Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הם חייבים לשלוח את ההתראה, אבל בדרך כלל היא מתחבאת בדף החשבון 3 חודשים לפני שהיא מסתיימת.

 

מבחינתי באופן מובהק יש יחס הפוך בין דמי הכרטיס להטבות. יש לי ולאשתי גם כרטיסים חינמיים אבל עם פחות הטבות. למשל כרטיס ארגון המורים שמשתמשים בו פעם בשנה, כשאשתי מחדשת את המנוי לחדר כושר (ולפעמים הנחה באיזה מוזיאון). לעומת זאת, בכרטיס אלעל דמי מנוי יקרים (צריך להתקשר פעם בחצי שנה כדי לבטל), אבל, כאמור, ב-6 שנים הוא כיסה לי 4-5 טיסות לחו״ל. ואני לא משתמש כבד במיוחד.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 15 דקות, Ron Poh כתב:

אין חובה להחזיק כרטיס אשראי של בנק הפועלים.

אני בחרתי בהטבה של המניות, ואין שום חובה כזאת.

לא יודע כנראה שאני לא מספיק קליבר. ממה שהסבירו לי שאני צריך מוצר שלהם חוץ מחשבון עו"ש.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

צריך מוצר שלהם חוץ מחשבון עו"ש, נכון.

המוצר הזה יכול להיות או כרטיס אשראי או תיק ניירות ערך.

 

לי יש שם כבר תיק ניירות ערך (שיש בו רק קרן כספית שהיא קרן ביטחון, כי אותה משתלם יותר לקנות בבנק), ולכן קיבלתי את ההטבה למרות שאין לי כרטיס אשראי של הבנק.

  • רעיון טוב! 1

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

פורסם

היית צריך שיהיו לך המוצרים (יכולה להיות גם הלוואה) בסוף יוני או יולי או אוגוסט 25, והמניות או 100 השקלים יועברו ב-21.9.25.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 שעות, DareDevil כתב:

ממה שהסבירו לי שאני צריך מוצר שלהם חוץ מחשבון עו"ש.

נכון מאוד, צריך מוצר, לאו דווקא כרטיס אשראי. 

image.thumb.png.9205ff6a4eccff377feeb64870d3e0ff.png

 

  • אהבתי 1

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני 19 שעות, שחר 1 כתב:

לי יש שם כבר תיק ניירות ערך (שיש בו רק קרן כספית שהיא קרן ביטחון, כי אותה משתלם יותר לקנות בבנק), ולכן קיבלתי את ההטבה למרות שאין לי כרטיס אשראי של הבנק.

יפה מאוד.

קרנות כספיות אכן נמכרות ונקנות בחינם לגמרי עפ"י חוק ללא שום עמלה בכלל (שום כלום) דרך תיק השקעות בבנק.

כל מה שצריך זה לבקש מהבנק אישור לסחור (בסה"כ תגית באתר הבנק) ונפתח לך תיק ניירות ערך.

לא צריך להיות סוחר כדי לקבל את ריבית בנק ישראל בלי להתאמץ בכלל בסחירות יומיומית.

מוצר מעולה בסביבת ריבית גבוה כמו שאנחנו נמצאים בה עכשיו.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...