Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אחת הקניות המוצלחות שלי היתה מחסן גינה מפלסטיק של rubbermaid לפני יותר מ-20 שנה. המחסן נראה עדיין כמו חדש - נמצא בחצר עם שמש, גשם וכו'. 

 

אני משער שאולי בספרד תוכל למצוא. בישראל כבר אין ממש שיווק שלהם.

 

דבר נוסף הוא שיכול להיות שאיכות המוצרים (כמו הרבה דברים) בעבר היתה טובה יותר ולכן כתר ישן החזיק מעמד שנים וכתר חדש כבר לא...

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 שעות, DareDevil כתב:

תמונה

הייתי שמח אם השמש הייתה גורמת לנבלה להפסיק לצפצף, לא רק לדהות. 

אבל נעזוב את זה. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 21 שעות, Derish כתב:

תודה, לפי המידות והעיצוב אני בטוח ב-97% שמדובר בארון 'גוליבר' של כתר שאיקאה פשוט מוכרת תחת המותג שלה. 

 

באיקאה הספרדית אין את זה, אבל הוא נמכר פה באתר של כתר עצמם ב-149 יורו ובחנויות ה-DIY בקצת יותר מ-160.

 

מוזר שבדולרים זה יקר משמעותית, ואני רואה שגם כאן (כמו באמאזון) הביקורות שלו על הפנים. 

 

 

זה ממש עניין אותי, באמת המוצר של איקאה אוסטרליה זהה לארון של כתר, גם שניהם מיוצרים באיטליקה (ככל הנראה במפעל של כתר שם).

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
לפני 6 שעות, ברווז כתב:

הייתי שמח אם השמש הייתה גורמת לנבלה להפסיק לצפצף, לא רק לדהות. 

אבל נעזוב את זה. 

בשביל זה יש מקור..

בתכלס מובילאיי אפשר להוריד אם לא רשום ברישיון. יעלה בערך 400 שקל

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

אפשר גם ללחוץ לו על מיוט בתחילת כל נסיעה. 

עזוב'תי בחייך. 

גם אצלי הצג דהה קשות מהשמש על גבול ההרוס. 

חבל שזה לא קורה גם לרעש. זה כל מה שאמרתי. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

בניגוד לכתר, אני לא חושב שמובילאיי מחזיקים צוות כימאים ומהנדסי חומרים בוגרי טכניון. אבל נראה שאלו עסוקים בלהנדס את החומר הדק ביותר שעדיין אפשר למכור ברווח, ותוחלת חיים ארוכה זה לא חלק מהבריף שלהם.

 

פורסם
לפני 2 דקות, Derish כתב:

ותוחלת חיים ארוכה זה לא חלק מהבריף שלהם.

חוץ מברמקולים בלאט. 

 

תגיד, "יש לך דיבור" עם השכנים שלך? לראות איך הם פתרו את הבעייה של התוספת אכסון למרפסת? 

אולי תוכל לקבל רעיונות משם. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

הספרדים הם לא עם עם חוש אסטטי מפותח במיוחד, לכן בעיות דומות נפתרות פה עם ריהוט רנדומלי ולא שייך שהם הצליחו לקנות בזול או לקבל בירושה. זה לא יעבוד אצלי. 

 

היום הסתובבתי קצת בחנויות ובחנתי את הסחורה שדיברנו עליה. מסתבר שיש כיום ארונות פלסטיק נחמדים מאד, אבל ברור שהם נשארים כאלה בעיקר בתצוגה מקורה ולא אחרי שנתיים בשמש ובגשם. כתלות במחיר, בעיות האיכות והטולרנסים הגבוהים באים לידי ביטוי בחלקים שונים של הארון, מה שמגביל את שמישותו ולא נוסך הרבה בטחון. 

 

לעומת זאת, ארון המתכת KOLBJÖRN שהציע מר אינפיניטי זה ליגה אחרת. לא רק שהוא הרבה יותר קשיח ויציב, אלא זה באמת משהו ששקול לאחסון ביתי - רק בחוץ. אפשר לשפצר אותו די בקלות עם פסי איטום, להוסיף לבד (Felt) במקומות אסטרטגיים כדי שיסגר בשקט ולא יווברץ ברוח חזקה, ואז כבר מקבלים פתרון אחסון הרמטי וסולידי שצפוי לשרוד היטב את איתני הטבע ולהציג ורסטיליות גבוהה בהרבה. אמנם הוא עולה 30-40% יותר מדגמי הפלסטיק, אבל נומינלית זה לא הרבה כסף וכנראה שווה את ההשקעה - במיווחד אם אמצא אותו משומש. יתרון נוסף הוא שמדובר בקו מוצרים שלם, מה שיקל על אינטגרציה שלו בתוך הבית כשימאס לי להחזיק אותו בחוץ. 

החסרון העיקרי שאני רואה כרגע הוא הרוחב (קצת יותר מדי בשבילי), אבל כנראה שזה עדיין הכיוון בו אלך בסופו של דבר. 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...