Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7583 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כמובן מברך על ההתארגנות אבל נשמע לי קצת בומבסטי לקרוא לזה "פתיחה" כשלמעשה מדובר ברה-ארגון קל... מועדונים מחליפים הנהלות אבל אף אחד לא קורא לזה "פתיחה" כל פעם שמתחלפת הנהלה... אותו דבר בקשר לכתובת שפשוט הוחלפה באחרת...

 

מוטי.

פורסם
מזל טוב ושיהיה בהצלחה

דבר ראשון שהייתי עושה בתור ראש המועדון מנסה להוריד את הסטיגמה של ההונדה בקישור לערסים

ד"א, אין כאן שום סטיגמה!! הכל אמת לאמיתה.

 

אני מעריך שאתה לא היית\הינך בהווה בעלים של עונדה. אני כן. ערסים מעריצים את האוטו הזה ברמות, ונדבקים אליי ולסיוויק כמו זבובים, במיוחד אחרי שהם רואים שהיא ידנית. באשקלון זה ממש ה-106 ראלי של הפורום, הן נמכרות מעל המחירון.

אה, והנושא גם נבדק סטטיסטית: כמעט כל סיוויק (כמו שלי) שעוברת - נהוגה ע"י ערס.

פורסם

לי יש הונדה האצ'בק ואני ממש לא ערס. כמו כן אני מכיר עוד המון אנשים בעלי הונדות שהם ממש לא ערסים. חבל שאנשים עושים הכללות כאלו...

פורסם

חברים יקרים בתור מנהל אתר הונדה אני יכול להגיד לכם שמועדון שלנו יש המון אנשים איכותיים וממש נוגדים כל כיוון של המושג "ערס" אז ככה שאני מאמין שהסטיגמה תלך ותדעך והמועדון ילך ויצמח :wink:

 

 

ובקשר לכל אלו שתועים לגבי האתר, נכון, בעבר היה אתר של הונדה והוא לא החזיק מעמד מכל מיני סיבות שאין צורך לפרט, לכן אני לקחתי את העינינים לידיים והקמתי אתר חדש, זה לא רק שהוחלפה כתובת או הוחלפה הנהלה אלא הוקם אתר חדש לחלוטין, אתר עם מערכת מקצועית ויציבה.

 

כולכם מוזמנים להיכנס ולהיתרשם

 

ותודה לכולם על האיחולים ומקווה באמת שיהיה לי/לנו בהצלחה , תודה

 

אריק

מנהל אתר הונדה קלאב ישראל

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...