Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היבואנים בלחץ !!


פוסטים מומלצים

פורסם

זה משהו שבאמת צריך לחקור אותו, העניין של מחירון רכב משומש לרכבים עם מחירון פיקטיבי. 

אני אוהב לקחת תמיד את דוגמאת הונדה סיטי כי זה רכב עם מחירון מגוחך בכול קנה מידה שממחיש את ה"שיטה" הזאת. 

 

הונדה סיטי עולה חדשה ב-149 אלף שקל. מחיר מחירון של אחת מודל 2022 הוא 92 אלף. ירידת ערך של 62% 

מאזדה 3 קומפורט עולה חדשה 158 אלף. מחיר מחירון של אחת מודל 2022 הוא 103 אלף. ירידת ערך של 65%

בשנת 2022 שניהם עלו את אותו מחיר. אף אחד בחיים לא היה מעדיף את הסיטי על פני מאזדה 3. 

 

זאת אומרת לפי ההגיון הבריא הזה, אחרי כמעט 3 שנים על הכביש, רכב יאבד שסביב ה-60-65 אחוז המחירון שלו, בלי קשר לכמה הוא עולה ולביקוש שלו. 

אז לצורך העניין אם היו מחליטים לתמחר פיקטיבית את ההונדה סיטי ב-200 אלף, אז היום המחירון שלה היה 125 אלף עם 0 אחוז ביקוש. 

 

או במיילים אחרות : WTF? אם זה לא שירות לחברות הליסינג במסווה של "מחירון" , אני לא יודע מה כן 

 

 

  • תגובות 271
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני כשעה, גור אדם כתב:

לגבי האשמת הצרכנים: כל אחד צריך לשאול את עצמו - האם היום אתה יכול להיות בלי רכב חצי שנה, על מנת להוריד את המחיר של היבואן (מה שלא בטוח יקרה)?

 

תשאל את עצמך האם אתה יכול להישאר עם הרכב הנוכחי עוד חצי שנה, שנה, שנתיים... למרות ריבית גבוהה מאוד, למרות המלחמה וכו' הירידה במכירות רכב חדש זניחה השנה לחלוטין, אם רוכשים עוד ועוד אני, כבעל עסק, מבין שהתמחור שלי נכון. 

 

פורסם
לפני 9 דקות, ch28566 כתב:

תשאל את עצמך האם אתה יכול להישאר עם הרכב הנוכחי עוד חצי שנה, שנה, שנתיים... למרות ריבית גבוהה מאוד, למרות המלחמה וכו' הירידה במכירות רכב חדש זניחה השנה לחלוטין, אם רוכשים עוד ועוד אני, כבעל עסק, מבין שהתמחור שלי נכון. 

לא ענית על השאלה שלי.

 

אענה על שלך:

עמדתי בפני ההחלטה הזו לא מכבר ואישית אני נשאר עם המשומש שלי.

אם היו גונבים לי את הרכב - הייתי נאלץ לקנות רכב.

עכשיו תענה אתה.

 

פורסם
לפני 6 שעות, yuval1111 כתב:

2 הסנט שלי -

 

א. אין ספק שחלק גדול מהאשם במחירים הרכב בארץ נובע מההתנהגות הצרכנית שקשה להסביר (בעיקר בשוק הפרטי) כאשר נראה כי עקומת הביקוש אין סופית והלקוח יסכים לשלם כל מחיר שיתבקש עבור רכב חדש, בפרט בסגמנט המשפחתי ומטה.

ב. גם אם נסכים כי אין כל התנהגות קרטליסטית בין היבואנים וכי אפילו קיימת תחרות מסוימת, קשה שלא לקבל את הרושם כי אין קשר בין עליית המדד למחירי הרכב  וכל שנה נשברים שיאי מחיר שרק לפני מספר חודשים נראו כדמיוניים.

ג. המחירים המאמירים רק הופכים את הרכישה של רכב חדש ללא כלכלית עוד יותר.

ללקוח הפרטי אין שום השפעה על מחירי הרכבים בארץ, מחירי הרכבים הם פועל יוצא של תמחור לליסינג והוספת מחיר שאינו משקף את עלות התוספות לצרכן הפרטי.

את הפער המגוחך הזה ניתן לראות אצל קיה למשל שהם יחד עם יונדאי מלכי הליסינג.

רכב המיועד ללקוח הפרטי ימכר בכ 1000 ש"ח יותר מהרכב המיועד לציי הרכב כאשר אין ספק שעלות התוספות עולה הרבה יותר , הכל מלאכותי ומיועד למקסם את הרווח בעת המכירה של רכב יוצא הליסינג אחרי 3 שנים, החצופים לעיתים מבקשים מחיר מחירון על רכב יוצא ליסינג כיוון שעבר השבחה ואו ננהג על ידי נהג יחיד ועוד סיפורי פוגי שמספרים לרוכשים במגרשי המכירה של חברות הליסינג.

 

היבואנים דרך חברות הליסינג הנשלטות על ידיהם שולטות במחירי הרכב גם כחדש וגם כמשומש , די לראות את מחירי הרכבים אשר הגיעו לאחרונה ובאופן מיקרי בהחלט מיישרים שורה מול מחירי האטו 3 ברמה של 170K , הגאקו 7 קיבל בראש ולא נמכר והופנה מיידית למסלולי יד 2 שם הוא נמכר במחיר הגיוני יותר של 155K.

 

היבואנים וחברות הליסינג נגשים עכשיו לחתוך את הקופון על רכבי פלאג אין , כן הם יודעים שיש הטבה של 1000 ש"ח ולכן מתמחרים את הרכבים בהתאם , אם זה קיה אשר מוכרים את הנירו + לצרכני הליסינג במחיר מופקע לשווי של 184K , ואו צארי אשר אמורים להשיק בקרוב 2 רכבי פלאג אין במחירים שומים ואו הגאקו 7 פלאג אין במחיר ליסינג של 189K.

 

כל עוד הציבור הישראלי קונה ללא חשבון רכבים חדשים בכל מחיר גם כאילו סינים עם שמות מוזרים ואפס מוניטין החגיגה לעולם תמשך.

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני כשעה, גור אדם כתב:

אם היו גונבים לי את הרכב - הייתי נאלץ לקנות רכב.

עכשיו תענה אתה.

 

אני לא דוגמה טובה כי אני מחזיק 5 רכבים, שניים מאותם רכבים נרכשו כחדשים והם בני למעלה מ-10 שנים. אבל כן, אם היה לי רכב אחד שנגנב או טוטל-לוס כמובן שהייתי צריך לרכוש רכב אחר שכן אין לי אפשרות להתנייד אחרת ואני מניח שזה המצב אצל מרבית האנשים שמחזיקים רכב. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעתיים, גור אדם כתב:

לא ענית על השאלה שלי.

 

אענה על שלך:

עמדתי בפני ההחלטה הזו לא מכבר ואישית אני נשאר עם המשומש שלי.

אם היו גונבים לי את הרכב - הייתי נאלץ לקנות רכב.

עכשיו תענה אתה.

 

אני גר בעיר ליד אשדוד שכדי להתפרנס בכבוד אתה חייב רכב. 7 שנים נסעתי בתחבצ וזה פשוט לא הגיוני. מבטלים נסיעות על ימין ועל שמאל. איחורים. שום תלונה לא עזרה. נסיעה של רבע שעה ברכב לוקחת בין שעה וחצי לשעתיים באוטובוס לכל כיוון!. 

תוסיף לזה ילדים שצריך לקחת לבית הספר וקיבלת עוד מקרה מיני רבים של תלות ברכב פרטי.

ומה יגידו אנשים שיש להם ילדים עם מוגבלות שלא זכאים לניידות? מכיר מלא מקרים כאלו. הם חייבים להיות זמינים תמיד כל יום כל היום. 

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 3 שעות, davemustaine87 כתב:

זה משהו שבאמת צריך לחקור אותו, העניין של מחירון רכב משומש לרכבים עם מחירון פיקטיבי. 

אני אוהב לקחת תמיד את דוגמאת הונדה סיטי כי זה רכב עם מחירון מגוחך בכול קנה מידה שממחיש את ה"שיטה" הזאת. 

 

הונדה סיטי עולה חדשה ב-149 אלף שקל. מחיר מחירון של אחת מודל 2022 הוא 92 אלף. ירידת ערך של 62% 

מאזדה 3 קומפורט עולה חדשה 158 אלף. מחיר מחירון של אחת מודל 2022 הוא 103 אלף. ירידת ערך של 65%

בשנת 2022 שניהם עלו את אותו מחיר. אף אחד בחיים לא היה מעדיף את הסיטי על פני מאזדה 3. 

 

זאת אומרת לפי ההגיון הבריא הזה, אחרי כמעט 3 שנים על הכביש, רכב יאבד שסביב ה-60-65 אחוז המחירון שלו, בלי קשר לכמה הוא עולה ולביקוש שלו. 

אז לצורך העניין אם היו מחליטים לתמחר פיקטיבית את ההונדה סיטי ב-200 אלף, אז היום המחירון שלה היה 125 אלף עם 0 אחוז ביקוש. 

 

או במיילים אחרות : WTF? אם זה לא שירות לחברות הליסינג במסווה של "מחירון" , אני לא יודע מה כן 

 

 

 

הונדה סיטי זה סוג של שעטנז של יבוא מקביל וחברת ליסינג.

 

הביאו דגם למדינת עולם שלישי שאלוהים יודע מאיפה יש לו תקינה אירופאית (הוא לא נמכר בארה"ב, אירופה וקנדה - אבל כן נמכר בטורקיה), תמחרו אותו כמו משפחתית - ב-2022 מאזדה 3 עלתה אפילו פחות וברור לך איזה רכב עדיף יותר.

הסיטי נמכרה בעיקר להשכרת רכב של אלדן ולאיחוד הצלה, אחרי זה הציעו אותה ב-0 ק"מ ב-120 אלף.

את מאזדה 3 לא שחטו ככה ב-0 ק"מ.

 

רוצה השוואה יותר אבסורדית? ניסאן סנטרה עולה כחדשה מחיר זהה להונדה סיטי, היא אמנם לא המשפחתית הכי מצטיינת, אבל בודאות היא עדיפה על ההונדה בכל פרמטר - מה הערך שלה כמשומשת לעומת ההונדה?

הסיטי בפועל מתחרה בדגם נמוך יותר של ניסאן - האלמרה שקפצה ב-2015 לסיבוב קצר בארץ.

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 3 שעות, davemustaine87 כתב:

הונדה סיטי עולה חדשה ב-149 אלף שקל. מחיר מחירון של אחת מודל 2022 הוא 92 אלף. ירידת ערך של 62% 

מאזדה 3 קומפורט עולה חדשה 158 אלף. מחיר מחירון של אחת מודל 2022 הוא 103 אלף. ירידת ערך של 65%

האחוזים שהבאת, הם בחישוב גס - שווי הרכב, איבוד הערך הוא כ-40%

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 4 שעות, davemustaine87 כתב:

זה משהו שבאמת צריך לחקור אותו, העניין של מחירון רכב משומש לרכבים עם מחירון פיקטיבי. 

אני אוהב לקחת תמיד את דוגמאת הונדה סיטי כי זה רכב עם מחירון מגוחך בכול קנה מידה שממחיש את ה"שיטה" הזאת. 

 

הונדה סיטי עולה חדשה ב-149 אלף שקל. מחיר מחירון של אחת מודל 2022 הוא 92 אלף. ירידת ערך של 62% 

מאזדה 3 קומפורט עולה חדשה 158 אלף. מחיר מחירון של אחת מודל 2022 הוא 103 אלף. ירידת ערך של 65%

בשנת 2022 שניהם עלו את אותו מחיר. אף אחד בחיים לא היה מעדיף את הסיטי על פני מאזדה 3. 

 

זאת אומרת לפי ההגיון הבריא הזה, אחרי כמעט 3 שנים על הכביש, רכב יאבד שסביב ה-60-65 אחוז המחירון שלו, בלי קשר לכמה הוא עולה ולביקוש שלו. 

אז לצורך העניין אם היו מחליטים לתמחר פיקטיבית את ההונדה סיטי ב-200 אלף, אז היום המחירון שלה היה 125 אלף עם 0 אחוז ביקוש. 

 

או במיילים אחרות : WTF? אם זה לא שירות לחברות הליסינג במסווה של "מחירון" , אני לא יודע מה כן 

 

 


קצת התבלבלת.
הסיטי ירדה ב-38%.
המאזדה ירדה ב-35%.

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני כשעה, Daniel.K כתב:

אוי הברוך של קיה עם הנירו פלוס החשמלית , הם תקועים עדין עם מודל 23 0 ק"מ , המחיר זהה למודל 24...

קיה נירו פלוס שנת 2023 יד ראשונה 1 ק״מ | יד2

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני 44 דקות, itamarg כתב:

איך זה יכול להיות שהם עוד עם מלאי של 23? לא עולה להם כסף לאחסן את המכוניות הללו?.

העבירו את הרכבים לדילרים בכל הארץ , היבואן עצמו מציע את מודל 24 ב 149 כיד 2 0 ק"מ.

 

  • מעניין 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

image.thumb.png.94e890d6d1d8537ff586a69f6ded426b.png

 

😱

 

קיה EV6 GT Line אפס ק"מ.  אף אחד לא קנה ב 310 !  אני מניח שישאר עוד כמה חודשים  במגרשים, עד שמישהו יקנה ב 200. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

מה שמדהים זו ההתעקשות של היבואן לשמור על המחיר המקורי עד הסוף, מעניין מה יהיה המחיר של הדגם המחודש. 

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...