Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זה משתפר עם הזמן, אבל לא מושלם

מזגן ישן, דירה שכורה

ככל הנראה הגומיות בצדדים של המאיץ הלכו או משהו?

אפשר לישון בחדר עם אטמי אוזניים בוודאות, ניקוי של המאיץ יעזור?

 

אם בוחרים לקנות מאיץ, הוא אוניברסלי לכל המזגנים?

 

מצרף סרטון

פורסם

בדרך כלל מה שגורם לרעשים זה הגומיות, כן. 

גם אני סובל מזה לאחרונה. ברמה כזו, שהחלטתי לפרק את המזגן העתיק שלי כדי לנקות לו את המאיץ (בין היתר...). 

כמה שהמזגן יותר עתיק, ככה זה יותר קשה ומסובך. 

הגעתי לנקודה שלא יכלתי להתקדם יותר עם הידע שאין לי, בפירוק המאיץ. 

למיטב ידיעתי והבנתי (הדלה מאד), יש מספר גדלים סטנדרטיים, כפי הנראה בהתאמה לכוח\גודל של המזגן- אין לי מושג איך לדעת מה יש לך בלי ללכת עם אחד כדוגמא לחנות.

בעבר, הזמנתי טכנאי למזגן אחר שעשה גם כן רעש. ההסבר שקיבלתי ממנו (לא הייתי נוכח בזמן העבודה)- "סידר משהו עם אחת הגומיות", בגדול. לא מחייב ש-2 הגומיות גמורות, אבל אם כבר תצליח להגיע לשם, אולי עדיף להחליף את שתיהן. 

מצטער אבל אין לי מושג איך, כמו שציינתי, הגעתי לנקודה שבה לא הבנתי איך ממשיכים (כדי שגם אוכל להחזיר הכל ולהמשיך להשתמש במזגן...).

למזלי זה המזגן בסלון, כך שלישון אני יכול.

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מאיץ הוא ספציפי לכל דגם של מזגן.

בסופו של דבר זה לא ייגמר ברעש אלא בהשבתה מלאה של המזגן (הגומיות ייקרעו והמאיץ לא יסתובב - במקרה הטוב).

 

איציק

  • מעניין 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 7 דקות, איציק נ. כתב:

מאיץ הוא ספציפי לכל דגם של מזגן.

בסופו של דבר זה לא ייגמר ברעש אלא בהשבתה מלאה של המזגן (הגומיות ייקרעו והמאיץ לא יסתובב - במקרה הטוב).

 

איציק

מזגן משנת 2003... מתישהו ילך... הבנתי תודה

פורסם

תאכל'ס, גם אני מחכה שהנבלה שלי יילך... טורנדו בציר 2005.

מקווה שתהיה החלפה יזומה לפני זה :wink:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אצלי זה נפתר על ידי הזרקת וזילין (בעזרת מזרק) לצירים של המאיץ.

זה פותר לזמן מה את הבעיה.

אבל זה עניין של זמן

  • מעניין 2

.

×
×
  • תוכן חדש...