Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בקצרה, רכב חדש 7 מקומות. האם אאוטלנדר או אקסטרייל?

טרם סגור על דגם ספציפי, על פי המלצות אקבע עם החנות.

שיהיה אמין ושומר על ערך.

תודה.

 

פורסם

חדש מהניילון או משומש? 

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 19 שעות, tan tan כתב:

לא יודע לגבי הדגם החדש של אאוטלנדר, אבל בכללי אין מה להשוות את האמינות של מיצובישי לניסאן

 

 

בעיקרון מיצובישי אמינים יותר. אבל האאוטלנדר החדש הוא בעצם ניסאן בתחפושת...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני שעה, zvit כתב:

 

בעיקרון מיצובישי אמינים יותר. אבל האאוטלנדר החדש הוא בעצם ניסאן בתחפושת...

תוכל יותר לפרט מה כוונתך , " ניסאן בתחפושת" ???

פורסם
לפני שעה, Morde כתב:

תוכל יותר לפרט מה כוונתך , " ניסאן בתחפושת" ???

 

האאוטלנדר מבוססת על אותה שלדה של האקסטרייל ונמכרת עם המנוע האמריקאי של הניסאן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

תכלס לפי הבנתי זה כמעט אותו רכב

לכן מי שמציע מחיר טוב יותר / אחריות / הטבות 

 

בפועל. אני אישית הייתי הולך על האווטלנדר כי בדגם הישן האווטלנדר אמין ומבוקש הרבה יותר

ולמר ישראלי קשה לשנות את הסטינגמה מהר. לכן בעוד 5 שנים סביר להניח שהאוטלנדר יהיה בעל מחירון גבוה יותר

.

פורסם
לפני כשעה, itsik170 כתב:

 

האאוטלנדר מבוססת על אותה שלדה של האקסטרייל ונמכרת עם המנוע האמריקאי של הניסאן.

מעניין מה האינטרס הכלכלי שעומד מאחורי מהלך כזה...

לקנות מנוע מדגם מתחרה , שאמינותו מופחתת...

וגם על אותה שלדה....

לא מצליח להבין את זה...

פורסם

רנו ניסאן שולטים במיצובישי מאז 2016. בחו"ל הדגם החדש של מיצובישי ASX הוא תאום זהה לרנו קפצ'ור.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני שעה, Morde כתב:

מעניין מה האינטרס הכלכלי שעומד מאחורי מהלך כזה...

לקנות מנוע מדגם מתחרה , שאמינותו מופחתת...

וגם על אותה שלדה....

לא מצליח להבין את זה...

כלכלי פרופר.

ככה חוסכים תקציב פיתוח ענק (מיליארדים) של דגם חדש,

אבל מקבלים אחד כזה על בסיס רכב קיים, עם בעיקר שינויים קוסמטיים וכמובן מיתוג בהתאם.

"דגם מתחרה" - כשהבעלות על 2 המותגים שייכת לאותו קונצרן - הדגם כבר לא באמת מתחרה, אלא מקביל.

כמו שאיציק פותח בשוק 3-4-5 בסטות שמוכרות בדיוק את אותם המלפפונים.

איפה שלא תקנה - איציק מרוויח...

 

אמינות - המנועים הפשוטים (והאמינים) מזהמים יותר מהמנועים החדישים, ועולים ליצרן בקנסות זיהום אוויר.

 

רוב, אם לא כל, היצרנים הגדולים פועלים בצורה הזו.

לדוגמה הברלינגו החדש, שמופיע כמעט 1:1 תחת הסמל של סיטרואן, פיג'ו, פיאט, אופל, טויוטה, ואולי עוד...

פורסם
לפני כשעה, zvit כתב:

רנו ניסאן שולטים במיצובישי מאז 2016. בחו"ל הדגם החדש של מיצובישי ASX הוא תאום זהה לרנו קפצ'ור.

 

לפני 14 דקות, BoazB11 כתב:

כלכלי פרופר.

ככה חוסכים תקציב פיתוח ענק (מיליארדים) של דגם חדש,

אבל מקבלים אחד כזה על בסיס רכב קיים, עם בעיקר שינויים קוסמטיים וכמובן מיתוג בהתאם.

"דגם מתחרה" - כשהבעלות על 2 המותגים שייכת לאותו קונצרן - הדגם כבר לא באמת מתחרה, אלא מקביל.

כמו שאיציק פותח בשוק 3-4-5 בסטות שמוכרות בדיוק את אותם המלפפונים.

איפה שלא תקנה - איציק מרוויח...

 

אמינות - המנועים הפשוטים (והאמינים) מזהמים יותר מהמנועים החדישים, ועולים ליצרן בקנסות זיהום אוויר.

 

רוב, אם לא כל, היצרנים הגדולים פועלים בצורה הזו.

לדוגמה הברלינגו החדש, שמופיע כמעט 1:1 תחת הסמל של סיטרואן, פיג'ו, פיאט, אופל, טויוטה, ואולי עוד...

אוקיי....

 

עכשיו הכל הרבה יותר מובן....

מעבירים מכיס שמאל לכיס ימין... לא משנה מאיפה מגיע הכסף....

 

ואגיות - כולל את סקודה וסיאט למיטב ידיעתי

טויוטה - כוללת את דייהטסו ויש לה אחוזי בעלות גם במאזדה

יונדאי וקיה

פיג'ו סיטרואן

ועכשיו חידשת לי שרנו ניסאן שולטים גם במיצובישי.

 

אגב איזה עוד קונצרנים בולטים קיימים? 

פורסם
בתאריך 18.7.2024 בשעה 17:26, zvit כתב:

רנו ניסאן שולטים במיצובישי מאז 2016. בחו"ל הדגם החדש של מיצובישי ASX הוא תאום זהה לרנו קפצ'ור.

 

והמיצובישי קולט גם חזרה לשוק והיא למעשה רנו קליאו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
בתאריך 18.7.2024 בשעה 18:29, Morde כתב:

אגב איזה עוד קונצרנים בולטים קיימים? 

סטלנטיס הוא המיזוג האחרון (כ-3 שנים) בין 2 קבוצות גדולות - PSA (פיג'ו - סיטרואן) ו-FCA (פיאט קרייזלר)

וכולל את (14) המותגים:

פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS, פיאט, קרייזלר, ג'יפ, אלפא-רומיאו, ראם, ווקסול, מזראטי, לנצ'יה, דודג', ואבארט.

 

את VAG (פולקסווגן אוטומוטיב גרופ) כבר הזכרת...

וחוץ מ-VW, סקודה, סיאט, קופרה, ואאודי -  כולל גם את פורשה, בנטלי, בוגאטי ולמבורגיני,

וגם את מאן וסקניה (משאיות) ולתקופה מסויימת גם את דוקאטי (אופנועים).

 

רנו - ניסאן - מיצובישי - כולל גם את דאצ'יה, אוטוואז (משאיות) וגם איזה חיבור עם סמסונג-מוטורס הקוריאנית.

 

במבנה הכלכלי של הארגונים האלה אני לא ממש שולט, חלקם מוגדרים 'קונגלומרט', חלקם 'קבוצה' או 'ברית',

ותוסיף לזה שכולם משתפים פעולה עם כולם ברמה כזו או אחרת, אם זה בייצור רכבים מסחריים,

או בפיתוח מנועים (רנו ומרצדס למשל עם מנוע ה-1.33 ליטר), ובטח גם מאחורי הקלעים עם בעלויות על יצרני חלפים.

ובנוסף גם לרובם יש מיזמים משותפים עם יצרנים סיניים...

 

בקיצור - מפלצות כלכליות גלובליות שנמצאות עכשיו בסכנת הכחדה עם המעבר להנעה חשמלית

ונלחמות על חייהן הרווחיים עד תום עידן הבנזין והדיזל, תחת חוקי איכות סביבה שהולכים ומקשיחים,

ובמקביל צריכות להמציא את עצמן מחדש

לקראת העידן החשמלי בעתיד הקרוב, ולקראת הרכבים האוטונומיים בעתיד הרחוק יותר.

 

מרתק... :-)

 

  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...