן עם חבר שלה דירת 3 חדרים בקצת יותר מ 400$ (לא ממוזגת). באזור רחוב הירדן, שהוא גבולי עם גבעתיים (ליד רחוב "דרך השלום", צמוד למחלף אלוף שדה) המחירים נעים באיזור ה 400$ וקצת.

 

פתח את אתר HOMELESS וחפש דירות. בצע מיון ראשוני וסדר את התוצאות לפי מחירים, תראה שכמו בכל מקום, תמיד יש את היקרות יותר ותמיד יש גם זולות יותר.

אם אתה ממש רוצה פתח-תקוה (או קרוב), נסה לחפש בקרית-אונו (זה היה היעד הראשוני שלי במקור - ואני מאמין שבבוא העת אני עוד אגיע לשם ;-) ).

 

בהצלחה

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • אחראי פורום
פורסם

תודה רבה , איציק.

התשובה שלך רק מביעה את מה שחשבתי ופחדתי שאני צודק...וזה מביקור בודד בעיר!

ההקלה בזה שחברה שלי תהיה צמודה לידיד שלה בכל הנסיעות היא עצומה.

המושבים שבאיזור היו המטרה הראשונה שלי, אבל תחבורה ציבורית עלובה מונעת את זה.

לקנות רכב זול נוסף - גדול עלינו.

אני שמח לראות שאני טועה במחירים, זה יילקח בחשבון ואני מדגיש שלא נעשתה בדיקה

לעומק. זה ייכנס להילוך גבוה רק מהשבוע.

יש לי עוד פרוייקט גמר לסיים...

אנחנו מחפשים 3 חד' או 2.5 מכובדת והמחיר המקס' הוא 500$.

 

תודה על ההארות וההערות.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אחלה, שיהיה לכם בהצלחה.

 

עוד כמה דברים קטנים נוספים: ישנם לא מעט איזורים שהם מאוד שקטים ומאוד נוחים לזוג המתחיל. אין צורך לקפוץ מעל הפופיק וישר לחפש באיזורים יקרים שרחוקים מהישג ידכם או שהינם גבוליים מבחינה כלכלית. כמובן זה לא אומר שצריך לגור חלילה באיזורים נחותים להחריד - אבל צריך למצוא את האיזון בין השניים.

 

אני בהחלט יכול להבין את השיקול בכך שלזוגתך יהיה איך להגיע ללימודים, זה חשוב וזה יכול לחסוך הרבה כסף וכאבי ראש... אבל מה שכן, תמיד חשוב לקחת מרווחי ביטחון - כי אם מחר הידיד הזה חלילה יהיה חולה או יעבור דירה עם החברה שלו לכפר-סבא ולא יהיה לזוגתך איך להגיע ללימודים, זוגתך צריכה לקחת בחשבון גם אלטרנטיבות אחרות להגיע בהן לעבודה... ובכלל, למי שלא מחזיק רכב - זה אף פעם לא תענוג להגיע לעבודה בתחבורה ציבורית. תלמדו שבחיים אי אפשר לתכנן, כי למעלה מתוכנן לכם משהו אחר לגמרי...

 

אגב, אם תוכל לפרט יותר (אם אתה יכול כמובן) היכן חברתך לומדת (ז"א לאן היא צריכה להגיע כל בוקר) והיכן אתה עובד, אולי ניתן יהיה להעלות פתרונות יותר יצירתיים בנושא (כי למען האמת, אם אתה מתכוון לצאת מהבית לעבודה מחוץ לעיר אחרי השעה 7:15-7:30 - עדיף שתיסע באוטובוס כי פשוט חבל על האוטו שלך ועל הדלק שתעמוד בפקקים מטורפים הן מכיוון ז'בוטינסקי והן לכיוון קרית אונו - שהן היציאות העיקריות מהעיר הזו... ותאמין לי, מה שהולך שם בבוקר זה גהני-גהנום !).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני אישית לעומת איציק חושב בדיוק ההפך.

 

הניסיון שלי בפ"ת הוא 22 שנה, מתוכם נגיד ש 7 שנים לא ידעתי קרוא וכתוב .. או בקיצור , כל חיי.

 

אבא שלי לעומת זאת, גר בר"ג (באיזור של הירדן גם כן, רק בקטע היותר יוקרתי למעלה),

 

לדעתי האישית, פ"ת עיר יפיפיה, בעבר גרתי שנה לבד, בפג'ה , שנחשבת "שכונת פשע" ותאמת .. לא היה נורא בכלל , היה שקט מופתי בלילה, וביום גם ...דירת גן יפה וקטנה, שילמתי 350$ לחודש, חודש בחודשו, והיה מאוד מאוד נחמד, הרבה מקום לאוטו , ובעל הבית היה מקסים ..

 

כמו כן בכל הדירות שגרתי בהן בפ"ת , באיזורים של - עין גנים , הערבה, בן דוד, בקיצור כל האיזור של מחנה יהודה, הוא איזור מאוד נחמד ושקט, ומומלץ, כרגע אימי משלמת 500$ לדירת 3 וחצי חדרים ע-נ-ק-י-ת אני מדבר על סלון בגודל של 2.5 חדרים , עוד חדר לה,לי ולאחי , מקלחת ענקית, מטבח גדול, ו2 שרותים.

 

בקיצור דירה ענקית, ולאחרונה רוצפה מחדש וכו , ממש מציאה! אז כמו שאתה רואה יש אפשרות ... (יש לי 2 חניות בטאבו !! נהנהנהנה :) )

פורסם

חשבת לבדוק את הוד השרון?

 

אני גדלתי כל החיים שלי בפ"ת ואני לא מפסיק לברך על הרגע שיצאתי ממנה.

סתם בשביל סדר גודל מחירים, אני שוכר דירת 2חד' עם חברתי בהודה"ש ואנחנו משלמים פחות מ-400$ לחודש !

כולל מזגן, מכונת כביסה, מקרר וכו" !

תחבודה ציבורית מהודה"ש מאוד נוחה, בעיקר אם אתה גר בקרבת רמתיים.

העיר נקיה, יש מקומות בילוי, ואין מיליון דוסים וערסים !

(אגב, תיקון לאיציק, יש בפ"ת כ 30-32% דתיים אבל יש להם שליטה מאוד חזקה....)

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם
פ"ת עיר יפיפיה

תשמע, אם זה מה שאתה חושב... אני ממליץ על טיפול תרופתי (או בקיצור, ישר לפסיכיאטר).

 

;-) ;-)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • אחראי פורום
פורסם

שוב תודה רבה על התשובות.

 

איציק - חברה שלי היא סטודנטית לרפואה (מה שמסביר את העקשנות להישאר איתה - פעם נהיה

עשירים מאוד :wink: ) והשנה היא תלמד 3 חודשים באוני' (ת"א) ואח"כ הם מפוזרים בבתי חולים

ללימודים "בשטח". לא ידוע איפה , כמה ולמה. אני בדיוק מסיים תואר בעיצוב תעשייתי

(ומחפש עבודה אההמ אההמ) , רק במרכז יש לי סיכוי למצוא משהו. אני מוכן לגור קצת רחוק

מהעבודה, תמיד יהיה לי אוטו. זה נכון שאי אפשר לסמוך על הבחור תמיד.

ופקקים? אויש....צריך להתרגל...בצפון יש פקק אם למשל עדר כבשים פתאום חוצה את הכביש...כאלה.

 

אודי- זו אופציה מצויינת, הבעיה היא שאי אפשר להתרחק כ"כ מאיזור בתי החולים, אנחנו נשלם

בסוף את ההפרש בשכ"ד על נסיעות...למרות שרוב משרדי העיצוב נמצאים באיזור השרון.

 

אורן - אנחנו מתכוונים לעשות טיול לאיזור, לראות במו עינינו מה כ"כ גרוע...או שלא.

למרות הויתורים האינסופיים, אני לא מוכן לגור באיזור שאני (או האלפא...וגם החברה,כן)

לא נרגיש בו נוח. ודווקא אתה אמרת להתרחק מ"פג'ה" ...

 

תודה, תרגישו חופשי לתרום מניסיונכם.

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...