Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי לנטרה 97 לבנה - יש על כל האוטו נקודות קטנות

בצבע חלודה. מרחוק זה נראה כמו סתם לכלוך -אחרי השטיפה

שמתי לב שזה לא יורד. (יש לי את הרכב 3 שבועות)

 

ניסיתי לגרד קלות את הנקודות הללו והם אכן יורדות.

 

שאלתי היא : מה אתם ממליצים לעשות?

 

בברכה

יגאל

פורסם

אצלי באותו יש בדיוק את אותה הבעיה וגיליתי שהגורמים לכך הם הזבובים שנהנים לחרבן לנו על המכוניות הפתרון היחידי הוא לשתוף ולגרד בעדינות עם סבון.

פורסם

פוליש+ווקס חייב לעזור.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
זה לא יעזור ביגלל שזה יחזור שוב ושוב ושוב...
1) למה אתה אומר שזה יחזור שוב ושוב?

2) אני מבין שצריך לעשות לזה פוליש.

 

עשיתי חיפוש בפורום (לפני שאתם מתנפלים) ולא מצאתי מדריך לעשיית

פוליש. אז אם מישהו יכול לכתוב בקצרה כיצד עושים זאת אני אודה מאוד.

 

בברכה

יגאל

פורסם

כמו שאמרתי אצלי ישנה אותה בעיה והאשמים בכך הם הזבובים לכן בכל פעם שאני מנקה הם מלכלכים שוב...

בכל מיקרה תנסה לעשות פוליש ותראה אולי זה בכל זאת יעזור, אני לא ניסיתי לעשות פוליש

אבל אני באמת ינסה גם בתקווה שזה יעזור!

פורסם

בדוק איפה אתה נוהג לחנות.

כשאבי היה עובד בשדה דב, היו נוצרות נקודות קטנות ומציקות על הצבע, בגלל המשקעים מהארובות המקוללות. ירד בשמחה עם קצת בנזין.

פורסם

יש חומר שנקרא "פלסטלינה". אחרי שטיפה הגונה של הרכב אתה עובר עם זה כאשר הרכב רטוב על כל המשטחים זה סופח אליו את כל ה "ג'ינג'ים". לאחר מכן פוליש עדין!+וקס

פורסם

גם אצלנו ישנה בעיה כזו. אבא כבר עבר על כל הרכב בפלסטלינה והוריד את כל הנקודות, ולאחר מכן הם שוב חזרו. ראוי לציין שהאוטו לא עומד מתחת לאי אלו עצים, וגם פוליש ווקס לא עזרו (כלומר עזרו, אבל לאחר שבוע התופעה חזרה).

 

האם אשמים בכל אכן הזבובים? אם כן מה ניתן לעשות נגד זבובים? ואם אלו באמת הזבובים הייתי רוצה לדעת כיצד הם גורמים לאותם כתמים.

 

תודה לעונים, פליקס.

ROOONEEYY

פורסם
יש חומר שנקרא "פלסטלינה". אחרי שטיפה הגונה של הרכב אתה עובר עם זה כאשר הרכב רטוב על כל המשטחים זה סופח אליו את כל ה "ג'ינג'ים". לאחר מכן פוליש עדין!+וקס

פלסטלינה אכן תוריד את נקודות החלודה הקטנות :mm_yeah:

טיפול בווקס ימנע את התופעה - אך אם היא חוזרת יהיה עליך להצטייד בכיסוי טוב או חניה מקורה (ככל הנראה אתה חונה באיזור רגיש עם הרבה משקעים באויר).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
יש לי לנטרה 97 לבנה - יש על כל האוטו נקודות קטנות

בצבע חלודה. מרחוק זה נראה כמו סתם לכלוך -אחרי השטיפה

שמתי לב שזה לא יורד. (יש לי את הרכב 3 שבועות)

 

ניסיתי לגרד קלות את הנקודות הללו והם אכן יורדות.

 

שאלתי היא : מה אתם ממליצים לעשות?

 

בברכה

יגאל

שלום יגאל !

כמוני - כמוך .....

גם אני חוויתי את החוויה של אוטו חדש ולאחר מספר שבועות מועט ביותר קיבלתי "ג'ינג'ים".

ישנן מספר סברות לסיבת התופעה אולם לא ממש יודעים כאשר הסברה הנפוצה הינה שהדבר נגרם עקב משקעים/זוהמה כימיים.

בכל אופן ישנן מספר דברים חשובים :

1. שטיפה חיצונית על בסיס קבוע.

2.שמירה על ניקיון וניקוי ליכלוכים "מסוכנים" (לשלשת ציפורים וכד').

3.ביצוע ווקס לפי הצורך (לדעתי כל 4-5 חודשים / לפי הצורך ).

*הערה - לצערי אני טיפלתי קודם עם פוליש ורק אח"כ עם וקס.לדעתי הווקס מספיק.

(לצערי - מכיון שהפוליש מוריד שכבה עבה יותר יחסית לווקס).

 

מקווה שעזרתי,

 

אורי.

" ! The fender bender bent more than just your fender "

פורסם

הנקודות הג'ינג'יות הן משקעים של גופרית שנוצרים מתופעת "גשם חומצי" שמגיע מהסמוג באזורי התעשיה שלנו. הטל שיורד בלילה מתייבש על האוטו בבוקר לאחר הזריחה ומשאיר אחריו את הגופרית. כל נקודה כזו פועלת כמו חומצה על הצבע ומחוררת אותו עד הפח! אם תנקה את הג'ינג'י ותביט עם זכוכית מגדלת תוכל לראות את החור בצבע. אם אתה רואה נקודה אפורה- זה צבע הבסיס שלך...

 

הפיתרונות האפשריים לחונים בקרבת אזורי תעשיה בלילה, בקרבת ארובות חברת החשמל ברחבי הארץ, בתי הזיקוק ותעשיה פטרוכימית לסוגיה-

 

1. לחנות תחת חניה קשיחה, לא עצים!

2. לכסות את האוטו בכיסוי 4 עונות אטום.

3. לרדת אל האוטו בטרם הזריחה ולנגב אותו היטב מהטל. לשטוף את הג'ילדה בין הפעולות.

4. לעבור דירה... :-)

 

הצעות לטיפול, מהקל אל הכבד-

 

1. לבצע שטיפה עם שמפו ולשפשף היטב עם הספוג.

2. לבצע פוליש.

3. לבצע ניקוי עם פלסטלינה.

4. אם כבר יש פגיעות בצבע- קרי, חורים - למרוח אחרי הווקס אוטם צבע בשתי שכבות.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

אתה יכול להורידג אותם עם צמר גפן ומים, ווקס או פוליש לא יעזרו, האוטו ינצנץ כמובן, אבל הנקודות האלה תמיד יחזרו.

כשאתה מגרד אותן אתה מסוגל לפגוע בשכבת לקה.

 

צמר גםן ומים יעזור בהחלט, לא צריך להסחף לטיפולי ווקס ופוליש אצל מוכסים.

×
×
  • תוכן חדש...