Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
חשבו על זה כבר ויש הרבה יצרנים.

צריך רישיון לקטנוע בשביל זה וזה דיי ביזבוז כסף

 

לדוגמה

http://www.bikemotor.com

 

מה שהראת זה לא מה שאני מתכוון.

אתה הראת מנוע חשמלי שעוזר לך לסוב את הגלגל, ככה תצתרך להתאמץ פחות.

אני מדבר על הרכבת מנוע שיעבוד כמו באופנוע.

ולא צריך רשיון כי מילא לא יהיה לזה רישוי.

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

אני במקומך הייתי מלביש 4 מנועים של F15 בצדדים, תחמש את הפדלים עם כמה תותחים ורקטות ולשילדה אתה מחבר זוג כנפיים קטנות. בכיף מקבלים אותך לחיל האוויר העיראקי....

:hihi:

 

עוד אפשרות היא כמובן לתקוע סקאד מאחורי הגלגל האחורי וזה כמו NOS...

:roflmao:

 

נ.ב: ילדים נא לא לנסות את זה בבית. זה מתכון טוב להעברת הבית ק"מ ימינה...

 

(לא להעלב כן? הכול בציניות. מה שחשוב זה שאני נהנה :hihi:

הכאב הוא זמני - הגאווה היא נצחית!

פורסם

רק מנוע חשמלי או מקסימום מנוע של מכסחת דשא זה יסחוב אותך יפה גם אם אתה 100 קילו רק בוא נגיד זה לא יחזיק הרבה זמן

יש עוד אופציה שכבר אמרו לפי וזה מנוע של פיאג'ו ישן כזה כמו של הזקנים שנוסעים לשוק הכרמל כך בחשבון - מסוכן 8)

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
רק מנוע חשמלי או מקסימום מנוע של מכסחת דשא זה יסחוב אותך יפה גם אם אתה 100 קילו רק בוא נגיד זה לא יחזיק הרבה זמן

יש עוד אופציה שכבר אמרו לפי וזה מנוע של פיאג'ו ישן כזה כמו של הזקנים שנוסעים לשוק הכרמל כך בחשבון - מסוכן 8)

 

 

מה זה הפיאג'ו הזה? למה מסוכן?

אתה חושב שמכסחת דשא תסחוב אותי בעליות??? אני גר באריאל ....

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

מאחר ובכל מקרה כל העסק הזה לא יהיה חוקי, כלומר בלי רישוי ו/או ביטוח, למה פשוט לא לקנות טוסטוס מצ'וקמק ישן ולסוע עליו בלי רשיון? זה בדיוק אותו דבר !

 

אם אתה עושה את זה בשביל האתגר שבבניה, זה כבר משהו אחר...

 

לא הייתי משקיע בזה בתור כלי תחבורה.

פורסם
מאחר ובכל מקרה כל העסק הזה לא יהיה חוקי, כלומר בלי רישוי ו/או ביטוח, למה פשוט לא לקנות טוסטוס מצ'וקמק ישן ולסוע עליו בלי רשיון? זה בדיוק אותו דבר !

 

אם אתה עושה את זה בשביל האתגר שבבניה, זה כבר משהו אחר...

 

לא הייתי משקיע בזה בתור כלי תחבורה.

 

דבר ראשון אני רוצה לעשות את זה בתור מעין פרוייקט, בשביל האתגר שבבניה ובשביל ללמוד דברים.

 

בקשר לנסיעה עליו אני לא מתכוון להתפס וגם עם כן, נמציא כבר משהו ....

 

ד"א, שאלה בקשר לזה, חשבתי לחבר עוד גלג"ש לאיפה שמחוברים הפדלים ולהעביר ממנו שרשרת למנוע, וככה תיהיה לי שליטה עם אני רוצה לשמנוע יעבוד או שאני אסע עם הפדלים.

במקרה של שוטר - אני מעביר למצב הפדלים ואני אומר לו שזה לא רכב מנועי בכלל ....

זה יעבוד?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
האם מישהו ניסה/הצליח להתקין מנוע בין 50-125 סמ"ק של קטנוע או משהו דומה על אופניים?

כנראה שאני צריך גם את הגיר של אותו כלי שממנו אני לוקח מנוע, נכון?

יש מישהו שיוכל לעזור לי בזה עם אני יתחיל פרוייקט כזה?

כמה אמור לעלות מנוע 50-125 סמ"ק מפירוק?

עזבו בצד לרגע את כל עניין הרישוי והחוק.

 

ראיתי אותך כמה פעמים במפגש, לא ראית את החבר'ה האלה שמסתובבים עם אופניים עם מנוע ??? יש למישהו מהביצפר שלי כזה, זה הדבר הכי מצחיק שראיתי בחיים שלי !!!

סתם בזבוז כסף, אם תופסים אותך על זה ללא רישיון לאופנוע אתה חוטף שלילה רצינית, אם תופס אותך בוחן נוסע על כזה דבר אתה תקבל ז^% גדול כי אין לך רישיונות מתאימים לנסוע על הכביש עם ה"דבר" הזה . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
האם מישהו ניסה/הצליח להתקין מנוע בין 50-125 סמ"ק של קטנוע או משהו דומה על אופניים?

כנראה שאני צריך גם את הגיר של אותו כלי שממנו אני לוקח מנוע, נכון?

יש מישהו שיוכל לעזור לי בזה עם אני יתחיל פרוייקט כזה?

כמה אמור לעלות מנוע 50-125 סמ"ק מפירוק?

עזבו בצד לרגע את כל עניין הרישוי והחוק.

 

ראיתי אותך כמה פעמים במפגש, לא ראית את החבר'ה האלה שמסתובבים עם אופניים עם מנוע ??? יש למישהו מהביצפר שלי כזה, זה הדבר הכי מצחיק שראיתי בחיים שלי !!!

סתם בזבוז כסף, אם תופסים אותך על זה ללא רישיון לאופנוע אתה חוטף שלילה רצינית, אם תופס אותך בוחן נוסע על כזה דבר אתה תקבל ז^% גדול כי אין לך רישיונות מתאימים לנסוע על הכביש עם ה"דבר" הזה . . .

 

ראיתי איזה פעם אחת ... אבל המנוע שלהם נראה לי ממכסחת דשא או משהו כזה .... הם מאיצים עם הרגליים .....

בשבילי לא בזבוז, אני עושה את זה בעיקר בשביל ללמוד, וכשאני אסע עלייו אני לא מתכוון להתפס .....

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
האם מישהו ניסה/הצליח להתקין מנוע בין 50-125 סמ"ק של קטנוע או משהו דומה על אופניים?

כנראה שאני צריך גם את הגיר של אותו כלי שממנו אני לוקח מנוע, נכון?

יש מישהו שיוכל לעזור לי בזה עם אני יתחיל פרוייקט כזה?

כמה אמור לעלות מנוע 50-125 סמ"ק מפירוק?

עזבו בצד לרגע את כל עניין הרישוי והחוק.

 

ראיתי אותך כמה פעמים במפגש, לא ראית את החבר'ה האלה שמסתובבים עם אופניים עם מנוע ??? יש למישהו מהביצפר שלי כזה, זה הדבר הכי מצחיק שראיתי בחיים שלי !!!

סתם בזבוז כסף, אם תופסים אותך על זה ללא רישיון לאופנוע אתה חוטף שלילה רצינית, אם תופס אותך בוחן נוסע על כזה דבר אתה תקבל ז^% גדול כי אין לך רישיונות מתאימים לנסוע על הכביש עם ה"דבר" הזה . . .

 

ראיתי איזה פעם אחת ... אבל המנוע שלהם נראה לי ממכסחת דשא או משהו כזה .... הם מאיצים עם הרגליים .....

בשבילי לא בזבוז, אני עושה את זה בעיקר בשביל ללמוד, וכשאני אסע עלייו אני לא מתכוון להתפס .....

 

תראה, זה מנוע שמתאים למשקל של האופניים !!!! מנוע של אופנוע פשוט יפרק לך את הצורה ולא תצליח להשתלט על הדבר הזה !!!

אני אישית לא הייתי מסכן את הרישיון שלי בגלל כזו שטות אבל שיהיה לך בהצלחה . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

למה שפשוט לא תנסה ???

השג לך מנוע קטנוע ישן מהפירוקיה, או מנוע של מכסחת דשא, ונסה להרכיב על האופניים...

אני הייתי משתמש באינטרנט - פשוט תחפש ב Google, ואני בטוח שתמצא איך להכין דבר כזה...

פורסם
למה שפשוט לא תנסה ???

השג לך מנוע קטנוע ישן מהפירוקיה, או מנוע של מכסחת דשא, ונסה להרכיב על האופניים...

אני הייתי משתמש באינטרנט - פשוט תחפש ב Google, ואני בטוח שתמצא איך להכין דבר כזה...

 

OK, נעבור לשאלה הבאה ... איפה אפשר למצא מנוע כזה?

חיפשתי בדפי זהב את המילה פירוק ופירוקיה ולא מצאתי כלום.

כמה בערך אמור לעלות לי מנוע כזה?

 

איזה מילות מפתח לחפש בגוגל כדי למצא דברים כאלה?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם

לדעתי לא כדאי לך לממש את הרעיון הזה, אם יתפוס אתך שוטר תקבל שלילה במקום !

וגם משפט ובלאגנים...

פורסם
במקום לחבר מנוע 125 לאופניים.

תחסוך במשקל ותחבר לרולרבליידס.

זה יהיה הרבה יותר מהיר.

יחס משקל להספק מעולה

 

ואפשר גם לחבר את המנוע ישר לתחת , מה שיתאים לרעיון המטופש והמסוכן הזה....

 

אם אתה באמת מתענין בבניית רכב לבד (שזה חלום סמוי של הרבה חובבי הגה ומכונאות) - תעשה את זה באופן רציני.

יש ברשת הרבה אתרים שעוסקים בזה ויש באמאזון או ב http://www.motorbooks.com הרבה ספרות על הענין.תקרא , תלמד, תתכנן דגם , תתיעץ עם מומחים או חובבים רציניים אחרים ותוכל להגיע לתוצאה מקצועית.

 

נמרוד


×
×
  • תוכן חדש...