Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 16.7.2024 בשעה 16:04, יוסףש כתב:

בקצרה, רכב חדש 7 מקומות. האם אאוטלנדר או אקסטרייל?

טרם סגור על דגם ספציפי, על פי המלצות אקבע עם החנות.

שיהיה אמין ושומר על ערך.

תודה.

 

בדקת את המרווח בשורה השלישית? באקסטרייל מ-2019 שבדקתי במגרש אפילו לא הצלחתי להיכנס למושב האחורי, באאוטלנדר החדשה היה קצת יותר מקום (אם כי גם מאוד מאוד צפוף). 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 16.7.2024 בשעה 16:04, יוסףש כתב:

בקצרה, רכב חדש 7 מקומות. האם אאוטלנדר או אקסטרייל?

טרם סגור על דגם ספציפי, על פי המלצות אקבע עם החנות.

שיהיה אמין ושומר על ערך.

תודה.

 

הי,

אפשר לשאול מה החלטת בסוף?

נמצאים באותה דילמה, רק ששלנו קצת יותר מסובכת - גם הקודיאק אופציה.

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 20.7.2024 בשעה 00:52, BoazB11 כתב:

סטלנטיס הוא המיזוג האחרון (כ-3 שנים) בין 2 קבוצות גדולות - PSA (פיג'ו - סיטרואן) ו-FCA (פיאט קרייזלר)

וכולל את (14) המותגים:

פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS, פיאט, קרייזלר, ג'יפ, אלפא-רומיאו, ראם, ווקסול, מזראטי, לנצ'יה, דודג', ואבארט.

 

את VAG (פולקסווגן אוטומוטיב גרופ) כבר הזכרת...

וחוץ מ-VW, סקודה, סיאט, קופרה, ואאודי -  כולל גם את פורשה, בנטלי, בוגאטי ולמבורגיני,

וגם את מאן וסקניה (משאיות) ולתקופה מסויימת גם את דוקאטי (אופנועים).

 

רנו - ניסאן - מיצובישי - כולל גם את דאצ'יה, אוטוואז (משאיות) וגם איזה חיבור עם סמסונג-מוטורס הקוריאנית.

 

במבנה הכלכלי של הארגונים האלה אני לא ממש שולט, חלקם מוגדרים 'קונגלומרט', חלקם 'קבוצה' או 'ברית',

ותוסיף לזה שכולם משתפים פעולה עם כולם ברמה כזו או אחרת, אם זה בייצור רכבים מסחריים,

או בפיתוח מנועים (רנו ומרצדס למשל עם מנוע ה-1.33 ליטר), ובטח גם מאחורי הקלעים עם בעלויות על יצרני חלפים.

ובנוסף גם לרובם יש מיזמים משותפים עם יצרנים סיניים...

 

בקיצור - מפלצות כלכליות גלובליות שנמצאות עכשיו בסכנת הכחדה עם המעבר להנעה חשמלית

ונלחמות על חייהן הרווחיים עד תום עידן הבנזין והדיזל, תחת חוקי איכות סביבה שהולכים ומקשיחים,

ובמקביל צריכות להמציא את עצמן מחדש

לקראת העידן החשמלי בעתיד הקרוב, ולקראת הרכבים האוטונומיים בעתיד הרחוק יותר.

 

מרתק... :-)

 

מה לגבי הסיניות? זה נראה כי הן לאט לאט תופסות יותר ויותר נתח שוק והעובדה שהן חשמליות אולי מבטיחות המשך גידול משמעותי בחלק היחסי שלהם בשוק הרכב במערב, כולל ישראל. למשל ג'ילי - זה מותג מוכר שבפועל מחזיק גם את וולוו השבדית וגם את לינק אנד קו וגם את זיקר ועוד מותגים שלא נמכרים כרגע בארץ. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...