Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עלויות אחזקת רכב מסוג אאודי Q2 בן 3-4


מעבר לפיתרון נפתר ע"י ALX,

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

"הוזהרתי" שלא לרכוש רכב מסוג אאודי Q2 שכן עלויות האחזקה שלו גבוהות (הכוונה למוסך).

כמעט כל חיי אני נוהג על רכבי "סיאט" וטיפלתי בכל הרכבים רק במוסך "רון" בת"א. 

מאחר ולא החזקתי רכב אחר מקבוצת VAG אני לא יודע אם אכן קיים הבדל בין סיאט/VW/סקודה/אאודי.

ההיגיון אומר שלאו בהכרח, כי שעת עבודה במוסך היא שעת עבודה, בין אם זה איביזה מודל 2013 ובין אם זה Q7 מודל 2023. 

החלפים אמורים להיות דומים, לא? המנוע והמכלולים זהים ברוב המקרים. אני זוכר שהרכיבו לי בלאון חלפים מקופסא שהיה עליה סמל של 4 העיגולים של אאודי. 

 

מישהו פה יכול לאשר את התזה שלי או לסתור אותה? האמנם רכבי אאודי מתומחרים אחרת באותו מוסך המתמחה ברכבי הקונצרן?

 

תודה.

 

פורסם

אני מאמין ששעת עבודה במוסך היא שעת עבודה, לא משתנה מיצרן ליצרן אם בהם הוא עוסק.

בכל מקרה, לרוב על חלפים של רכבי פריומיום לוקחים "תוספת פרימיום", כלומר תשלם יותר על הרכיב ולא בהכרח מקבלים "יותר תמורה" מרכיב מקביל של יצרן "נחות" יותר

כבר חתמתי...

פורסם

סביר מאוד שמי ש"הזהיר" אותך לא מחזיק אאודי Q2, ואגדיל לנחש שמעולם לא החזיק אאודי או Vag.

אנשים אוהבים לדבר הרבה על דברים שהם לא מבינים. 
כנס לקבוצת בעלי אאודי Q2 בפייסבוק (אני בטוח שיש אחת) ושאל על עלויות טיפולים, בערך או בדיוק.
 

כשאני התעניינתי בקניית ג'ימני, זה מה שעשיתי, ואחרי חודש וחצי צברתי מספיק מידע כדי לקפוץ למים.

 

בהצלחה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

  • פיתרון
פורסם

המשך לטפל ברכב במוסך רון!

בתחזוקה (מכאנית וחשמלית) עלויות הטיפול באאודי דומות מאוד לעלויות הטיפול בשאר מותגי VAG (במוסכים שאינם מסונפים ליבואן), שכן מדובר ברכב החולק חלק ניכר מרכיביו עם אחיו הפחות יוקרתיים לקונצרן. 

הפרשי מחיר תמצא בעלויות של חלקים ייעודיים לרכב הספציפי של אאודי, לרוב חלקי פח וקוסמטיקה. היות ואאודי Q2 נמצאת נמוך בסקאלת הדגמים של היצרן, יש בה פחות חלקים ייעודיים של אאודי, ולכן הסיכון נמוך יותר להיתקל בחלקים בעלויות חריגות. 

שים לב לעלויות הביטוח, שעשויות להיות גבוהות מאלו שאתה רגיל אליהן כיום. 

  • רעיון טוב! 2
פורסם

אתה יכול לבדוק אם הדגם שאתה רוצה לקנות חולק מכלולים עם דגמים עממיים יותר וככה תדע. מדוע בלמים בולמים וכו'. אני יכול להגיד לך שבטוח שיש. כשהייתי לי פיאט על כל החלקים היה סמל של פיאט לנצ'יה  ואלפא. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...