Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7625 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פאפאגיו ממזמן כבר איבדו את זה..

לפני שנה וחצי-שנתיים הם היו מעולים..

לא יודע מה הישתנה אבל זה כבר לא אותו דבר.

פורסם
חצי קילו בשר ב 100 שקל ..

אני אפילו לא לועס דבר כזה

מה הלאה ?

מה הבעיה?:roll:

נראה לי שזה 750 גרם בעצם וכמובן אתה מקבל את כל מה שמסביב,התחלה קטנה של נקניקיה ארוכה חריפה עם תפוח אדמה/צ'פס אחר כך מנה עיקרית בשר ואז קינוח ואתה מקבל גם שתייה מה שאתה רוצה. אם מכל זה אתה לא מתמלא,אין לי מילים...

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

תודה רבה לכל העונים... :D

כנראה נלך ל EL-DORADO בת"א...

אחרי שהתאכזבתי מפפאגיו כמה פעמים, ננסה עוד מקום חדש.

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

בדיוק באתי לכתוב על אל-דוראדו

לצערי עדיין לא בדקתי

 

ומה שחבל באמת שבאותו מיקום היתה קיימת מסעדה בשם Meat O Logia שהיתה מצויינת.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

פינת השלושה בראשון, בשרים על האש, כולל שתיה, משהו כמו 110-120 לאדם.

 

ללא הגבלת שתיה כמובן. בניגוד לפאפאגאיו, הייתי באילת, עלה לי 340 שקל לזוג, והאקסית שלי דאז רזה כמו מקל. שוקלת 40 קילו

הכרחתי אותה לאכול. בסוף הקיאה הכל.

בעסה.

פורסם

אתם לא נורמלים!!

 

750 גרם?! מחר רעב?! קודם נקניקיות וצ'יפס ואח"כ בשר? - לדעתי נקניקיות וצ'יפס זה מספיק משביע - למה סתם לדחוס? גם ככה הכבדות של אחרי האוכל זה רק מבאס - אז למה לאכול הרבה?

פורסם
חצי קילו בשר ב 100 שקל ..

אני אפילו לא לועס דבר כזה

מה הלאה ?

 

פעם אכלתי באל גאצ'ו בראשון סטייק של קילו- הביאו לי מסור ואמרו שכבר 7 חודשים לא הזמינו את הסטייק הזה- הוא עלה בסביבות 140 ש"ח והיה לא רע...

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

יש בכניסה לאילת, מצד ימין, ליד התחנת משטרה מסעדה ארגנטינאית קטלנית ביותר..

ברח לי השם שלה.. אבל הסמל הוא פרצוף של פרה.. משו מדהים!

הבשר שם מ-ע-ו-ל-ה!!! כשהייתי עם חברים יצא לנו 120 שקל (כולל מע"מ ;)) כולל כמה קנקנים של לימונענע וכו'..

אכלנו טונות של בשר.. כל הזמן הביאו עוד ובשר טרי טרי שרק ירד מהאש.. המלצרים ממש דחפו לנו והכריחו לאכול..

(בניגוד לפאפאגיו שנותנים לך כל פעם דוגמית)

אחרי שעה וחצי בערך של טחינה (אכילה כאילו.. לא טחינה בת זוגו של החומוס) כבר לא היה מקום למלא בקיבה.. אז התחילו לצחוק עלינו שבקושי אכלנו.. :o

סה"כ מומלץ מאוד לכל מי שמגיע לאילת :)

 

עריכה:

נכנסתי ל REST.co.il לנסות למצוא את השם של המסעדה..

ובמקרה גיליתי כי יש שם, בעמוד הראשי, סקירה על המסעדה הזו.. (צירוף מקרים?) ;)

http://www.rest.co.il/Magazine/DisplayArticle.asp?ARTID=2025

 

תהנו!

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
פעם אכלתי באל גאצ'ו בראשון סטייק של קילו- הביאו לי מסור ואמרו שכבר 7 חודשים לא הזמינו את הסטייק הזה- הוא עלה בסביבות 140 ש"ח והיה לא רע...

WTF? אני מסטייק של 250 גרם הייתי מפוצץ! התחלתי לדחוף כבר לתחת

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

ברזיל בר"ג כבר מזמן סגורה לדעתי אבל היה שם אוכל טוב

פפגאיו כבר אין להם את זה

אז עברתי ל"עד העצם " בהרצליה

זה לא אכול כפי יכולתך אבל הבשר שם ברמה גבוהה

(ואני מדבר על סטייק של קילו :-P )

פורסם

בלק סטיר הרצליה , מישהי מהעבודה אמרה לי פעם שהספריבס שלהם זה כמו אורגזמה וחצי

 

העורק הקורונרי שלה לא יהיה שמח במיוחד בשנים הקרובות :roll:

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

×
×
  • תוכן חדש...