Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

פירסמו סוזוקי קרוס אובר 2019 יד ראשונה ק"מ יחסית נמוך סוזוקי טרייד אין, הרכב בפ"ת ואני בירושלים, הרכב אמרו לי שיכולים להביא לירושלים שאראה אותו תמורת 

דמי רצינות של 240 ש"ח שיוחזרו אם לא אקנה, שאלות מה דעתכם?הם הראו לי בדיקה שהם עשו לרכב מטעמם הרכב עבר תאונה והוחלפה דלת אחורית, אך 

לא שאסי או משהו כזה, האם כדאי? וגם כדאי גם לקחת לבדיקב מטעמי? והם מבקשים מעל המחירון מנסיון יש מקום למשא ומתן איתם? תודה

פורסם

1. קח לבדיקה מטעמך.

2. ע"פ מחירון לוי יצחק "מותר" לגבות 5% תוספת על "השבחה"

3. הכל נתון למו"מ.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 45 דקות, zvit כתב:

1. קח לבדיקה מטעמך.

2. ע"פ מחירון לוי יצחק "מותר" לגבות 5% תוספת על "השבחה"

3. הכל נתון למו"מ.

לא יודע אם יש כאן השבחה, זה לא ליסינג

פורסם

כל רכב שנכנס לטרייד אין עובר השבחה ללא קשר למקורו - לפעמים ההשבחה מסתכמת בשטיפה בלבד...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

במקרה הייתי ביום ראשון בסוכנות פ"ת לגבי רכב  סוייפט 2016 הרכב היה בליסינג של סוזוקי .

הרכב היה צבוע בצורה גרוע כולל קילופי צבע (של הצבע החדש) ומילוי שפכטל מוזר בתחתית הרכב שהתפרק.

גם בבדיקה שהם עשו  וגם בהיסטוריה שלהם לא צויין שהרכב נצבע מחדש  .

אני לא אחד שמבין ברכבים אבל זה נראה לי מוזר ולכן וותרתי למרות הנתונים של הרכב.

והרכב לא עבר שום השבחה רק ניקוי פנימי וחיצוני . גם נאמר לי על ידם בעבר שהם ממוכרים את הרכבים כמו שהם.

 240 ש"ח זה לא נורא

וחובה לבדוק את הרכב בעצמך.

 

 

פורסם
לפני 3 שעות, itsik30 כתב:

פירסמו סוזוקי קרוס אובר 2019 יד ראשונה ק"מ יחסית נמוך סוזוקי טרייד אין, הרכב בפ"ת ואני בירושלים, הרכב אמרו לי שיכולים להביא לירושלים שאראה אותו תמורת 

דמי רצינות של 240 ש"ח שיוחזרו אם לא אקנה, שאלות מה דעתכם?הם הראו לי בדיקה שהם עשו לרכב מטעמם הרכב עבר תאונה והוחלפה דלת אחורית, אך 

לא שאסי או משהו כזה, האם כדאי? וגם כדאי גם לקחת לבדיקב מטעמי? והם מבקשים מעל המחירון מנסיון יש מקום למשא ומתן איתם? תודה

 

קצת גיששתי לפני שנה לרכישה מהם.

 

תמיד צריך לקחת לבדיקה מטעמך. ותמיד לא לפחד להתמקח.

ראיתי שם מגוון רכבים שעשו רושם ראשוני טוב. ולדעתי לא מתעסקים שם ברכבים בעייתיים.

 

אבל התחושה שלי היא שהם די קשיחים במחירים שמבוססים מחירון פלוס.

כנראה יש להם קהל לזה.

 

פורסם

סוזוקי עפים על עצמם בגלל הביקוש הרב שיש לרכבים שלהם.

ואם הוחלפה דלת אין לזה משמעות מלבד הצבע. לפעמים צובעים גרוע את הדלת שהחליפו וזה בולט. 

 

פורסם

יש סתירה במשפט שלך.

אם יש ביקוש רב לרכבים שלהם הם לא "עפים על עצמם" אלא מתפרנסים.

 

עפים על עצמם זה אם בגלל המחירים הגבוהים מידי הם נתקעים עם רכבים ולא מצליחים למכור. אני לא מתרשם שזה המצב.

פורסם

יש דילרים אחרים שלוקחים 1000 ש'ח ומעלה לדמי רצינות. אם האוטו במרחק נסיעה סביר עדיף שתיסע אליו ותחסוך את כל ההסעות האלה או דמי רצינות שמשמשים יותר לאיזה זרז פסיכולוגי

פורסם
לפני 16 שעות, razi_pazi כתב:

יש סתירה במשפט שלך.

אם יש ביקוש רב לרכבים שלהם הם לא "עפים על עצמם" אלא מתפרנסים.

 

עפים על עצמם זה אם בגלל המחירים הגבוהים מידי הם נתקעים עם רכבים ולא מצליחים למכור. אני לא מתרשם שזה המצב.

צודק . הכוונה שלי בעפים על עצמם שהם מוכרים את הרכבים שלהם יחסית יקר ללא סיבה מוצדקת (חוץ מהאמינות).

 

פורסם
לפני שעתיים, נתנאל מ כתב:

צודק . הכוונה שלי בעפים על עצמם שהם מוכרים את הרכבים שלהם יחסית יקר ללא סיבה מוצדקת (חוץ מהאמינות).

 

מניסיוני היום כמעט כל מקום מבקש מעל מחירון

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, נתנאל מ כתב:

צודק . הכוונה שלי בעפים על עצמם שהם מוכרים את הרכבים שלהם יחסית יקר ללא סיבה מוצדקת (חוץ מהאמינות).

 

 

אם הם מוכרים אז הם לא עפים על עצמם. ואם הם מוכרים אז המחיר מוצדק כי יש לזה ביקוש.

אמינות זו סיבה מוצדקת לקונים שלהם.

 

הניתוח האמיתי הוא שהם מוכרים יקר יחסית עם סיבה מוצדקת ואתה פשוט לא מבין את המצב. אז אתה מתעקש שהמחיר לא מוצדק

 

לנו יש איגניס ואני מכיר הרבה אנשים שמחזיקים סוזוקי (רובם מספר רכבים לאורך השנים) ומאוד מרוצים. וכן הדבר היחיד הטוב שיש להם להגיד על הרכבים הוא שהם אמינים. מה לעשות, זה שיקול מכריע להרבה אנשים. ובטרייד אין שלהם הם מכירים את הקהל שלהם.

 

ולכן הקהל קונה. אתה מחפש משהו אחר ברכב שלך וזה סבבה והגיוני. אבל הם לא עפים על עצמם, אלא מתפרנסים

 

אכן מעולם לא שמעתי מישהו מספר שהוא אוהב את ההיגוי או המתלים או העיצוב או המנוע בסוזוקי קרוס אובר שלו.

 

לפני שעתיים, pumon כתב:

מניסיוני היום כמעט כל מקום מבקש מעל מחירון

 

יש הבדל בין לבקש ובין למכור.

 

מהרושם שנוצר אצלי לפני שנה כשגיששתי (הייתי בקשר איתם לאורך שבועיים בערך) הם מכרו את הרכבים וככל שאני יודע בלי הרבה גמישות במחיר.

עריכה אחרונה על ידי razi_pazi

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...