Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: איך נפלו גיבורים - או איך התחדשתי ב- BYD SEAL כפולת מנועים


הלוחש למכוניות

פוסטים מומלצים

לא יודע איך לא כתבו את זה בהכי פשטות

@הלוחש למכוניות 

תתחדש על הרכב שתהנה ממנו המון , רק נסיעות טובות, ושתסע רק לשמחות, לאורך שנים ארוכות שלך ושל הרכב

 

עשית מקח נאה. כל הכבוד על הראש הפתוח ושינוי התפיסה ועל האומץ לכתוב את זה כאן.

 

תתחדש.

 

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 173
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • ספונסר פורום
לפני 16 שעות, farkash7 כתב:

אחת הבעיות שלי עם רכבים סיניים זה שיש מצב שהרכב יחליט להרוג אותי כי אני חבר של האמריקאים מהמערב.
נשמע הזוי, אבל הסינים הוכיחו כבר שאין להם גבולות.

לסינים אין גבולות


 

שמע, הנושא של סייבר במכוניות מודרניות בכלל, וחשמליות בפרט, הוא משהו שאני רק מתחיל ללמוד אותו לאחרונה. זה בהחלט עניין גדול בפוטנציה, אם וכאשר יגיע מצב של מלחמה בין שני הגושים הללו, שתחרוג מגבולות מיסי מגן וסובסידיות ממשלתיות.

 

על ההאזנות הסיניות וכריית מידע מטלפונים כבר מדברים הרבה.

לגבי רכבים - נראה לי שאתה צודק, וחייבים ללמוד יותר בכדי להתגונן. 

הנה נקודת התחלה מעניינת להבנה של האיומים, דיון שערך עיתונאי הרכב נועם ריין באופני YNET:

 https://www.icar.co.il/מוסף_הרכב_9.23/לא_רק_סוסיתא_-_העתיד_של_עולם_התחבורה_נמצא_בישראל/

 

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאנשים כאן יש פחדים מוגזמים לדעתי מנושא אמינות/ ריגול/ ירידת ערך בהקשר של רכבים סיניים חשמליים דווקא.

 

פותח השרשור רכש בסך הכל רכב סדאן חשמלי עם טכנולוגייה מקובלת לעידן הזה של הרכב החשמלי, מיצרן סיני גדול וותיק, כאשר הסיניים הם המתקדמים ביותר בייצור רכבים חשמליים ויש לרכב הספיציפי אחריות ארוכה ואני מניח שהוא ימכור אותו לפני סיומה.

 

לא מדובר במוצר מעלי אקספרס, הרכב לא ייגרט בשבוע הבא, הסינים לא יירגלו אחרי אף אחד באמצעות הרכב וייסכנו תעשיה שלימה שלהם והרכב לא צפוי להפסיד מערכו יותר מרכבי סדאן חשמליים אחרים בקטגורייה אלא מסיבות רגילות של היצע וביקוש, שינויי מיסוי ושינוי מחיר של רכבים חשמליים חדשים ושיפור בטכנולוגיות של אותם רכבים חדשים.

 

נכון שישנה אי וודאות תיאורטית לגבי מכירת רכב חשמלי שייצא מתקופת האחריות ליד שניה אבל לא נראה לי שזה משפיע על הישראלים.

 

מעבר לכך יש מספיק אנשים אפילו ממוצעים שלא לומר אמידים שכמה עשרות אלפי ₪ הפסד לכאן או לכאן לא מזיזים להם.

עריכה אחרונה על ידי green
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, green כתב:

, הסינים לא יירגלו אחרי אף אחד באמצעות הרכב וייסכנו תעשיה שלימה

הסינים ממש לא מסכנים את התעשיה שלהם. כן יש להם יומרות להשיג שליטה בעולם באמצעים כלכליים. מה הם יעשו עם זה בטווח הרחוק? קטונתי וכמוני רבים אחרים.

באשר להיבטי הסייבר- הרכב בהיותו פלטפורמה רבת חישה יכול להזין מאגר/מאגרי נתונים שונים למגוון מטרות. גם כל מוצר של גוגל למעשה עוקב אחריך, וזה לא מונע ממדינות לאסור על שימוש במוצרי גוגל או שעונים עם gps שמאפשרים מעקב אחרי כל מי שעונד אותם.

 

אז בוא נפרט מעט, קצת מנסיוני הטכנולוגי הדל.

כל מה שנאמר ברכב מוקלט - מאגר שפה גדול לאימון מודל שפה, שיפור voice recognition בתנאים משתנים (רעש, מוסיקה, הד)  

כל מה שהרכב רואה - מאגר שמאפשר טיוב עיבוד תמונה, מיפוי בזמן אמת, ניווט על פי עצמים ויש בטח עוד. (אולי אפשר לשאול את טסלה או מובילאיי 😉)

חישנים -מרחק,מהירות, חום, לחץ - טיוב מודלים הנדסיים , ניתוח מאפייני נהיגה, טיוב זיהוי תמונה ( זיהוי תמרורים במהירות גבוהה, טיוב מהירות הרכשה/תגובה להרכשה בזמן קצר) ויש בטח עוד ...

 

שליטה מרחוק על תנועת הרכב - כן זה התרחיש שמפחידים ממנו , והיה וירצו בסין לעצור אותנו מלנוע או להגביל את התנועה שלנו - זוהי זרוע הביצוע. (הסינים באים, הסינים באים, ...😲)

 

בקיצור, תרגיעו. 

כי כל מה שאתם חושבים שהם עושים, גם במערב עושים, לא פחות. רק שבמערב צריך לעשות הנדסה לאחור על מוצרי תכנה סינים 😁

 

עריכה אחרונה על ידי zaf
  • רעיון טוב! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, zaf כתב:

הסינים ממש לא מסכנים את התעשיה שלהם. כן יש להם יומרות להשיג שליטה בעולם באמצעים כלכליים. מה הם יעשו עם זה בטווח הרחוק? קטונתי וכמוני רבים אחרים.

באשר להיבטי הסייבר- הרכב בהיותו פלטפורמה רבת חישה יכול להזין מאגר/מאגרי נתונים שונים למגוון מטרות. גם כל מוצר של גוגל למעשה עוקב אחריך, וזה לא מונע ממדינות לאסור על שימוש במוצרי גוגל או שעונים עם gps שמאפשרים מעקב אחרי כל מי שעונד אותם.

 

אז בוא נפרט מעט, קצת מנסיוני הטכנולוגי הדל.

כל מה שנאמר ברכב מוקלט - מאגר שפה גדול לאימון מודל שפה, שיפור voice recognition בתנאים משתנים (רעש, מוסיקה, הד)  

כל מה שהרכב רואה - מאגר שמאפשר טיוב עיבוד תמונה, מיפוי בזמן אמת, ניווט על פי עצמים ויש בטח עוד. (אולי אפשר לשאול את טסלה או מובילאיי 😉)

חישנים -מרחק,מהירות, חום, לחץ - טיוב מודלים הנדסיים , ניתוח מאפייני נהיגה, טיוב זיהוי תמונה ( זיהוי תמרורים במהירות גבוהה, טיוב מהירות הרכשה/תגובה להרכשה בזמן קצר) ויש בטח עוד ...

 

שליטה מרחוק על תנועת הרכב - כן זה התרחיש שמפחידים ממנו , והיה וירצו בסין לעצור אותנו מלנוע או להגביל את התנועה שלנו - זוהי זרוע הביצוע. (הסינים באים, הסינים באים, ...😲)

 

בקיצור, תרגיעו. 

כי כל מה שאתם חושבים שהם עושים, גם במערב עושים, לא פחות. רק שבמערב צריך לעשות הנדסה לאחור על מוצרי תכנה סינים 😁

 

אתה צודק בכל, רק שאנחנו מאמינים שבמערב עושים את זה עם יותר שקיפות ומטרות נשגבות.

אבל בסוף בסוף, מדינות המערב מתחילות להבין את הסיכונים, ולפחות בכל מה שקשור לתעשיה ביטחונית הרכש מאוד מוגבל - ראה את התהליך שיש עכשיו בארה"ב להגביל את הסיניים.

 

האם זה אמור להוריד את ערך הרכב? בניתוח קר לא, אבל החשש הצרכני יושב בראש וישפיע על רכישת רכב סיני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, green כתב:

לאנשים כאן יש פחדים מוגזמים לדעתי מנושא אמינות/ ריגול/ ירידת ערך בהקשר של רכבים סיניים חשמליים דווקא.

אולי הפחדים שלנו מוגזמים.
יש כבר יותר מאינדקציה אחת שאנחנו לא מגזימים ולא פרנואידים. הידעת שיש בסיסים בצה"ל (לא בדקתי אם כולם) שרכבים סיניים לא יכולים להכנס אליהם?

אז כן ביום יום איזה "לוחש למכוניות" בישראל כנראה לא מעניין את הסינים, מה יקרה במקרה של מלחמה? מי יודע, אולי כל מני לוחשים יתחילו להחליק אל מעבר לצוק בנשר ישן.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, הלוחש למכוניות כתב:

לא יודע מה אתה עושה לפרנסתך.

אבל קל להבין מה האגו שלך עושה לפרנסתו: להיות צודק. תמיד.

אינני נוהג להתווכח עם אנשים שאין מקום לאגו שלהם ולהם באותו החדר.

אילו היית טורח להניח בצד את הסרקסטיות ומדבר לגופו של עניין בלי ההתלהמות שלך,

לא הייתי עונה לגופו של אדם.

תתפלא, אפשר לענות כראוי בויכוח גם בלי לנסות להקטין את הצד השני, תנסה את זה פעם.

 

מוטו שמנחה אותי בעבודה כבר קרוב לשני עשורים - קשה עם הבעיה, רך עם האנשים. 

 

ורק אם האיש הוא הבעיה - קשה עם האדם. 

 

וההגדרה של חוסר טקט - היכולת להביע עמדה מבלי לרכוש אויב. (ההפך אבל) 

 

בכל מקרה אני יכול לאמר שהטלפון שלי בוודאות מרגל אחריי! - בכל מקום שאני הולך אליו, הוא שם!!! 

 

בוודאות הטלפונים שלנו מרגלים אחרינו - קולטים את זה לפי הפרסומות שקופצות לנו בטלפון - קולטים את זה לפי זה שאם לקחנו הלוואה פתאום מקבלים SMSים מעשרות גופים שהם חיצוניים לגוף המלווה. 

 

זה מגיע לרמות כאלו שאם אני אפילו רק מזכיר שם של שיר או אמן שאני אוהב - איכשהו באופן הזוי, השאפל הרנדומלי של האפליקציה שאני משתמש בה לצרוך מוזיקה - תקפיץ לי תוכן שלו או את השיר הספציפי! במהלך הנסיעה הקרובה - חשבתי בהתחלה שזה מקרי אבל כשהרנדומליות הופכת לסטטיסטיקה - זה כבר מפחיד. 

 

וכאחד שעובד בתעשיית הרשתות - ניתוב עומסים ועולם הסייבר - אני לא פרנואיד סתם. 

 

רוצה לעשות ניסוי מעניין? תפתח CMD במחשב שלך ותעשה פינג לFBI.COM - אתה תראה שאתה נשלח - למחשב שלך! ל127.0.0.1 - עכשיו תשאל את עצמך - למה זה? ואם הם טרחו עד כדי כך שהם הכריחו כל יצרן מערכת הפעלה כלשהיא - לא לחשוף את הכתובת רשת שלהם - מה עוד הממשלות עושות לנו בלי שנדע - וזה עוד הממשלות - לא האקרים. 

 

אז המחשבה שהמחשב ששולט לי ברכב יהיה מחובר לרשת - מעוררת בי סלידה קשה ביותר. 

 

 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, lanosforce כתב:

המחשב ששולט לי ברכב יהיה מחובר לרשת

אבל הוא מחובר ועוד איך. אחרת איך יהיה לך ota?

 

תפתח את ספר הרכב שלך ותקרא את המיפרט המלא של מערכת המולטימדיה שלך ותראה שיש לך מודולים אלחוטיים שונים כולל bluetooth, wifi., nfc ומודם סלולרי במגוון תדרים ודורות . ותחשוב רגע, חיברת את הטלפון למערכת - אתה בטוח שהמערכת לא משתמשת לך במכשיר כמודם? (תחשוב שוב) 

 

תרגיעו, ה nsaומקביליו, למעט כוחותנו ״יושבים״ על הכל/כולם/כל הזמן ותשלו את עצמכם שבמערב הכל שקוף .

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי אין שום OTA יש לי רכב שהוא איננו חשמלי והמערכת מולטימדיה שלו לא מתחברת לרשת בשום צורה. 

 

הטלפון שלי מתחבר בBT למערכת הזו לצורך דיבורית בלבד כאשר HOT SPOT אני מפעיל מהטלפון שלי ומחבר אליו מחשב שהוא חיצוני לרכב. 

מה גם שאתה יכול לבחור בהוט ספוט שלך אם לאפשר חיבור לרשת דרך WI FI או BT או שחד משמעית לא לאפשר חלוקת רשת עם מדיה אחרת בזמן שאתה עובד כראוטר\מודם. 

 

אבל ברגע שיהיה לי רכב חשמלי - והרגע הזה מתישהו יגיע אני מתאר לעצמי - למעט חלוקת רשת לשיחות בלבד (אפילו לא אודיו) אני כנראה לא אאפשר דבר נוסף וגם אחפש כל דרך אפשרית לנטרל מהרכב חיבור לרשת - זה בהנחה וברכב יהיו מערכות נהיגה אוטונומיות - שהן פעילות - אם אין, לא איכפת לי גם ככה מרגלים אחריי. כרטיסי האשראי שלנו בחשבונות שלנו של גוגל ושאר אתרי הקניות - למשל אני בשום פנים ואופן לא מוכן להשתמש בטלפון שלי כארנק דיגיטלי - עד היום, יודע שזה סה"כ טיפשי - אבל זה מעורר בי סלידה. 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, zaf כתב:

תרגיעו, ה nsaומקביליו, למעט כוחותנו ״יושבים״ על הכל/כולם/כל הזמן ותשלו את עצמכם שבמערב הכל שקוף

זה שבמערב גם מרגלים זה נכון.
מה שכן כשהחבר של פוטין והאיראנים בפוטנציה מדינות הציר 2 מרגל אחרי זה קצת שונה מהעובדה שבת ברית מרגלת אחרי.

לא שמעתי שיש איסור לנסוע ברנגלר בצה"ל ולנהל שיחות סודיות.
עכשיו תבדוק אם מצמידים לפלאפלים רכבים סיניים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, lanosforce כתב:

המחשב ששולט לי ברכב יהיה מחובר לרשת

מצרף את ספר הרכב של אישתי עמוד 121  פרק 10:

image.thumb.png.f498ee0b74695c3cc9fc7438ffc0e077.png

לפני כמה שנים הגעתי למפעל בטחוני וקיבלתי אישור כניסה עם רכב, שכן מקום הפגישה היה בתוך מיתחם מאד גדול.

מצוייד בתג ומלווה נכנסתי לרכב והתקרבתי למחסום הכניסה בשער לכלי רכב. יוצא אלי השומר בודק התעודה והתג, ופתאום מבחין במצלמה הקידמית , מיד ״מרים קשר״ לקב״טיה ומודיע שלא ניתן להכניס את הרכב. הקב״ט נותן הוראה לפרק את המצלמה או שלא אכנס עם הרכב. על מנת שלא להסתבך ולסבך את השומרים בדלפק שלא אמרו/הודיעו/בדקו אם יש או אין מצלמה בחרנו להשאיר את הרכב בחנית אורחים. המלווה שלי הלך לחניית העובדים, הביא את הרכב שלו ונכנסנו. 

 

את האייפון 4 שהיה לי ביד כל הזמן לא בדקו. so much for security במתקנים ביטחוניים. 

 

לא צריך את הרכב הסיני על מנת לצלם במחנות צהל, יש צילומי לווין . ושילוט על הקרקע :

 

 

856D3CC4-2E88-4E4F-BAD7-E87466CF96D3.thumb.jpeg.d5c5ed09dd78096e378610fd95683ef2.jpeg 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, farkash7 כתב:

זה שבמערב גם מרגלים זה נכון.
מה שכן כשהחבר של פוטין והאיראנים בפוטנציה מדינות הציר 2 מרגל אחרי זה קצת שונה מהעובדה שבת ברית מרגלת אחרי.

לא שמעתי שיש איסור לנסוע ברנגלר בצה"ל ולנהל שיחות סודיות.
עכשיו תבדוק אם מצמידים לפלאפלים רכבים סיניים.

שכן שלי מרובה פלאפלים, בכיר במערך הסייבר ההגנתי בצה״ל.

חזר יום אחד עם byd כרכב חילופי מהצבא, קיבל הוראה חד משמעית לא לדבר בטלפון באוטו, ולא לנהל שיחות שקשורות לעבודה כשהוא בתוך המכונית.

חבר נוסף עובד באלביט וגם הוא על סינית מהעבודה, מדי פעם האוטו מתערב לו בשיחה. גם הוא נמנע מלדבר על נושאי עבודה באוטו אבל לפי מה שהבנתי ממנו זה קטע שלו ולא הנחיה גורפת.

יום אחד נגלה שהמצלמות של הרכבים הסיניים היו מצלמות בתוך מתקנים צבאיים ובטחוניים ואז נגיד שהכתובת היתה על הקיר…

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 20.5.2024 בשעה 15:17, איציק נ. כתב:


חייב לציין:
מצד אחד - מאוד מבין על מה אתה מדבר ולמה התכוונת.

ברור, כי אתה יודע איך בכלל ניגשים לטפל/לאבחן רכב מודרני, ומה זה מצריך EPC/WORKSHOPS/TSB של יצרן, מאגר כשלים תכנוניים ממקורות רפרנס כמו NHTSA/ומקרים אמיתיים משווקים שונים....לתומי חשבתי שאני מגיב למישהו שעוסק בתחום, ומבין את החשיבות של זה! כי ליתר 99% מאנשים זה לא רלוונטי.
בתור אחד שאני פוגש הרבה עשרות מוסכים ומאות מכונאים/חשמלאי רכב, חייב להודות שמעטים מהם ברמה שלך, לכן שאפו גדול (כי זה לא העיסוק ראשי שלך), על היכולת ההכנה ולהשמיש ולהבין את המאגרים האלו :mm_yeah:  בצרפתיות במיוחד, ופרוייקטים שאתה עושה בכלל, זה ממש לא מובן מאליו !

 

בתאריך 20.5.2024 בשעה 15:17, איציק נ. כתב:

מצד שני - אם כולם היו חושבים כמוך, רוב הסיכויים שלא היינו קונים כלום בחיים. מסתפקים בנרות להאיר את הבית וב-2 אבנים להצית אש (עם עץ כמובן, לא [חס ושלום חלילה] גז שעבר תהליך והוסיפו לו ריח בחברת הגז !).

חיים רק פעם אחת, ולא תמיד צריך או כדאי להסתכל יותר מידי קדימה.
אחרי גיל 40-50 נהוג לומר: מה שנגמר בכסף - לא בעיה (תשאל את ראיסי, חבר של חמינאי :-P )

בתור אחד שעבר את הגיל 50 מזמן עברנו את השלב של ביסוס ובטח דואגים להנות בחיים, זה ברור ואני חושב שהבהרתי את עצמי בתגובה נוספת, שזה ממש לא חישוב קר של מתמטיקה, אבל בתור מי שמנהלים עסק כן חשוב לי לעשות ניתוחים כאלו, יישאר יותר כסף לעוד ציוד ויכול לתת מחירים יותר טובים לשותפים העסקיים שלי כי ניטרלתי עלויות הגעה שלי...או פשוט מזל שאין לי פאטיש לדריפטינג ואני לא נהג מירוצים מדופלם.

בוא נסכם בגדול את הנושא בהקשר לרכבי "צ'ינג צ'יאנג צ'יונג" ....כל הדגמים שייבאו במסלול מהיר בלי תקינה עד 400 יחידות בכלל חבל לדבר על זה, ומול כמה גדולים שאמורים להיות יצרן לגאסי זה לא בגלל שזה סין שהכסף האסטרונומי ש-CCP פימפמו לבועת BEV שלהם עם 400 יצרנים בשיא, ללא ספק השאירו בשוק את העולם (שכבר איחרו את הרכבת, נישאר להם רק להלחם בזה פוליטית ותקנות של מכסים) ..שגם יצרו בית קברות בסין מעודף ייצור, אלא היותם דיקטטורה קומוניסטית שלא יכולה להצמיח תרבות עסקית בריאה, ופה מדובר במוצר שמצריף הרבה תמיכה במוצר להרבה שנים, וזה מוצר מסובך ויקר ואי אפשר לסגור יאללה היבואן יחליף כמו שקורא ביתר המוצרי הצריכה הסיניים! 


 

 ..חדי עיניים ישימו לב איך מותג הכי חם בארץ הקודש נרקב שם ואיךאיזה יבואן זעיר זריז לא עושה טונות של כסף מזה פה.

לפני 8 שעות, הלוחש למכוניות כתב:

לא יודע מה אתה עושה לפרנסתך.

ההפך הגמור ממך, לא הצד הסטרילי/אקדמאי/פילוסופי אלה תכל"ס בינארי כן מסוגל או לא...אם נילך לפי מיתוג שלך "הלוחש למוסכים"

 

לפני 8 שעות, הלוחש למכוניות כתב:

אבל קל להבין מה האגו שלך עושה לפרנסתו: להיות צודק. תמיד.

אינני נוהג להתווכח עם אנשים שאין מקום לאגו שלהם ולהם באותו החדר.

אילו היית טורח להניח בצד את הסרקסטיות ומדבר לגופו של עניין בלי ההתלהמות שלך,

לא הייתי עונה לגופו של אדם.

תתפלא, אפשר לענות כראוי בויכוח גם בלי לנסות להקטין את הצד השני, תנסה את זה פעם.

סיימנו להבהיר שאני לא נכנס לכיס שלך ואני לא יועץ פיננסי שלא הוזמן, עברנו לניתוח אישיות שלי :mm_tongue...בקיצור 0 התייחסות להיבטים שונים שהעלתי שכנראה לא נוח או אין לך ידע, רק התייחסות לצורת ביטוי שלי, עם רף רגישות מתחת לבלטות שמנסים להקניט אותך, בקיצור סליחה שהוצאנו אותך מאזור נוחות שלך, אתה רגיל להיות המרצה המסביר, שהלקוחות שלך עומדים עם לסת נשמטת מכל מילה שנפלט מפיך, אני משוכנע שאתה אדם נעים הליכות, משדר רוגע וביטחון נותן ערך מוסף למי שמוכן לשלם עבור שירות שאתה מעניק, ואל תדאג בקשר לפרנסה שלי ובאיזה סביבה רבוי אגו טריפ אני מתפקד בהצלחה, הדבר הכי טוב שקרה לי זהי להוריד ממני את כל מתח של הפוליטיקלי קורקט, כי אני נמדד במעשים כל דקה....מיצינו, מאחל לך הרבה הנאה, 0 ביקורים במוסכים, 0 גליצ'ם תוכנתיים, חלילה תקלות וריקול 

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, Roycohen1979 כתב:

שכן שלי מרובה פלאפלים, בכיר במערך הסייבר ההגנתי בצה״ל.

חזר יום אחד עם byd כרכב חילופי מהצבא, קיבל הוראה חד משמעית לא לדבר בטלפון באוטו, ולא לנהל שיחות שקשורות לעבודה כשהוא בתוך המכונית.

בגלל השטויות האלו אין לנו סיכוי לנצח. במקום להעיף לקיבינימט את הרכבים האלו מהבסיסים מחלקים אותם, כשיהיה ה7.10 של מערך הסייבר כולם יהיו חכמים בדיעבד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...