Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצפת השוק הישראלי ברכבים מסין- האוניות בדרך....


CX25GTI

פוסטים מומלצים

50 אלף כלי רכב בדרך: סין מעלה הילוך בשוק הישראלי, והמסר למערב - גלובס (globes.co.il)

 

השאלה היא האם עקב הלחץ הסיני התימחור יהיה אגרסיבי ויגרום לירידת מחירים ואו שהיבואנים יגרפו את ההנחות שהסינים (על פי הכתוב) נותנים ישר לכיס...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שהממשלה היתה אמורה לעשות לאור התנהלות של הסינים מאז ה7/10 זה זה לעלולת את המכס מ6% לכיוון ה20%.

הינו מיישרים קו עם העולם המערבי ועדיין נשארים עם מכס נמוך מבאירופה (על מכוניות מסין).

  • אהבתי 1
  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייבים להעלות מיסים נגד ההצפה הסינית כדי להגן על תעשיית הרכב המקומית! 

  • מצחיק 17
  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, gollu כתב:

מה שהממשלה היתה אמורה לעשות לאור התנהלות של הסינים מאז ה7/10 זה זה לעלולת את המכס מ6% לכיוון ה20%.

הינו מיישרים קו עם העולם המערבי ועדיין נשארים עם מכס נמוך מבאירופה (על מכוניות מסין).

החשמליות באירופה מקבלות מכס של בין 20-35 אחוז, בארה"ב מדברים על עליה מ 25% לכיוון 100%.

הסינים מבצעים דאמפינג בתחומים רבים,  לאחרונה גם בפלדה לאור ירידה מסיבית בבניה בסין, הם רוצים לפרק את המערב מבפנים ולזה צריך להערך בהתאם.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מכסים מעלים את המחירים לצרכנים, הצרכנים לא צריכים לממן מכיסם את חוסר היעילות של "העולם המערבי" שישן בעמידה.

 

ואני לא מקבל את "זעקת הקוזק הנגזל" של מדינות המערב לגבי תחרות לא הוגנת של הסינים מאחר וחברות הרכב הסיניות קיבלו סובסידיות מהממשלה וכו' 

 

שממשלות המערב יעניקו גם סובסידיות כאלה ושיצרני הרכב המערבי יתנו גז במקום מכסים ובכיינות.

 

כפי שאני רואה את זה מדינות המערב הן שמתנהלות באופן דורסני ולא תחרותי.

עריכה אחרונה על ידי green
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

העולם המערבי ממש לא ישן על האף, העולם המערבי הוא זה שהפך את הרכב החשמלי למוצר המוני, טסלה היא זו שחוללה את המהפכה, וכן הרוכשים שלה עדיין נהנים מזיכוי מס כשהם קונים רכבים שלה, והיא נהנת מזיכוי מס על פליטות, אבל גם זה עד גבול מסויים. טסלה לא מייצרת במחירי הפסד כבר. טסלה היא חברה רווחית.
למה שממשלות יממנו עסק הפסדי בבסיס שלו? איזה אינטרס יש להם?
אתה בכלל מבין למה הסינים נותנים את הסובסידיות? למה אתה חושב שזה תחרותי? שמעת על "מכירה בהיצף"?
הסינים מנסים לחסל את תעשיית הרכב המערבית ויש לזה שלל סיבות.

אם הסינים רוצים להמנע ממכסים הם מוזמנים לפתוח מפעלים בארה"ב ואירופה כמו שעשו היצרנים היפנים והקוראנים. לשלם משכורות ולתת תנאים סוציאליים כמו במערב, ואז נראה כמה הם מוכנים לסבסד את העסק הזה.

ושוב כמו שדיסקו כתב, כל הדיון הזה בכלל לא רלוונטי לישראל שלא מייצרת אופניים אפילו. אנחנו יכולים רק להרוויח מעוד תחרות.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 3

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה מקבל בעיניים עצומות את מה שמאכילים אותך מדינות המערב לגבי הסינים, אני לא מקבל זאת כעובדה מוגמרת.

 

אני בכלל לא בטוח שמדובר במכירה בהיצף, בהחלט ייתכן שהיצרנים הסיניים יעילים יותר, מתקדמים יותר והעלוית שלהן נמוכות יותר ללא קשר לסובסידיות והם מרויחים על כל רכב והסיפורים שמספרים לך מדינות המערב מצוצים מהאצבע.

 

טסלה אמנם התחילה את המהפך ואולם מאז נתקעה באופן שמזכיר נגרית לואו טק משוק הפשפשים ביפו ולא חברת הייטק.

 

ולגבי סובסידיות של מדינות המערב ליצרני הרכב שלהם, זה לא פעם ראשונה שמדינות המערב הכניסו יד לכיס והצילו חברות רכב במדינתם מקריסה , אז תמימות ותום לב מסחרי ממש אין שם.

 

בכל אופן זה או שמדינות המערב יוציאו כסף בצורת סובסידיות למימון חברות הרכב שלהם או שהצרכנים שלהם ישלמו זאת בצורת מחירים יקרים יותר על הרכבים הנמכרים אצלם בעקבות מכסים על הרכבים הסיניים והעדר תחרות כך או כך הכסף ייצא בסופו של דבר מכלל התושבים שלהם בעקיפין או רק מצרכני הרכבים שלהם במישרין (האפשרות השניה של הטלת מכסים כבר נבחרה בפועל).

 

 

עריכה אחרונה על ידי green
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסינים מנסים להשתלט על תעשיית הרכב, בדיוק כמו שהשתלטו על תעשיית הפנלים הסולריים. הממשל הסיני, יושב ומחסל תעשיות מערביות. ע"י התערבות ממשלתית בשוק. השוק המוניטרי בסין לא נשלט ע"י כוחות השוק, אלא ע"י הממשל, ושזה המצב, תמיד תהיה עודף ייצור, והצפה. וההצפה הזאת מיוצאת לעולם. סין היא אימפריה שמנסה לייצר כאוס. תראה מי החברות שלה, רוסיה ואיראן. צריך להחליש אותה. 

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז שמדינות המערב העשירות,  יחסמו ייבוא מסין על ידי מיסים. הם באים להגן על התעשייה שלהם.

לנו אין תעשייה מקומית, ואצלנו גם כוח קנייה יותר חלש. לטעמי אין הצדקה להטלת מיסים יתרים על תוצרת סין, רק בגלל שזה מסין.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, green כתב:

אתה מקבל בעיניים עצומות את מה שמאכילים אותך מדינות המערב לגבי הסינים, אני לא מקבל זאת כעובדה מוגמרת.

 

 

עם כל הכבוד אין לך מושג ירוק על מה שאתה מגיב עליו.

הממשל הסיני מסבסד באופן כבד את התעשיות המקומיות על מנת לייצר תחרות לא הוגנת עם המערב תוך הרס התעשיות המקומיות.

לא רק שהממשל שולט לחלוטין בשוק ההון ובערך המטבע הסיני מול מטבעות המערב, הוא גם שולט על עלות השילוח הימי ועלות חו"ג ליצוא , בקיצור תחרות חופשית אין פה.

תעשית הפלדה היא הדוגמא האחרונה למכירה בהיצף , מכירת פלדה במחיר שהוא מתחת לעלות של המתחרות הישירות מהודו למשל , אין פה שום היגיון כלכלי אלא רצון לייצר דומיננטיות ושליטה באספקה העולמית על מנת לשלוט במחיר , הלך להם לא רע בקורונה עם מוצרים רפואים ., מי יודע מה הם מתכננים קדימה.

  • אהבתי 2

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, farkash7 כתב:

לא רלוונטי לישראל שלא מייצרת אופניים אפילו.

לא בטוח מה קורה היום, אבל לפני עשור כן היה.

 

לפני שעתיים, green כתב:

טסלה אמנם התחילה את המהפך ואולם מאז נתקעה באופן שמזכיר נגרית לואו טק משוק הפשפשים ביפו ולא חברת הייטק.

איפה מוצאים את הנגריות האלה?

BMrT2Rl.jpeg

 

עריכה אחרונה על ידי elera
  • מצחיק 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, green כתב:

אתה מקבל בעיניים עצומות את מה שמאכילים אותך מדינות המערב לגבי הסינים, אני לא מקבל זאת כעובדה מוגמרת.

לא מסתכל על שום דבר בעיניים עצומות, מסתכל על המציאות.
אתה חושב שמציאות שבה יצרני רכב קמים כמו פטריות אחרי הגשם היא נורמלית?
אתה חושב שמציאות שבה דגמים משוחררים לשוק בתדירות של תבניות ביצים היא נורמלית?
מי משלם על הקמת המפעלים? מי משלם על הR/D? מי הלקוחות?
 

לפני שעתיים, green כתב:

אני בכלל לא בטוח שמדובר במכירה בהיצף, בהחלט ייתכן שהיצרנים הסיניים יעילים יותר, מתקדמים יותר והעלוית שלהן נמוכות יותר ללא קשר לסובסידיות והם מרויחים על כל רכב והסיפורים שמספרים לך מדינות המערב מצוצים מהאצבע.

היצרנים הסיניים יעילים יותר קודם כל כי השכר בסין נמוך יותר, חוקי העבודה שונים, הזכויות הסוציאליות שונות, ועדיין, זה לא מסביר את מה שקורה. כפי שאמרתי ליצרן רכב חדש יש המון עלויות עוד לפני שהוא מתחיל לבדוק כמה יעלה לו עובד ייצור.
האירופאים לא טמבלים, שים לב גם שהמס שמוטל על היצרנים הסיניים הוא לא זהה, יש יצרנים שמוטל עליהם יותר מס ויש כאלה שפחות, בהתאם לשיתוף הפעולה שלהם בחקירות (MG למשל משלמים הכי הרבה מס באירופה). אם אין סבסוד לשיטתך ואין מכירה בהיצף למה להם לא לשתף פעולה עם החקירה?
 

 

לפני שעתיים, green כתב:

ולגבי סובסידיות של מדינות המערב ליצרני הרכב שלהם, זה לא פעם ראשונה שמדינות המערב הכניסו יד לכיס והצילו חברות רכב במדינתם מקריסה , אז תמימות ותום לב מסחרי ממש אין שם.

אתה מתכוון למה שGM וקרייזלר קיבלו במשבר של 2008? הם קיבלו הלוואות והם כבר החזירו את ההלוואות הללו. פורד אגב לא לקחה הלוואה.
 

 

לפני שעתיים, green כתב:

בכל אופן זה או שמדינות המערב יוציאו כסף בצורת סובסידיות למימון חברות הרכב שלהם או שהצרכנים שלהם ישלמו זאת בצורת מחירים יקרים יותר על הרכבים הנמכרים אצלם בעקבות מכסים על הרכבים הסיניים והעדר תחרות כך או כך הכסף ייצא בסופו של דבר מכלל התושבים שלהם בעקיפין או רק מצרכני הרכבים שלהם במישרין (האפשרות השניה של הטלת מכסים כבר נבחרה בפועל).

אתה לא מבין שלא הכל נמדד "בכמה עולה לצרכנים רכב", ובנוסף לא הכל זה כסף.
אם אירופה תאבד את התעשיה הכבדה שלה יש לזה משמעויות כלכליות ובטחוניות מרחיקות לכת. אולי עדיף להם שהצרכנים ישלמו עוד קצת בשביל לשמור על התעשיות הללו.
המצב שישראל נמצאת בו היום היה צריך ללמד אותך דבר או שניים על מחיקה של תעשיות בשביל להוריד קצת מחיר לצרכנים.
תראה מה קורה בשוק שמן הזית עכשיו.
תראה מה קורה בשלל תעשיות שבהם אנחנו תלויים בתורכים.
תראה מה קרה לתעשיית הנשק המפוארת שהייתה לנו, בעבר ישראל ייצאה פצצות לארה"ב לא פחות!
מי אתה חושב שיבנה מטוסים וספינות במלחמה הבאה בארה"ב או באירופה? ההייטק? מגדלי העגבניות בספרד? תעשיה כבדה היא בטחון לאומי.

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, green כתב:

כפי שאני רואה את זה מדינות המערב הן שמתנהלות באופן דורסני ולא תחרותי.

דוגמא עדכנית לדורסנות סינית

בינתיים הם גיבורים על חלשים.

 

(*) אני מקווה שהספינות עם מטען של חמישים אלף מכוניות , סגרו מראש עם החות'ים על מעבר חופשי.

או שהם החליטו ללכת מסביב?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חשבתי פתאום, מה יקרה שכמו שקרה לדיבוריות של חיזבאללה, הסינים יחליטו יום אחד לפוצץ סוללות של מכוניות, איזה בלאגן זה יצור.

או איזה גוף מדינתי יפרוץ למכוניות.

  • מבאס 1

--------------------------

Škoda Fabia mk2 TSI&DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...