Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7624 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל טורפי הבשר.

אני והחבר'ה, מחפשים איזה המלצה טובה למסעדה טובה שיש לה "אכול כפי יכולתך" (+-100 ש"ח).

אנחנו לא עצלנים, אז מה שיש בין רחובות לנתניה יהיה מעולה.

לא צריך להיות כשר (אפילו עדיף שלא...)

אנחנו מכירים את :

"ברזיל" ליד האצטדיון בר"ג.

"פאפאגיו" בת"א.

"כנפיים" בפ"ת.

"מו ומו"(ימי רביעי בלבד אבל לא בחופש הגדול) ברחובות.

אווזי זה לא מסעדה...

 

אשמח להמלצות.

תודה רבה.

אודי.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

האמת, מפפגאיו(ת"א) די התאכזבתי...

ואכן קשה לנהוג אח"כ, אבל מחכים שעה ומתאוששים...

 

אבל אנחנו מחפשים מקום אחר מאלה שרשומים למעלה....

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

פאפאגאיו ברחוב הארבעה. הייתי לפני שבועיים

 

רק חבל שהחניון ליד עלה לי 32 ש"ח ( 4 שעות)

 

הכי חשוב, לא להיכנע למסיחים, לא לאכול בצקים, סלטים, כנפיים ושאר מסיחים...

יש להתמקד בבשר בלבד.

 

בתאבון!

 

נ.ב. עד 17 או 18 בערב עולה שם 75 ש"ח לארוחה "עסקית" שכוללת הכל בגדול.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מצטרף גם לבקשה

 

ובאמת פפגיו מאכזב...פשוט לא עמדו בקצב..כבר התחיל להביא לי דברים יבשים או לא מבושלים

לא הסכימו להביא כוס דם בצד ואין להם עמבה.

 

יכול כפי אכולתך

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

למה ללכת לאכול כפי יכולתך? אם תקנה בשק לבד, זה יצא יותר זול,אלא אם כן יש לך קיבה ענקית.

באלגאוצ'ו בראשון לציון אתה מקבל איזה חצי קילו בשר ב100 שקל

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
למה ללכת לאכול כפי יכולתך? אם תקנה בשק לבד, זה יצא יותר זול,אלא אם כן יש לך קיבה ענקית.

באלגאוצ'ו בראשון לציון אתה מקבל איזה חצי קילו בשר ב100 שקל

חצי קילו בשר ב 100 שקל ..

אני אפילו לא לועס דבר כזה

מה הלאה ?

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מצטרף גם לבקשה

 

ובאמת פפגיו מאכזב...פשוט לא עמדו בקצב..כבר התחיל להביא לי דברים יבשים או לא מבושלים

לא הסכימו להביא כוס דם בצד ואין להם עמבה.

 

יכול כפי אכולתך

הגזמת... עמבה במסעדה ברזילאית?

אתה לא אוכל בפלאפל שליד השוק בנתניה, אלא במקום רציני.

 

דווקא לי אין תלונות בכלל על איכות האוכל בפפגיו אבל כשהמסעדה התמלאה לגמרי ,

אז זרימת הבשר נחלשה משהו, אבל אם מעירים להם הם מתמקדים בך.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שמע . אמרתי למלצר "100 שקל אם אתה מביא לי צנצנת עמבה" .. לא הביא.

לא היתבעסתי על העמבה... היתבעסתי שזה לא "יכול כפי אכולתך" 100% ...יותר לכיוון ה 75%

כי פשוט אחרי כל נתח הייתי יושב כמה דקות עד לסבב הבא ונהיה לי אולכוס. ואז כבר הייתי אוכל מהצלחות של הזוג שבא איתי. והמסעדה היתה כימעת ריקה אפילו לא שליש.

אגב ישבתי בשולחן שליד הכניסה/יציאה של המטבח.. ככה שליפני שמישו טעם משהו או ליפני שמשהוא הלך לזבל זה עובר דרכי.

אז עד ששבעתי עברו 3 שעות וניראה לי שכולם שם קיללו אותי כולל אלו שבאו איתי

באתי לאכול . לא ליטעום . ואצלי לאכול זה פולחן !

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אסדרס, בכפר שילת, פתוח בשישי ושבת. 100 ש"ח + יין חופשי!

הבשר נעשה בשיטה של הארגנטינאים, ממש על שיפודים... כמו שהארגנטינאים יודעים...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

בפאפאגיו תלוי באיזה יום "נופלים".

יש ימים מצויינים,ויש ימים הרבה פחות טובים.

החוכמה היא לטעום מהכל,ואז להחליט במה ממשיכים.

ככלל,תמורה טובה לכסף.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...