Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, ezuf כתב:

DJ עם 6 ספרות? מטיסים את ארמין או טייסטו

זה מקצוע עם הרבה הוצאות.

 

אתה יודע כמה עולה ואגיו?

  • מצחיק 5

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 13 שעות, ezuf כתב:

תגשש כמה עולה מנה סטנדרטית באולם שבו יהיה האירוע

תכפיל בכמות אנשים שאתם באים (4),די והותר

 

נחמד מצדך שאתה מחזיר את מחיר האוכל שאתה אוכל. אבל, מה אם מתנה? כדי להראות שאתה חושב על האחיין שלך.

או שעצם הנוכחות שלך, זה כבר מתנה שצריך להודות לך.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 17 שעות, thebaron כתב:

כמו שנכתב בכותרת. נהייה ארבעה.

 

כמו כן, אם אני מביא סכום נאה, אין צורך לדעתכם שנביא מתנה גם בשבת חתן שאחרי החתונה?

 

כמו שכתבו לך, עדיף לשאול את שאר האחים, אם קיימים בכלל כן...

אם אין עוד אחים אז לפחות 2500 לארבעתכם לדעתי. בלי קשר לכמה עלתה להם המנה.

 

לפני 49 דקות, arik100 כתב:

ראיתי לא מזמן פוסט על זוג שהרוויח 100K מהחתונה...

כן יש גם כאלה

 

 

אתה אומר 100 אלף? רוצה לשמוע מזה אלוף אמיתי?

יש לי חבר אמיד ממשפחה מאוד מבוססת. בשביל הפרספקטיבה יושבים על 100 מיליון בקלות וזה במקרה הכי גרוע, יכול להיות גם פי 2, עם עסק משלו שמרוויח מצוין, 4 רכבים (3 שלו ו-1 של האישה), 3 דירות שלו ברמת אביב בלי משכנתא, וזה שלו בזכות עצמו בלי קשר להון של המשפחה, הבנת את הכיוון כן?

התחתן באולם הכי פשוט שיש, של חבר של אבא שלו שאמר לי שלקח להם מחירי עלות, החבר'ה אמרו שזה אולם של בריתות או בר מצוות במקרה הטוב. היו באירוע שרים, מנכ"לים ובעלי חברות גדולות וגם בעלי רכבי על שמטיילים איתנו בשישי-שבת (ספרתי בחניה של האולם 3 למבורגיני, 3 פרארי ואיזה 20 פורשים), אז כנראה שכל אחד שם לו סכום יותר גבוה משמעותית ממה שנהוג לשים (באולם נורמלי, לא איפה שהוא עשה). תתאר לך איזה מכה הוא עשה שם! זה מקצוען 🤑🤣

 

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

תן כפי יכולתך.

100 שקל מאדם קשה יום זו מתנה הרבה יותר גדולה מ 5000 שקל משרי אריסון.

  • אהבתי 5

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תבדוק עם המשפחה הקרובה שגם מוזמנת (אחים אחיות שלך וכו') כמה הם נותנים ותסכמו ביניכם על הסכום שכל אחד מביא, כדי שלא יצא שמישהו מכם קמצן לעומת האחר.

בצ'ק תכתוב 100 יותר  😆

  • מצחיק 1
פורסם
לפני שעתיים, Ron Poh כתב:

או שעצם הנוכחות שלך, זה כבר מתנה שצריך להודות לך.

הזמנת להנחתה:

 

  • מצחיק 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

מעניין שאף אחד עדיין לא הזכיר את עשרות ה"מחשבונים" שקיימים ברשת עבור העניין...

בצד השני שלי, ישנן טבלאות אקסל של מי-הביא-מה שרצות עוד מהימים של לוטוס2. לפי זה מביאים.

 

ברצינות?

מתנה זה נשהו שצריך לבוא מהלב, אחרת זו באמת סתם חשבונאות.

האחיינית שלי, הן כמו בנות שלי, ויקבלו מתנה בהתאם. 

סתם איזה קולגה מהעבודה, או חבר שנזכר בי כשיש ארוע - יקבל את הסכום הגנרי ביותר, לפי הפרמטרים שכבר נכתבו מעלי.

 

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
לפני 4 שעות, Shmelov כתב:

וזה שלו בזכות עצמו בלי קשר להון של המשפחה, הבנת את הכיוון כן?

 

  • מצחיק 1

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
בתאריך 21.9.2024 בשעה 18:51, Derish כתב:

אנחנו מדברים על האחיינים והאחייניות שלכם, כן? יש לזה מילה בעברית (אפילו שתיים).

 

צודק! האחיין מתחתן...

לפני 21 שעות, amosbmw כתב:

אם אתה ברון, זה לא צריך להטריד אותך.. תן על חשבון הברון.

נראה לי יותר טוב להתייעץ עם אחים נוספים שלך שמכירים את המשפחה, ולא עם חברי הפורום שאין להם מושג

חחחח

ואין לי עם מי להתייעץ...

לפני 4 שעות, natco כתב:

מעניין שאף אחד עדיין לא הזכיר את עשרות ה"מחשבונים" שקיימים ברשת עבור העניין...

בצד השני שלי, ישנן טבלאות אקסל של מי-הביא-מה שרצות עוד מהימים של לוטוס2. לפי זה מביאים.

 

ברצינות?

מתנה זה נשהו שצריך לבוא מהלב, אחרת זו באמת סתם חשבונאות.

האחיינית שלי, הן כמו בנות שלי, ויקבלו מתנה בהתאם. 

סתם איזה קולגה מהעבודה, או חבר שנזכר בי כשיש ארוע - יקבל את הסכום הגנרי ביותר, לפי הפרמטרים שכבר נכתבו מעלי.

 

אני מכיר את המחשבונים...העליתי לכאן את ההתלבטות שלי לאחר שימוש בשני מחשבונים. ואגב, אף אחד לא אמר לי מה לגבי שבת חתן. מה, מתנה?

  • אהבתי 1

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

פורסם
לפני 11 שעות, Haim_gds כתב:

למה להתאמץ?

https://www.mitchatnim.co.il/kamakesef/

Shmelov, לא בטוח שהרוויח הרבה. אל תשכח שהחבר שלך היה בחתונות של אלה שהגיעו ושם שם סכום מכובד מין הסתם....

 

הבעיה באפליקציה הזו שהיא עודכנה לאחרונה ב2019.

צריך להוסיף אינפלציה.

 

הייתי מוסיף לסכום שמתקבל במחשבון של 'כמה כסף' - באזור 10 אחוז על האינפלציה ושות'

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
בתאריך 22.9.2024 בשעה 19:09, thebaron כתב:

צ ואגב, אף אחד לא אמר לי מה לגבי שבת חתן. מה, מתנה?

ברור

כפול ממה שהבאת לחתונה

ומקווה שהבאת להם כפול 3 בחינה (אם הייתה)

וכשיהיו נשואים חודש רצוי איזה סט כלים חשמליים למטבח

 

נו...מה אתה כספומט? מתנה בחתונה וזהו

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...