Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שנכתב בכותרת. נהייה ארבעה.

 

כמו כן, אם אני מביא סכום נאה, אין צורך לדעתכם שנביא מתנה גם בשבת חתן שאחרי החתונה?

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם (נערך)

זאת ממש אמנות (ולא מדע) שתלויה בהרבה גורמים ביניהם איפה החתונה, באיזה יום, כמה אתה מרוויח, כמה אתה מקורב לאחותך ועוד...

כשבת אחותי התחתנה לא מזמן נתנו 600 ש"ח לאדם

אני ממש לא בקיא במנהגי שבת חתן אבל אני מניח שנחמד להביא מתנה קטנה גם לאירוע זה 

עריכה אחרונה על ידי motior

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

כמה ש ידך משגת.

אם מצבך הכלכלי לא משהו אז תביא סכום לא משהו.

  • אהבתי 4

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אם אתה ברון, זה לא צריך להטריד אותך.. תן על חשבון הברון.

נראה לי יותר טוב להתייעץ עם אחים נוספים שלך שמכירים את המשפחה, ולא עם חברי הפורום שאין להם מושג

  • רעיון טוב! 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני שעתיים, Derish כתב:

אנחנו מדברים על האחיינים והאחייניות שלכם, כן? יש לזה מילה בעברית (אפילו שתיים).

 

הוא כתב את הנוסח המקוצר.

 

הנוסח המלא זה אימא שלי?, הבת שלה? הבן שלה.

 

  • מצחיק 11

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני שעתיים, Derish כתב:

אנחנו מדברים על האחיינים והאחייניות שלכם, כן? יש לזה מילה בעברית (אפילו שתיים).

 

בת גיסו

פורסם

תגשש כמה עולה מנה סטנדרטית באולם שבו יהיה האירוע

תכפיל בכמות אנשים שאתם באים (4),די והותר

האורחים לא אמורים לממן עלויות של החתןכלה מעבר לעלות המנה,גם אם זה משפחה

וכן,99% מבעלי אירועים היום מעניין אותם בראש ובראשונה כמה באו וכמה הביאו איתם

  • אהבתי 2

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אם זה חתונה של חבר לעבודה, כיוון המחשבה שלך נכון.

בחתונה של אחיין, הייתי מכניס גם סכום עבור מתנה.

ובהחלט הגענו למצב של חתונות ראוותניות, שהכלה מחליפה גם 3 שמלות, ומביאים תקליטן מוכר ומפורסם שלוקח סכום של 6 ספרות עבור התקלוט, ומצפים שהקהל הנכבד יממן את הגמחות שלהם.

פורסם
לפני 11 שעות, Night Driver כתב:

הוא כתב את הנוסח המקוצר.

הנוסח המלא זה אימא שלי?, הבת שלה? הבן שלה.

 

זה גם כן נוסח חלקי

המלא מלא זה "אני? אמא שלי? הבת שלה? הבן שלה..." 😄

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אחיין שלי התחתן לפני 3 שבועות.

בגלל סיבות כספיות עוד לא הבאתי כסף אביא להם בפעם הבאה שאראה אותם

(מצד שני בעבר עזרתי להם עם הרבה מאוד כסף) 

בשורה התחתונה אם יש יחסים תקינים תתן כמה שאתה יכול 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, Ron Poh כתב:

 

ובהחלט הגענו למצב של חתונות ראוותניות, שהכלה מחליפה גם 3 שמלות, ומביאים תקליטן מוכר ומפורסם שלוקח סכום של 6 ספרות עבור התקלוט, ומצפים שהקהל הנכבד יממן את הגמחות שלהם.

DJ עם 6 ספרות? מטיסים את ארמין או טייסטו? אפילו הם לא בטוח  לוקחים סכום כזה

בהקשר ל3 שמלות ושאר בזבוזים מוגזמים אפשר לפתח דיון שייתן בראש לגיבוב פוליטיקה\מלחמה,אבל בואו נישאר בטופיק :)

מה שכתבתי תקף לכל אירוע,בין אם משפחה קרובה או רחוקה,בת\בר מצווה או חתונה,וכל דבר אחר

עכשיו תתחיל עונת האירועים (חורף זול יותר) וכשיש לך כמה אירועים בחודש,או בשבוע) אתה מסתכל על הארנק טוב טוב,וכל ה"לא נעים\מה אתן כזה קצת" נעלמים מהר מאוד

 

עריכה אחרונה על ידי ezuf
  • אהבתי 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...