Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום-רב,

אצלי התאריך של הביטוח חובה  ורשיון הרכב לא ממש חופפים,

השאלה שלי היא כזו:

יש לי "רק"ביטוח חובה שעשיתי לשלושה חודשים כי התלבטתי אם להשאיר ברשותי את האוטו,

תאריך פקיעת הביטוח חובה:31/03/25

לעומתו פקיעת הרשיון רכב בתאריך:06/04/25,

את הרשיון רכב החדש אין לי ברשותי עדיין אבל אגש בשבוע הבא או לאחריו ואוציא אותו בסניף הדואר הקרוב,

השאלה אם נניח בתאריך:26/03אני יכול לגשת למכון רישוי עם הרשיון החדש המשולם לחצי שנה כיוון שברשותי אוטו מודל 2005 ולהציג ביטוח חובה שתקף רק לעוד 5 ימים קדימה,או שזה לא תופס?

פורסם

בהחלט אפשרי.

למה לגשת לדאר? אפשר לשלם ולהדפיס רשיון רכב דרך האזור האישי, באתר של משרד התחבורה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לגשת לדואר? חבל על זמנך. כמו הרבה מאוד שירותים ממשלתיים, אפשר לעשות מהבית. מסמכי רכב (רישיונות ותיעוד העברת בעלות) אפשר להנפיק ולשלם באיזור האישי הממשלתי, וכל תשלום ממשלתי שאני מכיר אפשר באתר התשלומים הממשלתי. ספציפית, את רישיון הרכב המשולם אתה מקבל מיידית בסוף התשלום כקובץ PDF (שמגיע גם לדוא״ל), ואיתו אתה ניגש למבחן הרישוי. ההדפסה יכולה להיות ב-ש/ל, לא חייבת להיות בירוק המקורי.

 

לגבי חידוש הביטוח - תתחיל את סבב הבירורים כבר מחר. תהליך הבדיקה מול החברות והסוכנויות אורך זמן מה כי  ההצעות במרשתת ראשוניות ונדרשים 2-3 סבבים טלפוניים כדי לשפר משמעותית את ההצעות. כמובן שגם כל המסמכים האלה מגיעים ברשת להדפסה עצמית.

 

למבחן עצמו יש להגיע עם טופס רישיון חדש משולם, תעודת ביטוח חובה בתוקף (מודפסת) וצילום תעודה מזהות של בעלי הרכב, אני ממליץ רישיון נהיגה, שבו פחות מידע רגיש. וכמובן אמצעי לתשלום תמורת המבחן.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

קניתי רכב שמועד חידוש הטסט היה יום אחרי העברת הבעלות.

עם הצילום תעודת ביטוח של המוכר עשיתי טסט באותו היום 

  • רעיון טוב! 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

שלם כבר היום את אגרת הרישוי לרכב באתר משרד התחבורה באינטרנט.

בסיום הליך התשלום תקבל בדוא"ל שלך מידית אישור תשלום -
"התשלום עבור רישיון הרכב בוצע בהצלחה".
וכן קובץ של רישיון הרכב המשולם שניתן להדפיס.

לאחר מכן מה שנותר לך לגשת למבחן הרישוי המעשי
במכון הרישוי הקרוב למקום מגוריך
לפני פקיעת הביטוח חובה בתאריך 31.03.2025.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

הביטוח צריך להיות תקף ביום ביצוע המבחן בפועל.

אם הוא פג תוקף שבוע אחרי זה לא רלוונטי.

אתה יכול לשלם את אגרת הרישוי החל מכחודשיים לפני תאריך סיום התוקף ולעשות את המבחן כל עוד שיש לך ביטוח.

אבל אם לא תמכור עד תאריך סיום הביטוח, תצטרך לעשות ביטוח חדש על מנת להמשיך להשתמש ברכב.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

קצת דיוק - הביטוח צריך להיות בתוקף לכל אורך המבחן.

אם רכב נפסל וביטוחו פג לאחר מס׳ ימים, בעל הרכב חייב לחדשו (גם לתקופה קצרה) ע״מ לסיים את הליך הרישוי.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
בתאריך 8.3.2025 בשעה 02:13, יריב 7 כתב:

 

יש לי "רק"ביטוח חובה

בקריאה ראשונה לא שמתי לב למילה ״רק״. האם הבאת בחשבון את הסיכון של העדר ביטוח צד ג׳ בכל התנעה של הרכב, שלא לדבר על הזזה שלו?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 31 דקות, sperial כתב:

בקריאה ראשונה לא שמתי לב למילה ״רק״. האם הבאת בחשבון את הסיכון של העדר ביטוח צד ג׳ בכל התנעה של הרכב, שלא לדבר על הזזה שלו?

כן לקחתי בחשבון,בגלל האי חפיפה בין הטסט לביטוח ובגלל אני  סקפטי שהרכב הישן שלי יעבור טסט העדפתי את האופציה הגרועה הזו,במידה ואעבור טסט כמובן אעשה ביטוח חובה פלוס צד ג' לשנה מלאה

פורסם
בתאריך 8.3.2025 בשעה 05:45, kompy כתב:

בהחלט אפשרי.

למה לגשת לדאר? אפשר לשלם ולהדפיס רשיון רכב דרך האזור האישי, באתר של משרד התחבורה.

שילמו לי את הרשיון רכב לחצי שנה, מוזר כי באזור האישי עכשיו מופיע שפג תוקף הרשיון רכב ב06/04/24 למרות שיש לי רשיון עד 06/04/25,כנראה ברגע ששילמתי את החדש זה מתאפס במחשב או מה בדיוק הולך פה שאני לא מבין?

בתאריך 8.3.2025 בשעה 08:03, sperial כתב:

לגשת לדואר? חבל על זמנך. כמו הרבה מאוד שירותים ממשלתיים, אפשר לעשות מהבית. מסמכי רכב (רישיונות ותיעוד העברת בעלות) אפשר להנפיק ולשלם באיזור האישי הממשלתי, וכל תשלום ממשלתי שאני מכיר אפשר באתר התשלומים הממשלתי. ספציפית, את רישיון הרכב המשולם אתה מקבל מיידית בסוף התשלום כקובץ PDF (שמגיע גם לדוא״ל), ואיתו אתה ניגש למבחן הרישוי. ההדפסה יכולה להיות ב-ש/ל, לא חייבת להיות בירוק המקורי.

 

לגבי חידוש הביטוח - תתחיל את סבב הבירורים כבר מחר. תהליך הבדיקה מול החברות והסוכנויות אורך זמן מה כי  ההצעות במרשתת ראשוניות ונדרשים 2-3 סבבים טלפוניים כדי לשפר משמעותית את ההצעות. כמובן שגם כל המסמכים האלה מגיעים ברשת להדפסה עצמית.

 

למבחן עצמו יש להגיע עם טופס רישיון חדש משולם, תעודת ביטוח חובה בתוקף (מודפסת) וצילום תעודה מזהות של בעלי הרכב, אני ממליץ רישיון נהיגה, שבו פחות מידע רגיש. וכמובן אמצעי לתשלום תמורת המבחן.

 

פורסם
לפני כשעה, יריב 7 כתב:

כנראה ברגע ששילמתי את החדש זה מתאפס במחשב או מה בדיוק הולך פה שאני לא מבין?

 

כרגע באיזור האישי הרכב מופיע בלי טסט בתוקף אבל יש לך ביד רישיון רכב בתוקף עם חותמת כשירות לתנועה של מכון הטסטים?

 

 

 זה לא מתאפס ברגע ששילמת. 

יכול להיות שמכון רישוי לא הזין את הטסט שלך אחרי שעברת. 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 51 דקות, Buki כתב:

 

כרגע באיזור האישי הרכב מופיע בלי טסט בתוקף אבל יש לך ביד רישיון רכב בתוקף עם חותמת כשירות לתנועה של מכון הטסטים?

 

 

 זה לא מתאפס ברגע ששילמת. 

יכול להיות שמכון רישוי לא הזין את הטסט שלך אחרי שעברת. 

 

 

 

כן ברור,גם חייגתי למשרד הרישוי הסבירו לי שהכל בסדר,כנראה נפלה תקלה שם,הסביר לי שבכביש המשטרה בודקת על פי  מה שמופיע במשרד -הרישוי

לפני 53 דקות, Buki כתב:

 

כרגע באיזור האישי הרכב מופיע בלי טסט בתוקף אבל יש לך ביד רישיון רכב בתוקף עם חותמת כשירות לתנוענ של מכון הטסטים?

 

 

 זה לא נתפס ברגע ששילמת. 

יכול להיות שמכון רישוי לא הזין את הטסט שלך אחרי שעברת. 

 

 

לא  הבנו  אחד את השני-לא עברתי טסט היום( הלוואי שאעבור) רק שילמו לי בדואר בבקר את הרשיון החדש עד 06/10/25,מחר או מחרתיים אעביר אותה-פשוט באזור האישי כתוב שהרשיון פג תוקף ב 06/04/24 בעוד שישלי ביד רשיון בתוקף עד 06/04/25 עם כל החותמות האפשריות 

פורסם

האם הרכב עבר טסט לפני שנה? האם יש לך חותמת "כשיר לתנועה"? 

 

הרישום במשרד הרישוי מתעדכן מיידית במשרד הרישוי - לפני מספר שבועות העברתי את הרכב שלי טסט, כשהגעתי הביתה בדקתי באיזור האישי והיה מעודכן ל-2026.

חוץ מזה, אני לא מבין למה אתה מתעקש לחבר את תאריך הטסט לתאריך חידוש הביטוח. אין בכך שום היגיןן

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 17 דקות, sperial כתב:

האם הרכב עבר טסט לפני שנה? האם יש לך חותמת "כשיר לתנועה"? 

 

הרישום במשרד הרישוי מתעדכן מיידית במשרד הרישוי - לפני מספר שבועות העברתי את הרכב שלי טסט, כשהגעתי הביתה בדקתי באיזור האישי והיה מעודכן ל-2026.

חוץ מזה, אני לא מבין למה אתה מתעקש לחבר את תאריך הטסט לתאריך חידוש הביטוח. אין בכך שום היגיןן

אני עדיין לא עברתי טסט-רק שילמתי את האגרת רשיון רכב החדש לחצי שנה קדימה( רכב שנת 2005) פשוט נניח אתמול באזור האישי לפני ששילמתי היה כתוב פקיעת רשיון ב  אפריל 25 ודווקא אחרי ששילמתי היום וטרם עשיתי טסט באותו אזור אישי היה רשום; אםריל 24,כמובן שישלי רשיון ביד עם חותמת כשיר עדאפריל-לגבי החפיפה? יותר נוח נראה לי שזה יוצא חופף,במיוחד שכל פעם שאני הולך לטסט אני ממשלא משוכנע שאני עובר,בלי לפתוח עין אם הפעם לא אעבור מסיבה כלשהיא שמצריכה הוצאה כבדה אשים אותו לפירוק. בכמה גרושים,אז במקום לרוץ אחרי החברת ביטוח לקבל החזרים וכו אני מעדיף לעשות ביטוח הפעם רק יום אחרי שעברתי טסט- גם ככה התלבטתי עד הרגע האחרון אם ןהעיף אותו לברזלים או להשאיר אותו-קשה להחזיק אוטו בן 20 שנה במיוחד עם ההנחייה של פעמיים טסט בשנה

פורסם

לגבי התאריכים - כנראה שהסתכלת על שורת תאריך הטסט האחרון. תכנס שוב ותסתכל על ה-PDF של כפל הרישיון.

לגבי הביטוח - הוא חשוב כפליים למי שלא מסוגל לשלם נזק לכמה רכבים בתאונת שרשרת, שלא לדבר על נזק לרמזור או עמוד תאורה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...