Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני גר בבניין בן11 שנה, לאחרונה אחת המעליות החלה לעשות רעשים.

טכנאי החברה קבע כי יש להחליף את הכבלים שעליהם מחוברת המעלית וכן חריטת גלגל התנופה.

המחיר הוא 5 ספרות ומבהיל (בבניין כ40 דיירים ועדיין מחיר גבוה לכול דירה).

האם באמת למעליות מיצובישי אין פתרון אחרת מלבד חברת אינטראפ ?

 

 

פורסם

כבלים וגלגל תנופה אלה חלקים סטנדרטיים.  נסו לקבל עוד הצעות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 17 שעות, gilcom כתב:

המחיר הוא 5 ספרות ומבהיל (בבניין כ40 דיירים ועדיין מחיר גבוה לכול דירה).

מבהיל כאילו 99,000 ש"ח או מבהיל 10,000 שח ?

 

  • רעיון טוב! 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מהכירותי הדלה קשה להחליף ספק בתחום וחברות לא ממהרות להכנס לבניינים אחת של השניה. אבל זה רק מהכירותי ואולי זה לא מייצג.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מיצובישי בהיותה יפנית, כמו כל החברות היפניות שאני מכיר על פני 40 השנה האחרונות, לא נוטה לשנות נציגות אלא אם הנציג עשה משהו מאוד חריג. ולכן אתה ״תקוע״ עם מי שמייצג אותה.

ולא הם לא יתנו נציגות למישהו אחר.

 

חברות המעליות לא נכנסות אחת בנעלי השניה, אלא רק בהחלפה מלאה של כל המעלית.

״אכלתי״ את זה כמה פעמים כשניסיתי לשנות חוזה תחזוקה או שיפוץ בביניין בן 50 ,6 קומות, 12 דיירים. - פשוט קרעו במחיא, מבחינת נבוא רק אם תשלם הרבה.

בסוף טכנאי מצויין עם גישה לחלקים וחלפים שנותן שרותי אחזקה נתן הצעה סבירה. כל עוד לא מחליפים תא. או מנוע. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אצלנו זה שחק.

עשינו ביטוח שנתי שמכסה הכול.

זה מחזיר את עצמו מאוד מהר 

בניין בין 12, 7 קומות.

24 דיירים.

עשינו החלפת כבל ראשי לאחת המעליות. יש 2.

הוחלפו גם נעלי הביטחון. עלות 19000 שקל.

תוספת של 750 לדירה.

 

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

בניין 15 קומות היינו תחת שרות של ישראליפט, עזבנו אותם לטובת חברת ניוסטאר ליפט.

כך שלא בהכרח שזאת חתונה קתולית עם המתקין הראשוני.

פורסם

תלוי בסוג המעלית. אצלנו איזה דגם לא נפוץ של אלקטרה אז אנחנו תקועים איתם כי חברות אחרות לא מוכנות או יכולות לתת שירות.

וכן, נאלצנו לשלם סכום גבוה לפני כמה שנים על החלפת כבלים.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

OK

 

1100 שח למשפחה זה לא סוף העולם, כך שמבהיל (אותי) זה לא.

 

נסו לקבל הצעת מחיר נוספת (בלי להראות את הקיימת) ובמידה ואין אף אחד חוץ מנותן השירות שלכם שיכול לטפל בזה, נסו לנהל איתו מו"מ על המחיר.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מנצל״ש לנושא החלפת פיקוד למעלית ישנה. הקיימת שבקה - אלקטרו מכנית ששרדה יפה עשרות שנים.

הצעה ראשונה 30 אלף - ממתן להצעות נוספות. 
יש מערך פיקוד כיום ״אוניברסלי״ שאולי יעלה פחות? הבניין בפתח תקווה - 6 קומות, 12 דירות. 

 

 

מישהו מכיר את אתר yes please? 

https://www.yes-please.co.il/אחזקת-מעליות/מחירים/P1322-החלפת-לוח-פיקוד-מרכזי.html

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

מצטרף למקהלה. 

בניין 18 קומות, חברות מעליות לא רצות לתת הצעה כל כך מהר אם לא ממש משתלם להם לבוא. 

וגם אם די משתלם להם, לא כולם רוצות. 

הבניין הלך על החלפת רוב חלקי המעליות (2) - חברה אחת סרבה להגיש הצעת מחיר, 2 אחרות היו כבר 6 ספרות. הזוכה הייתה 5 ספרות גבוה. 6500 לדירה בלאט, להצעה הזולה... 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...