Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם מישהו ניסה/הצליח להתקין מנוע בין 50-125 סמ"ק של קטנוע או משהו דומה על אופניים?

כנראה שאני צריך גם את הגיר של אותו כלי שממנו אני לוקח מנוע, נכון?

יש מישהו שיוכל לעזור לי בזה עם אני יתחיל פרוייקט כזה?

כמה אמור לעלות מנוע 50-125 סמ"ק מפירוק?

עזבו בצד לרגע את כל עניין הרישוי והחוק.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חבר שלי הרכיב פעם מנוע של מכסחת דשא...

 

זה גם פונקצייה בשבילך???

 

יכול להיות שכן, השאלה עד כמה המנוע הזה "יסחוב"?

ונראה לי שיותר קשה להשיג מנוע של מכסחת דשא ממנוע של קטנוע מפירוק, לא?

אפשר פרטים על איך הוא עשה את זה?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

מנוע של 125 סמ"ק ואפילו של 50 סמ"ק על אופניים ששוקלות בקושי 20 קילו

 

נשמע לי מתכון טוב לביקור בחדר המיון...

 

תקנו אותי אם אני טועה..

פורסם

הכי פשוט זה להשיג פיאג'ו סי ישן וחבוט בכמה שקלים.

לרתך לשילדת הפיאג'ו מזלג וכידון של אופניים ולהעביר את המצערת לכידון של האופניים.

לגבי הבלימה, בציר האחורי יש לך תוף של הקטנוע ומקדימה קח בחשבון שתצטרך להשקיע מחשבה בפיתרון כלשהו.

 

אגב זה בוצע ובמפגשים יש חבורה של ילדים שמסתובבים על כלי כזה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם
הכי פשוט זה להשיג פיאג'ו סי ישן וחבוט בכמה שקלים.

לרתך לשילדת הפיאג'ו מזלג וכידון של אופניים ולהעביר את המצערת לכידון של האופניים.

לגבי הבלימה, בציר האחורי יש לך תוף של הקטנוע ומקדימה קח בחשבון שתצטרך להשקיע מחשבה בפיתרון כלשהו.

 

אגב זה בוצע ובמפגשים יש חבורה של ילדים שמסתובבים על כלי כזה.

 

מה זה פיאג'ו סי ? איפה משיגים כזה?

אם זה קטנוע למה צריך לרתך לו קידון של אופניים?

לגבי הבלימה אפרש להשיג בלמי דיסק של אופניים .....

 

 

מנוע של 125 סמ"ק ואפילו של 50 סמ"ק על אופניים ששוקלות בקושי 20 קילו

 

נשמע לי מתכון טוב לביקור בחדר המיון...

 

תקנו אותי אם אני טועה..

אני דיי כבד, כמעט 80 קילו :p

אל תדאג ..... אני אנהג בזהירות.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

סביר להניח שמנוע של מכסחת דשא ישנה לא יסחוב אדם ששוקל יותר מ90 קילו

 

הוא שינה את התימסורת והפך את השילדה ככה שההנעה היא קידמית.

 

זה הדבר הכי מושקע ומכוער שראיתי בחיים

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
סביר להניח שמנוע של מכסחת דשא ישנה לא יסחוב אדם ששוקל יותר מ90 קילו

 

הוא שינה את התימסורת והפך את השילדה ככה שההנעה היא קידמית.

 

זה הדבר הכי מושקע ומכוער שראיתי בחיים

 

אני שוקל בסביבות ה 80 קילו, קצת פחות. כמה פחות חזק מ 50 סמ"ק יהיה מנוע כזה?

והשאלה הגדולה - מאיפה משיגים את זה?

ואם אפשר לתאר איך הוא עשה הכל באופן עקרוני ... איך הוא חיבר .... איזה גיר הוא שם ...

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
סביר להניח שמנוע של מכסחת דשא ישנה לא יסחוב אדם ששוקל יותר מ90 קילו

 

זה תלוי. תמיד אפשר לעשות פורטינג, להתקין סט מצערות 95 מ"מ (2500 ליס"ט במבצע לשבוע בלבד), להתקין RAM-AIR קטן ואז........ תאמין לי שאז הוא יסחב אדם ששוקל יותר מ 90 קילו :mm_tongu: :mm_wink:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

שאלה טובה!!!

 

אין גיר! יש כמה הילוכים שאפשר לשלב בעמידה.

 

אתה יודע איך זה הולך, אם הוא רוצה להגיע למהירות גבוה הוא חייב להוריד מהכוח. ככה באמצע הנסיעה אי אפשר להחליף.

 

חבל שלא העלתה את הרעייון הזה ליפני כמה שבועות. היתה חנות באזור נתניה שמכרה שילדות של אופניים ישנים שעליהן אפשר ליבנות משהו נחמד.

 

אם יש לך שילדה ישנה של החברה ג'איינט זה מצויין הן קלות לשינויים

וטובות (לא כמו השילדות החדשות)

 

ממנוע של מכסחת דשא בכללי אי אפשר להוציא הרבה כוח אבל הוא יותר נוח "להשתלה" ממנוע של קטנוע. :wink:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
שאלה טובה!!!

 

אין גיר! יש כמה הילוכים שאפשר לשלב בעמידה.

 

אתה יודע איך זה הולך, אם הוא רוצה להגיע למהירות גבוה הוא חייב להוריד מהכוח. ככה באמצע הנסיעה אי אפשר להחליף.

 

חבל שלא העלתה את הרעייון הזה ליפני כמה שבועות. היתה חנות באזור נתניה שמכרה שילדות של אופניים ישנים שעליהן אפשר ליבנות משהו נחמד.

 

אם יש לך שילדה ישנה של החברה ג'איינט זה מצויין הן קלות לשינויים

וטובות (לא כמו השילדות החדשות)

 

ממנוע של מכסחת דשא בכללי אי אפשר להוציא הרבה כוח אבל הוא יותר נוח "להשתלה" ממנוע של קטנוע. :wink:

 

אבל שוב, מאיפה אני משיג מנוע של מכסחת דשא?

אתה יודע מה טווח הסל"ד של מנוע של מכסחת דשא?

ואיך בדיוק החבר חיבר אותו?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

מנוע של מכסחת דשא-ממנוע של מכסחת דשא( עדיף מחברה כמו בראד'ייר או קאטרפילר)

 

אני ממש לא יודע מה תווך הסלד במנוע של מכסחת דשא ולא מאמין שמישהו ממש מתעמק בזה.

 

ואיך לחבר....זה אתה כבר תחשוב לבד זה היה כל הכיף של חבר שלי.

 

נראה לך באמת שאני יתחיל להסביר לך איך הוא חיבר??? פה????

 

כל מה שאני יכול לתת לך הוא קו מחשבה כמו:

איזה שילדה להישתמש, איזה חברה של מכסחות דשא.....לא איך לחבר את החלקים

 

אה כן:אל תבא עם האופניים הממונעים למיגרש כי כולם ירדו עליך כמו שקרה לחבר שלי:cry:

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

אבל איפה אני קונה בזול?

כלומר אני לא אקנה מכסחת דשא בשביל לפרק ממנה את המנוע ואת כל השאר לזרוק לפח, נכון?

בכל מקרה, נראה לי שאני ארד מהרעיון והרעיון של ה50 סמ"ק נראה לי טוב יותר ...

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.


×
×
  • תוכן חדש...