Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

מתחת לדשבורד, בקו ההגה שמתי לב למכשיר שלא ברור לגמרי מה הוא עושה...

 

לפי הרשומים זה כביכול אזעקה..

אבל ככל הידוע לי אין לי אזעקה ברכב.

 

אוליי זה ההתקן של הקודנית??

ההתקן הזה נמצא פחות או יותר או שמותקנת הקודנית מבחוץ.

 

מצד שני החוט הדק שיוצא ממנו הוא חתוך.

 

 

וזה אוליי התקן שהתקינו בעבר וכבר לא עובד ברכב???

אוליי חברת ליסינג/השכרה. אוליי התקן מעקב??

 

20240920_171625.jpg

פורסם
לפני שעה, רוכברכב כתב:

לפי הרשומים זה כביכול אזעקה..

 

ככל הנראה מערכת אזעקה (מה שהיה מקובל באותן שנים זה שהאזעקה גם נועלת ופותחת את הרכב).

יכול להיות שזה פעיל ויכול להיות שזה מבוטל לגמרי (או מבוטל חלקית: צופר מנותק אבל מערכת שלטים פעילה עם סגירה\פתיחה של הרכב).

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מותג אזעקות יפני שנחשב לטוב ואמין.

השלט נראה כך?

Screenshot_2024-09-28-22-27-01-42_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.f97458b6a2a88ced087c72bf3f94fcde.jpg

(יש גם בשחור. השקופים הלכו בעיקר לטויוטה)

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

החוט שלא הולך לשום מקום זה כנראה אנטנה.

האם יש לך פתיחת דלתות עם שלט כמו ש"נטקו" רשם? (תענה בבקשה למה שרשמו המגיבים הראשונים).

 

על המדבקה שצילמת רשום "רוליג קוד".

כלומר: "אזעקת קוד מתגלגל",  המילה האחרונה של האלקטרוניקה המתקדמת של שנות ה 90' המוקדמות.

פורסם
בתאריך 28.9.2024 בשעה 23:12, IsraCar כתב:

החוט שלא הולך לשום מקום זה כנראה אנטנה.

האם יש לך פתיחת דלתות עם שלט כמו ש"נטקו" רשם? (תענה בבקשה למה שרשמו המגיבים הראשונים).

 

על המדבקה שצילמת רשום "רוליג קוד".

כלומר: "אזעקת קוד מתגלגל",  המילה האחרונה של האלקטרוניקה המתקדמת של שנות ה 90' המוקדמות.

 

כן יש לי שלט לנעילה/פתיחה.

 

דרך אגב אני יכול לבדוק אם יש אזעקה שמותקנת ברכב... ???

 

אני לא מתכוון לאזעקות האלו שהיו בשנים שעברו שכל רעש ברחוב מפעיל אותם.

 

בתאריך 28.9.2024 בשעה 22:28, natco כתב:

מותג אזעקות יפני שנחשב לטוב ואמין.

השלט נראה כך?

Screenshot_2024-09-28-22-27-01-42_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.thumb.jpg.f97458b6a2a88ced087c72bf3f94fcde.jpg

(יש גם בשחור. השקופים הלכו בעיקר לטויוטה)

די דומה.

 

במיוחד הלחצנים.

 

פורסם

... אז תקח בחשבון שאם תנתק את המערכת, השלטים לא יפתחו יותר את הרכב. זה אומר שהמערכת פעילה עדיין.

 

כמו כן, יש מצב שהניתוקים שהיא מבצעת קיימים, ונטרול שלה ימנע הנעת הרכב

  • אהבתי 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...