Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא בהכרח. משפחתית קטנה, בת 16, בפקקים של המרכז - 7-8 קמ״ל ממש לא חריג. בימים שבהם היו לי מאזדה 3 1,600 וסוזוקי sx4 חדשות, בתנאים של חיפה (בהשוואה אליך - יותר הרים, פחות פקקים) במתווה נסיעה עירוני טהור ועם נהג ללא נוסעים הצריכה היתה סביב 8 קמ״ל. וזה היה עם מכוניות חדשות, בשיא יעילותן.

 

אז השאלה כעת היא כמה אתה נוסע (או זוחל, או עומד) בפקקים, כמה הרכב עמוס, מה הנסועה שהצטברה במהלך 16 שנותיו ובאיזו סדירות ואיכות הוא מטופל. מתי ובאיזו נסועה ביצעת את הטיפולים התקופתיים האחרונים?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם זה יוצא 1:7 ואתה לא יוצא מבני ברק, זה דווקא הגיוני.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

הרכב לא נחשב חסכוני במיוחד מראש.

 

שוב חוזר הניגון: 

 

תעשה בדיקה נכונה יותר (ממה שאתה משוכנע שאתה עושה נכון), כולל נסיעה בינעירונית כפי שהוצע בשרשור הנ"ל וחזור עם התוצאות. 

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

משעשע שהפרסומת לניסאן טידה בזמנו הציגה אותה כחסכונית בדלק ברמה ששייחים ערבים מתעצבים כשהם רואים אותה, "אינעל טידה!" 

אולי היה מקום לתביעה יצוגית על הטעיית הצרכן. 

 

סרטון הפרסומת המדובר

עריכה אחרונה על ידי Lexicon
הוספת סרטון הפרסומת המדובר
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

כמה ק״מ נסעת, כמה דלק צרכת, ומה המאפיינים של ה״נסיעות בחוץ״? הרי דרך 4 באיזור הזה יודעת להיות פקוקה כמו בקבוק שמפניה. כשמדובר כאן על דרך בינעירונית מדובר בנסיעה חופשית רצופה של עשרות ק״מ במהירויות בינעירוניות, נניח 60 קמ״ש ומעלה. וזאת כרוב הנסיעות, לא כדגימה של האיילון ב-10 בבוקר.

 

כתבתי לך לפני חודש - אני הייתי ממצע את תחשיבי צריכת הדלק על פני 10 תדלוקים, שבאותם ימים ועם אותם רכבים היו כ-4,000 ק״מ, מרביתם על קו חיפה-עפולה, בד״כ בכיוון הפוך לפקקים (אבל בימים בהם הכביש היה חד מסלולי).

  • רעיון טוב! 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מלא את המיכל עד שהמשאבה קופצת. 

אפס את מד הנסיעה.

סע, סע, סע, סע, סע, סע, סע. 

סע עוד קצת, עד שנורת הדלק נדלקת. 

לך למלא דלק, עד שהמשאבה קופצת. 

חלק את מספר הק"מ שנסעת מהתדלוק הקודם ועד התדלוק הנוכחי במספר הליטרים שתדלקת בתדלוק הנוכחי. 

זוהי צריכת הדלק שלך למיכל הזה. 

 

כל דבר אחר שתעשה, הוא לא נכון. כל נתון שלא תמסור, לא יאפשר לחברים פה לענות.לך תשוב עניינית. 

 

אם תמשיך לכתוב "מילאתי עד הסוף ונסעתי, ואחרי 3 ימים מלאתי מיכל פול תעזרו לי בבקשהההה", לא תקבל מידע. 

 

  • רעיון טוב! 5

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

כתבתי את זה בשרשור אחר

האוטו שלי אותו רכב.

בתקופת המלחמה שהייתי עושה נסיעות קצרות בעיר. צריכת דלק של 1:7

שבוע אחרי זה הגיע צו מילואים. נסיעות לצפון בכביש פתוח לגמרי. 1:16

 

90% תלוי באופי הנהיגה.

יש עוד כמה דברים כמו מזגן. לחץ אוויר. משקל מועמס וזה.

 

 

אז במקום לחפש בעיות ברכב.

מבלילה נגיד סביב 10 שאין הרבה פקקים. תדלק פול את הרכב. אפס מונה ק"מ

סע שעה רצוף לכל כיוון בכביש פתוח. נגיד שעתיים נסיעה בכיף.

תחזור לתחנת דלק תדלק שוב פול ותחלק את מספר הקמ שעברת במספר הליטרים.

 

מאמין שתראה תוצאה יפה יותר 

.

פורסם

לא צריך להמציא סתם נסיעות. 

פשוט להמשיך בשגרת החיים. 

הבעיה אצלו היא שהוא לא יודע למדוד ולא נותן את הנתונים הנכונים. 

 

כמו אנשים שאומרים "האוטו שלי בזבזן. אחרי שלושה ימים הגעתי לחצי", או "האוטו שלי חסכוני. אני ממלא פעם בחודש 250 ש"ח" . 

 

אם הוא יישם את מה זכתבו לו פה מספר פעמים, וישתמש בנתונים הנכוניח, הוא יקבל צריכת דלק נכונה.

  • רעיון טוב! 2

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם (נערך)

מה לעשות שמרבית הנסועה שלו היא בעיר? 

זה המצב...

לא יעזור לנסוע מחוץ לעיר כדי לראות שהצריכה יותר טובה 😄

עריכה אחרונה על ידי שביט
  • רעיון טוב! 2

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

מלאתי מיכל מלא נסעתי 200 קמ כולל יציאות מהעיר מלאתי דלק באותה מכונה שמלאתי פול בהתחלה ובחישוב יצא 1-6

כל התשובות שנענו לא באמת ענו עשיתי כבר הכל 

 

פורסם
לפני שעה, ישראל פוש כתב:

מלאתי מיכל מלא נסעתי 200 קמ כולל יציאות מהעיר מלאתי דלק באותה מכונה שמלאתי פול בהתחלה ובחישוב יצא 1-6

כל התשובות שנענו לא באמת ענו עשיתי כבר הכל 

 

 

כתבו לך למעלה איך לא להגיב

תכתבו לך כמה פעמים מה אתה צריך לעשות 

אחד אחרי השני באריכות

. ואתה לא מתייחס

 

אז אנסה לעשות את זה בשפה תלמודית

 

מה שעשית לאורך כל השרשור

זה

 

טענו חיטים והודה לו בשעורים

  • אהבתי 4
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

ואגב, לא פחות מהשאלה מה היה אופי הנסועה שלה השאלה כמה עמדת עם מנוע ומזגן פועלים..

 

לעצם השאלה די ברור שהכל תקין ברכב וזו הצריכה שלו בתנאי השימוש שלך.

 

בתאריך 15.5.2026 בשעה 00:25, sperial כתב:

בשנים הראשונות לבעלותי על רכב הייתי רושם

 

שמח לשמוע שהצלחת להיגמל מזה בהמשך, אני עדיין עמוק בפנים. לא פספסתי אף תדלוק מהרכב הראשון..

האמת שהסטטיסטיקה מעלה תוצאות מעניינות לדוגמה שאין שום הבדל בין סונול גולד או כל חברה גדולה אחרת לבין החברות הקטנות והלא מוכרות.

גם כשפעם אחת בוודאות תדלקתי מהול החישוב הראה עליה של קמ"ל אחד בלבד.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...