Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצפת השוק הישראלי ברכבים מסין- האוניות בדרך....


CX25GTI

פוסטים מומלצים

לפני 6 שעות, green כתב:

אתה מקבל בעיניים עצומות את מה שמאכילים אותך מדינות המערב לגבי הסינים, אני לא מקבל זאת כעובדה מוגמרת.

 

אני בכלל לא בטוח שמדובר במכירה בהיצף, בהחלט ייתכן שהיצרנים הסיניים יעילים יותר, מתקדמים יותר והעלוית שלהן נמוכות יותר ללא קשר לסובסידיות והם מרויחים על כל רכב והסיפורים שמספרים לך מדינות המערב מצוצים מהאצבע.

 

טסלה אמנם התחילה את המהפך ואולם מאז נתקעה באופן שמזכיר נגרית לואו טק משוק הפשפשים ביפו ולא חברת הייטק.

 

ולגבי סובסידיות של מדינות המערב ליצרני הרכב שלהם, זה לא פעם ראשונה שמדינות המערב הכניסו יד לכיס והצילו חברות רכב במדינתם מקריסה , אז תמימות ותום לב מסחרי ממש אין שם.

 

בכל אופן זה או שמדינות המערב יוציאו כסף בצורת סובסידיות למימון חברות הרכב שלהם או שהצרכנים שלהם ישלמו זאת בצורת מחירים יקרים יותר על הרכבים הנמכרים אצלם בעקבות מכסים על הרכבים הסיניים והעדר תחרות כך או כך הכסף ייצא בסופו של דבר מכלל התושבים שלהם בעקיפין או רק מצרכני הרכבים שלהם במישרין (האפשרות השניה של הטלת מכסים כבר נבחרה בפועל).

 

 

עזוב עובדה מוגמרת, תסתפק בעובדה. הסינים מסבסדים את תעשיית הרכב שלהם, בדגש על הרכב החשמלי, לא חדש. זה כמובן מאפשר ליצרנים הסיניים לארגן מחירים מאוד אטרקטיביים לצרכן המערבי ובנובע מערים קשיים על היצרנים המערביים. הממשלות המערביות מעדיפות לסבסד את הצרכן במקום את היצרן, אבל מדובר בהטבה שהולכת ונמוגה לאיטה. בכל הקשור לתחרות שהם תופסים כלא הוגנת מצד סין, הם פשוט מטילים מכסים. זה המצב נכון להיום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, elera כתב:

לא בטוח מה קורה היום, אבל לפני עשור כן היה.

 

איפה מוצאים את הנגריות האלה?

BMrT2Rl.jpeg

 

 

ואיך נראה לך ששאר יצרניות הרכב עובדות?

עם חרש ומסגר?

 

זו תמונה סטנדרטית להרכבת שאסי מוקדמת...

הרובוטים בתמונה של kuka הגרמנית, ספקית הרובוטים הגדולה בעולם.
רובוטים אלו ודומיהים (מבית ABB ו FANUC) הם סטנדרט בכל מפעל רכב.

בחלק השני של האסמבלי, שלא כולל רק גוף מתכת, כבר יש הרבה יותר מגע "יד אדם" גם בטסלה.
בדומה לאפל, הם לא המציאו את הגלגל... אבל טובים בפרסום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, CX25GTI כתב:

החשמליות באירופה מקבלות מכס של בין 20-35 אחוז, בארה"ב מדברים על עליה מ 25% לכיוון 100%.

הסינים מבצעים דאמפינג בתחומים רבים,  לאחרונה גם בפלדה לאור ירידה מסיבית בבניה בסין, הם רוצים לפרק את המערב מבפנים ולזה צריך להערך בהתאם.

 

הם והיבואנים. זו מזימה משותפת לרוקן לכולנו את חשבון הבנק ובסוף משפחת הפש... היבואנים, יקבלו בתמורה מגדלים בשנזן.

  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רואה סיבה למה לא להעלות גם פה את המכס, נכון אין לנו יצרנים מקומיים אבל כן הטכנולוגיה שיש ברכבים, יכולה לשמש כנגדנו..

וגם להכניס כסף לקופת המדינה.

 

  • אהבתי 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, falou כתב:

 

הם והיבואנים. זו מזימה משותפת לרוקן לכולנו את חשבון הבנק ובסוף משפחת הפש... היבואנים, יקבלו בתמורה מגדלים בשנזן.

כתבת לבד ואו שנעזרת בחבר ?

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, farkash7 כתב:

לא מסתכל על שום דבר בעיניים עצומות, מסתכל על המציאות.
 

 

אתה לא מבין שלא הכל נמדד "בכמה עולה לצרכנים רכב", ובנוסף לא הכל זה כסף.
אם אירופה תאבד את התעשיה הכבדה שלה יש לזה משמעויות כלכליות ובטחוניות מרחיקות לכת. אולי עדיף להם שהצרכנים ישלמו עוד קצת בשביל לשמור על התעשיות הללו.
המצב שישראל נמצאת בו היום היה צריך ללמד אותך דבר או שניים על מחיקה של תעשיות בשביל להוריד קצת מחיר לצרכנים.
תראה מה קורה בשוק שמן הזית עכשיו.
תראה מה קורה בשלל תעשיות שבהם אנחנו תלויים בתורכים.
תראה מה קרה לתעשיית הנשק המפוארת שהייתה לנו, בעבר ישראל ייצאה פצצות לארה"ב לא פחות!
מי אתה חושב שיבנה מטוסים וספינות במלחמה הבאה בארה"ב או באירופה? ההייטק? מגדלי העגבניות בספרד? תעשיה כבדה היא בטחון לאומי.

 

מסכים ברוב חלקי דברים אבל דווקא וק שמן הזית זאת דוגמא קלאסית למשהו חיובי שנעשה,
שמן הזית הישראלי היה תמיד יקר יותר והמחיר רק הולך ועולה ללא קשר לכמות יצור (ראה דוגמת משק אחיה וכו' שמייצרים לבד והיום המחיר שם הוא כבר כ 60 ש"ח לליטר בערך.
שהיבוא היה פתוח מחיר השמן ירד ל 17 ש"ח +/- (באושר עד מכרו בפחות), והיום כלל השוק העולמי סובל ואנחנו מושפעים ושלא תחשוב גם אם היו ממשיכים לגדל כאן שיתים בכמויות היצרון הישראלי היה מישר קו ומוכר ביוקר (כדוגמא בדבש - המחיר רק עולה למרות שיש מכסים וכו').

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמן הזית הישראלי תמיד היה יקר יותר כי התנאים של המגדלים פה הם לא התנאים של המגדלים בספרד, כנ"ל הסובסידיות שהמגדלים שם מקבלים.
המדינה בגדול די חיסלה את ענף שמן הזית בישראל, עקרו המון המון עצים, וראה זה פלא פתאום בגלל כל מני תופעות הזמינות של שמן הזית באירופה ירדה והמחיר עלה בצורה קיצונית.
נשארנו גם עם שמן זית יקר ביבוא וגם עם תלות ביבוא.

לעיתים המדינה צריכה לחשוב קצת מעבר לגרוש של הלירה. אם הייתה באה למגדלים ומעניקה להם בטחונות כדי שאלה יגבירו את הייצור היינו מקבלים שמן זית במחיר סביר, אולי מעט יותר יקר מחו"ל, אבל לפחות היינו יכולים לייצר אותו כאן בלי תלות ביבוא.
כן, בשנים מסויימות היינו משלמים קצת יותר, אבל עכשיו? לאחר העליה במחיר בעולם? לא היינו משלמים יותר.

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתה גם שנה לא טובה אקלימית והופק מעט שמן בגלל זה.

לפני שעתיים, CX25GTI כתב:

כתבת לבד ואו שנעזרת בחבר ?

 

 

נעזרתי בבוט של www.everyoneisouttogetme.gov.paranaoid

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין על מה המהומה.

 

נכון  להיום מתחילת השנה ועד כתיבת שורות אלה עלו על כבישי ישראל יותר מ-40000 כלי רכב פרטיים שיוצרו בסין (חשמליים ולו חשמליים) חישוב קצר יראה שהשנה (כנראה) יעלו על הכבישים בישראל יותר מ-50000 כלי רכב מתוצרת סינית.

 

יתרה מזאת מכיוון שרוב הכלים הסיניים המונעים בבנזין נמצאים בקבוצת הזיהום הגבוהה, הם גם לא יתייקרו בתחילת השנה הבאה, מה שיהפוך אותם לאטרקטיביים יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפאדיחה ברכבים הסינים היא של הממונה על ההגבלים שהיה צריך לאסור על יבואנים קיימים לייצג יצרנים חדשים בארץ. 

זו הייתה הזדמנות להגדלת התחרות שפוספסה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, falou כתב:

הייתה גם שנה לא טובה אקלימית והופק מעט שמן בגלל זה.

 

נעזרתי בבוט של www.everyoneisouttogetme.gov.paranaoid

נראה יותר בכיוון של WWW.BS.COM

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 44 דקות, falou כתב:

הפאדיחה ברכבים הסינים היא של הממונה על ההגבלים שהיה צריך לאסור על יבואנים קיימים לייצג יצרנים חדשים בארץ. 

זו הייתה הזדמנות להגדלת התחרות שפוספסה.

 

העלתי מאמר בדיוק בנושא. 😉

 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה.  מסביבי  רואה עדיין נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש , בכל נסיעה . 

עד מתי 😡

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, farkash7 כתב:

לעיתים המדינה צריכה לחשוב קצת מעבר לגרוש של הלירה. אם הייתה באה למגדלים ומעניקה להם בטחונות כדי שאלה יגבירו את הייצור היינו מקבלים שמן זית במחיר סביר, אולי מעט יותר יקר מחו"ל, אבל לפחות היינו יכולים לייצר אותו כאן בלי תלות ביבוא.

פתיחת השוק לייבוא של ירקות, פירות ושאר מוצרי צריכה, באה עם תמיכה ישירה בחקלאים. זה שהתנהלות הממשלה הנוכחית כל כך גרועה זה לא אומר שהמהפכה הזו צריכה להיעצר.

בוא נעשה את מה שאנחנו טובים בו ונעשה ייבוא של מה שאנחנו לא טובים בו..

הייטק - כן 

אננס - לא

jeffa - כן

שום - לא

 

כמובן שהרפורמה הזו צריכה להיות יותר הוליסטית ויותר פתוחה לייבוא של ירקות ופירות מארצות אחרות ולא להישאר על רשימה אחת קטנה. מה שאני בא להגיד, יש תהליכים שצריכים לקרות וזה לוקח זמן. לייצר קשרים, להביא את היבואנים שיביאו את הפירות וירקות מהעולם, לחתום על הסכמים בילטרליים עם עוד מדינות, ללכת לכנסי חקלאות, לשווק תוצרת חקלאית ונספחיה במדינות הללו.

 

אין פה זבנג וגמרנו.

 

נקודה נוספת שהייתי מחייב בעקבות המצב הנוכחי עם היבוא מסין והתחלופה המהירה בין היבואנים, לחייב את כלל היבואנים להקים מכללות וללמד את ציבור המכונאים וכו' - בעניין עבודה על הרכב ולשתף מידע בנושא.

ז"א שהמידע לא ישאר רק אצל יבואן אחד אלא המידע הזה יכול לעבור גם למוסכים עצמאיים שילמדו לתקן את הרכבים הסיניים ככה שהרכבים יהיו מתוחזקים יותר טוב, שיהיו יותר על הכביש ושהם לא יהיו רק רכבים חד פעמיים.

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...