Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, אני נזכר שבאחת מהפעמים שהייתי בירושלים ראיתי איזה שיירה של וולואים בצבע שחור או אפור כהה וג'יפים עם סירנות ואז איזו אחת עם קול מעצבן אומרת במערכת הכריזה "אוטובוס לא לנסוע"...

 

גם לדימונה הגיע פעם ראש ממשלה עם השיירה (בעצם אני ראיתי פעמיים, פעם בכביש לב"ש נסעתי לדימונה והם נסעו בכיוון ההפוך, ועוד פעם בעיר)... בכל מקרה חסמו רחובות, ואני זוכר שאיזה אחד מהשיירה על מיצובישי פאג'רו קצר לקח איזה פנייה חדה בחריקת צמיגים ועם פוזה של ערס...

 

בסך הכל ניתן להבין את כל האבטחה הכבדה ואת זה שלא נותנים לרכבים להיכנס בין רכבי השיירה... כל נסיעה זה דבר מתוכנן ויש מידע מודיעיני על כל מה שקורה מסביב, ככה שכל הרעיונות על משאיות תופת ושאר ירקות אינם רלוונטיים (אלא אם כן יש כשל מודיעיני) שכן זה דורש התארגנות רצינית שאפשר לעלות עלייה... השיירה לעומת זאת מגינה בין השאר מבודדים שהחליטו שנמאס להם והם רוצים לטפל בראש הממשלה... כמובן שאני לא מצדיק את החארקות פוזה של הרכבים בשיירה כשזה סתם נסיעה ממקום למקום...

פורסם

רוני, אני לא מדבר על העקיפה ... זה שטויות ..

 

אני מדבר על הזיגזוג .. בין נתיב לנתיב ..

 

הריי תפסתם את כל השמאל, אז למה לזגזג לימין תוך כדי ?! פעמיים הזיזו אותי לשוליים בשביל לעבור !!!!!!

 

אז מה הקטע!? הבנו שהם חשובים בלה בלה בלה, אבל מה קרה, אני לא בנאדם ?! ואם היה מפגע בשוליים !?

 

זה מוגזם ... יש הבדל בין שיירה מאובטחת שנוסעת בשמאל (למה בשמאל אגב? הימין מלא במחבלים?) לבין שיירה של ג'יפים ווולווים (איזה מילה מוזרה..) שפשוט עושה מה שהיא רוצה.. ועוד עם אישור.

פורסם

אורן זה בלי אישור

 

הנסיעות שלהם זה לא חירום, הם אולי ממהרים לא יותר, אם הם רוצים להגיע מהר שיטוסו ויגרמו פחות צרות בכבישים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
מה רע במיפגן אוירי של וולוו וגיפים ממוגנים ?

 

קודם כל השרים לא נוהגים כל כך בעצמם ואתה לא יודע מי היה במכוניות

אז תראה את עצמך כחלק מהחבורה , ואללה יוצאים לטיול וולווים וג'יפים, אתה אחד מהם נוהג אי שם מאחורי 250 כוחות סוס...לא תרביץ ? לא תזגג ? מה אתה חנון ? הם לא !

 

את האמת אם הייתי שם ..זה תלוי במצב רוח, או שהייתי אומר איזה יופי או שהייתי פונה כמוך לפורום ומשווה שרים לגאנגסטרים..

מאחורי 272 כ"ס, אם להיות קטנוניים.

 

וכן, אי אפשר לשבת מאחורי ההגה של וולבו T5/6 ולא ללחוץ... (מניסיון...) - אבל למה בשטח בנוי כמו שתיארו קודמיי?

פורסם
מאחורי 272 כ"ס, אם להיות קטנוניים.

 

וכן, אי אפשר לשבת מאחורי ההגה של וולבו T5/6 ולא ללחוץ... (מניסיון...) - אבל למה בשטח בנוי כמו שתיארו קודמיי?

כי....... למה מה תעשה להם??

פורסם

היום, בעודי נוסע לתומי בכיבש 40 מכיון דרום לכיון מרכז (קצת לפני קסטינה) , צדה את עיניי מאחורה במרחק זוג צ'קלקות מסתובבות.

 

לאחר כמה מאות מטרים, עובר אותי בפראות תוך כדי זיגזוג ג'יפ משטרתי ובתוכו כ 4-5 מאבטחים (ג'קטים חום בהיר וכו), לאחר כ 3-4 שניות עוד אחד, ועוד אחד ..

 

לאחר מכן עברו להם 6 (שישה!!) וולווים 850 T6 אפורות עם צ'קלקה על הגג ו 4 אורות מצוקה מהבהבים אז נכון , אני מבין שזה שרים, והם חשובים וכו , אבל למה לנסוע כמו מטורפים ?!

אני מבין אותך, גם אני פעם נתקעתי מאחורי שיירת ראש הממשלה בכביש ירושלים תל-אביב, באחת בלילה. הייתי סבלני מגנות לנתב"ג, ואז ניסיתי לעקוף, בקטע תלת נתיבי. אחרי שאחת הוולואים התקרבה אלי וסירבתי להבין את הרמז היא חסמה אותי לגמרי, אילצה אותי לעצור, וזכיתי לשטיפה מאיש היחידה לאבטחת אישים ש"אנחנו נוסעים על 120 זה צריך להיות מספיק מהר גם בשבילך, ותיאלץ להסתפק בזה ולהישאר מאחורינו. אותנו לא עוקפים!".

 

זה מראה שמזכיר מאוד רפובליקת בננות, אבל כנראה שהוא גם בלתי נמנע לפעמים. לפי התיאור שלך נתקלת בשיירת רה"מ (זה הגיוני גם לפי המיקום, בטח היו בדרך מחוות השקמים). עם כל האיומים כיום על רה"מ, מערבים ומיהודים, קשה להאשים את המאבטחים שלו בפאניקה. אפשר להבין את גם ההגיון הביטחוני שהם לא נותנים לעקוף אותם, ואפילו כאשר מדובר בשיירה כזאת, זה עדיין יותר זול מאשר להסיק את הפמלייה ממקום למקום.

 

שאר הבכירים המאובטחים בידי השב"כ (שרי החוץ, הביטחון, שמעון פרס, יו"ר הכנסת, יו"ר האופוזיציה, הנשיא ויו"ר בית המשפט העליון) לא נוסעים בכאלה שיירות גדולות. הבוקר, למשל, חלפה מולי ב-443 שיירה שהורכבה מניידת, ב-מ-וו 7 וג'יפ טראנו כמאסף. לפי מה שראיתי, הם לא חוסמים את כל הנתיבים באותו כיוון הנסיעה.

פורסם

אתם לא מבינים. הבעיה היא לא באי מתן זכות עקיפה ..

 

היא בזיגזוג המטורף בין 3 נתיבים ושוליים !!!!! ולא של הוולווים, אלא של הג'יפים שליוו אותם

×
×
  • תוכן חדש...