Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
האם מישהו ניסה/הצליח להתקין מנוע בין 50-125 סמ"ק של קטנוע או משהו דומה על אופניים?

כנראה שאני צריך גם את הגיר של אותו כלי שממנו אני לוקח מנוע, נכון?

יש מישהו שיוכל לעזור לי בזה עם אני יתחיל פרוייקט כזה?

כמה אמור לעלות מנוע 50-125 סמ"ק מפירוק?

עזבו בצד לרגע את כל עניין הרישוי והחוק.

 

ראיתי אותך כמה פעמים במפגש, לא ראית את החבר'ה האלה שמסתובבים עם אופניים עם מנוע ??? יש למישהו מהביצפר שלי כזה, זה הדבר הכי מצחיק שראיתי בחיים שלי !!!

סתם בזבוז כסף, אם תופסים אותך על זה ללא רישיון לאופנוע אתה חוטף שלילה רצינית, אם תופס אותך בוחן נוסע על כזה דבר אתה תקבל ז^% גדול כי אין לך רישיונות מתאימים לנסוע על הכביש עם ה"דבר" הזה . . .

 

ראיתי איזה פעם אחת ... אבל המנוע שלהם נראה לי ממכסחת דשא או משהו כזה .... הם מאיצים עם הרגליים .....

בשבילי לא בזבוז, אני עושה את זה בעיקר בשביל ללמוד, וכשאני אסע עלייו אני לא מתכוון להתפס .....

 

 

 

 

כמה דברים , קודם כל די התבוננתי באופני-נוע שבמפגש

הם מורכבים מחצי שלדה של אופניים והחצי השני של קטנוע "פדאלים"

של הזקנים משוק הכרמל , הם מורכבים על ידי ריתוכים מהשלדה החצויה לגוף המנוע פדלים..

הם מאיצים את זה עם הרגליים , או מדוושים כי כך האופנוע נדלק ,

לא סתם שמו הוא אופנוע פדלים.

בעקרון ממש ממש קל וזול להשיג מנוע כזה אפילו חדש הוא לא עולה יקר..

בכל מקרה תברר במוסכים , כי אופנועים כאלו כמעט ולא מגיעים לפירוקיות

אין כדאיות כלכלית..

בעקרון הכלי אינו חוקי כי החוק אומר שאין לנסוע על כלי מנועי ללא אישור וללא רשיון וכו..

אולם תמיד יש פריצות בחוק

אתם ראיתם שלנכה שמסיע את כסא הגלגלים הממנוע שלו יש רשיון מיוחד?

לא. עדיין החוק היבש קובע שאסור לו ..

 

בקיצור העניין דיי נחמד ושהייתי בגיל תיכון היה לי אף אופני - נוע

אבל עם מנוע של מכסחת דשא שלא סחב כלום ... אבל עזר קצת..

 

 

בהצלחה

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הם מורכבים מחצי שלדה של אופניים והחצי השני של קטנוע "פדאלים"

מה זה הקטנוע פדאלים הזה?

 

בעקרון ממש ממש קל וזול להשיג מנוע כזה אפילו חדש הוא לא עולה יקר..

איפה אני משיג מנוע כזה?

 

בעקרון הכלי אינו חוקי כי החוק אומר שאין לנסוע על כלי מנועי ללא אישור וללא רשיון וכו..

אם אני מכבה את המנוע כשאני רואה שוטר ואני אומר לו שהמנוע בכלל לא עובד(אני עושה איזה כפתור סמוי שיפעיל את המנוע) מה אז?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.


×
×
  • תוכן חדש...