Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיצים של סיגריה על הרכב בזמן נסיעה


מעבר לפיתרון נפתר ע"י SlowRide,

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

 

לצערי בשנים האחרונות אני רואה את זה יותר ויותר קורה בכבישים,
באמצע נסיעה בכביש מהיר, אנשים מרשים לעצמם לזרוק את הסיגריות שלהם על הרכב שנוסע מאחוריהם במהירות..

שלא לדבר כמובן על הבעיה הבטיחותית של לזרוק עצם כלשהו במהירות כזו על הרכב שמאחורייך כאילו זה MARIO KART..🏎️

 

יש גם את העניין שרציתי לשאול -

אם וכמה גיצים של סיגריה שעפים ופוגעים ברכב, באמת פוגעים ושורפים את הצבע או כל דבר אחר? כמה זה פוגע ומסוכן?
ומה אפשר לעשות? הרי אי אפשר להגיד לאנשים לא לעשן או לדעת אם הנהג מולך יעשן או אם והוא כן מעשן, אז הוא יחליט בטוב ליבו לזרוק עלייך את הסיגריה שלו.

 

תודה :)

עריכה אחרונה על ידי sagii
  • חברי המעגל הראשון
  • פיתרון
פורסם

אין לזה משמעות מבחינת פגיעה בצבע. הרוח של הנסיעה מקררת את זה מהר.

בכללי זה מאד מגעיל ופוגע בסביבה. יכול להיות מסוכן אם זה עף לתוך סבך יבש ביום חם ויבש.

  • אהבתי 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הם לא. הם מתקררים מאד לפני שהם פוגעים בך, זה רק מעצבן יותר מכל דבר אחר. 

הנהגים גם לא זורקים את הסיגריה עליך. אלא "מהחלון". אל תיקח את זה אישית כל כך...

 

מה אפשר לעשות? להעיף את הרכב שזרק את הסיגריה על רכב אחר ב PIT MANUVER... או להתעצבן בשקט. או לפנות למיזמי ההלשנה השונים הקיימים, לא זוכר כבר מי ומה וכמה. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

נאמני ניקיון. בכל פעם שאני נכנס לאיזור האישי הממשלתי מציעים לי להצטרף.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

מעריך את התגובות.
 

לפני שעה, ברווז כתב:

הם לא. הם מתקררים מאד לפני שהם פוגעים בך, זה רק מעצבן יותר מכל דבר אחר. 

הנהגים גם לא זורקים את הסיגריה עליך. אלא "מהחלון". אל תיקח את זה אישית כל כך...

 

מה אפשר לעשות? להעיף את הרכב שזרק את הסיגריה על רכב אחר ב PIT MANUVER... או להתעצבן בשקט. או לפנות למיזמי ההלשנה השונים הקיימים, לא זוכר כבר מי ומה וכמה. 

 

אני כמובן לא לוקח את זה אישית 'כל כך'.. אני פשוט חושב שזה להיות בן אדם זין, כשזורקים סיגריה מהחלון כשיש מישהו שקרוב אלייך כמה מטרים מאחורייך, לא?

מילא הכביש ריק או שהוא רחוק.. זה משהו אחר. כמובן אתה מזהם את הסביבה אבל אתה לא יוצא בן אדם חרא יותר.. ככה אני רואה את זה

עריכה אחרונה על ידי sagii
פורסם

לרוב זה מחוסר מודעות לדעתי ולא מתוך זדון.

הרגל מגונה שהיה נפוץ בעבר לזרוק בדלי סיגריות בכל מקום ולכל עבר, ואני מקווה שייעלם לגמרי.

אישית נגמלתי מההרגל הזה של להעיף מהחלון כבר לפני לא מעט שנים,

והיום אני כבר מהמוזרים האלה שבמרחב ציבורי מכבים על הנעל וזורקים בפח.

 

הפוסט הזה מיד הזכיר לי את המקלחות הכחולות שאני חוטף ברכיבה על האופנוע מול השמש...

נהגים רואים פתאום את כל הג'יפה שדבוקה להם לשמשה הקדמית, לוחצים שפריצר+וישר , ואני חוטף את כל הרסס,

שלא לדבר על הרבה כאלה שהשפריצר הגיבור שלהם מנסה לשטוף גם את החלון האחורי ומעבר לו בו זמנית.

כמו שאומרים... כל אחד בוכה מאיפה שכואב לו.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1
פורסם
לפני 16 שעות, sagii כתב:

אני כמובן לא לוקח את זה אישית 'כל כך'..

חוששני שלא הסברתי את עצמי היטב, ניסיתי לומר: "זה רק מעצבן", במובן של "אחרי שכל זה נאמר, זה רק מעצבן ותו לא". 

לא התכוונתי שזה יותר או פחות מעצבן מדברים אחרים. הניסוח לא היה מיטבי. קורה גם לי לפעמים...

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

גרמת לי להרהר תשובה בפוסט הזה לגביי עצמי, אני למשל לפעמים השתדלתי לכבות סיגריה על השטיח של הרכב(החלפתי שטיחים מאז)ולא לזרוק מהחלון את הבדל, אוליי יסכן נהג אחר או משהו חשבתי לעצמי אוליי אם הסיגריה לא התכבתה חלילה או שריפה באיזה עשב יבש מסביב או פנצ'ר בגלגל לנהגים מסביב לכן ניזהר בזה תמיד,לחילופין גם מארגן מאפרה עם קצת מים בכוס, לכבות ולאפר את הסיגריה בפנים, אתה צודק בהחלט דבר שהוא מאוס.😇

  • אהבתי 1
פורסם

פות"ש, תשמח לגבי דבר אחד:

בתאריך 19.8.2025 בשעה 14:51, sagii כתב:

באמצע נסיעה בכביש מהיר, אנשים מרשים לעצמם לזרוק את הסיגריות שלהם על הרכב שנוסע מאחוריהם במהירות..

תגיד תודה שהם לא זורקים סיגריה אלקטרונית :LOL: יש לה משקל... 

  • מצחיק 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני כשעה, ברווז כתב:

פות"ש, תשמח לגבי דבר אחד:

תגיד תודה שהם לא זורקים סיגריה אלקטרונית :LOL: יש לה משקל... 

חחח יש מקום לדון גם על רקיקה מהחלון?פחות מצויי נראה לי יום טוב.

פורסם
בתאריך 19.8.2025 בשעה 14:51, sagii כתב:

לצערי בשנים האחרונות אני רואה את זה יותר ויותר קורה בכבישים

קל.

תהיה נאמן ניקיון ותעזור לנו לשמור על המדינה היפה הזאת נקייה יותר.

כבר אין פינה שאין בה זבל - ים, יער, חורשה, כבישים, אפילו לחצר של ההורים שלי אנשים מהרחוב זורקים זבל.

 

אמנם השרשור הזה התחיל בהקשר של רכב אבל לקחתי אותו לכיוון שהוא אפילו יותר רלוונטי לדעתי.

מהשרה להרס הסביבה אל תצפה ליותר מדי.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 22.8.2025 בשעה 23:50, V6 כתב:

קל.

תהיה נאמן ניקיון ותעזור לנו לשמור על המדינה היפה הזאת נקייה יותר.

כבר אין פינה שאין בה זבל - ים, יער, חורשה, כבישים, אפילו לחצר של ההורים שלי אנשים מהרחוב זורקים זבל.

 

אמנם השרשור הזה התחיל בהקשר של רכב אבל לקחתי אותו לכיוון שהוא אפילו יותר רלוונטי לדעתי.

מהשרה להרס הסביבה אל תצפה ליותר מדי.

יומרני לחשוב שאנחנו בעצמו לא מלכלכים או שהלכלוך באמת נעלם.. הרי הוא לא נעלם ורוב הזבל לא באמת ממוחזר, סתם עובר למקום אחר שעובר למקום אחר שרחוק מהעין ומהלב.

אבל אם אפשר לעשות את הסביבה שלנו קצת יותר נעימה אז למה לא.. זה גם למשל בחנויות בגדים -- אם מדדת בגד ולא מתאים אז למה לזרוק אותו בחדר מדידה, תקפל שנייה ותחזיר לאיפה שלקחת. זה בדיוק עוד 40 שניות על השעון וגם יצאת בן אדם טוב יותר.. אני לא עושה את זה בעצמי כל פעם כל הזמן אבל משתדל לחשוב על דברים כאלו כשאני בחוץ

פורסם

המדינה שלנו מספיק מזוהמת מטבעה - הרי מדדי זיהום האוויר שמפורסמים על ידי השמ״ט נובעים מהאבק שמגיע ממדבריות מצרים ולוב. אבל חוסר ההתחשבות בסביבה מרתיח, במיוחד אחרי ביקור ביפן או בדנמרק. 

 

אגב, @sagii, בחנויות אני לא מחזיר בגדים לקולב או למדף. שהעובד יחזיר אותם מקופלים כראוי ולמקום הנכון. אנשים שמחזירים בעצמם טועים הרבה ואז מתחיל הוויכוח על המחיר בקופה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
בתאריך 22.8.2025 בשעה 23:50, V6 כתב:

נאמן ניקיון 

לא נראה לי שזה עוזר.

אם כל אחד לא יקפיד על עצמו וילמד את הילדים שלו שזה מגעיל ללכלך ימשיך להיות מלוכלך פה.

 

  • אהבתי 2

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...