Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בס''ד

שלום,

קיבלתי הצעה לרכישת רכב הונדה איסייט יד 3 היברידית, עשה 211 אלף קילומטר. 2 ידיים פרטיות ויד ראשונה ליסינג פרטי. המיחר 35000

האם מומלץ? לגהי הסוללה אם הוא הולך מה עלות של ההחלפה?

מה מעלות מה חסרונות של הרכב בכללי ובפרט הרכב הזה עם נתונים הללו?

  • מבאס 2
פורסם

המחיר מופרך, המערכת ההברידית שלו לא משהו, אפילו הונדה ירדו ממנה. ממליץ לוותר.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מחיר יקר מאוד.

אנשים מייחסים ל"אמינות" ול"צריכת דלק" יותר מדי משמעות.

צריך להסתכל על העלות הכוללת.

רכב מתיישן זה רכב מתיישן! מספיק שמתקלקלים בולמים או חיישנים וכל ה"חיסכון" הלך לפח.

רכב את הרכב השמור ביותר והמטופל ביותר ותברח מסוחרים קטנים. להעדיף רכב עם תיעוד טיפולים מסודר.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אנסייט על מעל 200,000 ק"מ (שזה כולן) זה בערך הרכב האחרון שאת צריכה לשקול, ולי היו 3 הונדות ואני חובב המותג.

אני מצטער, אבל חושש חלילה שמישהו מנסה לנצל את חוסר הניסיון שלך כשמבקש סכום הזוי כזה עבור רכב סתמי. אמרו לך "הוא יחזיק גם חצי מליון ק"מ". הוא לא.

35000 ש"ח זה סכום יפה שאפשר לקנות בו רכב טוב ואמין. תכתבי כאן מה הצרכים שלך ויעזרו לך בעצה.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, BoazB11 כתב:

לא נראה לי שיש רכב שיכול לענות על כל הדרישות האלה גם בתקציב כפול.

לא הגזמת?

 נירו ואיוניק בסביבות ה 60 אל"ש (פחות מתקציב כפול) נשמעות כמו כפפה ליד.

עריכה אחרונה על ידי המגיב
פורסם
לפני 9 שעות, מחפשת רכב ראשון כתב:

בס''ד

הצרכים שלי אוטו קטן ומרווח בתוך העיר שהוא די פקוק.

הצרכים בתוך העיר: רכב אמין וחסכוני בדלק, רכב שנתון מתקדם, עם מע' מתקדמות.

סכום עד 40000 ש''ח.

הונדה ג'אז

  • רעיון טוב! 1
פורסם

לפי התיאור שלך את צריכה סופרמיני, לא משפחתית (אלא אם יש צורך להוביל מספר נוסעים או מטען שלא ייכנסו לסופרמיני). אני מניח שהנסועה השנתית לא גדולה, כך שצריכת הדלק שיקול משני. רכב בסגנון של i20, ריו, סויפט ודומיהם.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מציע שתנסי לאתר מאזדה 2.

אמורה להספיק לצרכים שציינת. 

רצוי שתנסי לברר אם יש חברה/ה עם ידע ונסיון שיכולים לעזור בהליך החיפוש והרכישה, זה רכב ראשון וחבל שתשלמי מחיר גבוה ברכישה ובאחזקה על טעויות של מתחילים. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני חושב שזה תקציב לא רע ועם סבלנות אפשר למצוא משהו טוב. 

לחפש בטרייד של היבואנים כמו אוטודיל ולא במגרשים קטנים.

לחפש רכב עם תיעוד טיפולים מלא וכמובן חלילה לא רכב שקיבל פצצה והוגדר כאובדן להלכה (בעל הרכב יכול בשניה להוציא טופס ממרכז הסליקה של חברות הביטוח ב 12 ש"ח). 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...