Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני צריך עזרה (די דחוף) לגבי בחירת רכב ליסינג מנסיוכם

 

לבחירתי מספר רכבים :

1. פורד פוקוס

2. מיצובישי כריזמה

3. יונדאי א-לנטרה

4. רנו מגאן

 

חשוב לי שיהיה רכב משפחתי, מתאים גם לילדים, וכמובן ביצועים ונוחות.

 

המלצתכם יתקבלו בברכה... :lol:

 

תודה

מועדון הרודסטרים, אין עוד מועדון כזה.

http://www.roadster.co.il/

פורסם

מבין מה שהעלת כאן - הפוקוס, ללא ספק

המגאן מיושנת ביחס, השתיים האחרות לא ראויות לתגובה..

הפוקוס נוחה, מספקת משפחה עם 2 ילדים (3 יהיה קצת לחוץ.., אבל מה לעשות, מדובר על משפחתית שמבוססת על קומפקטית כמו השאר שצויינו)

לגבי ביצועים - לא תמצא אותם באף אחת מבין מה שציינת

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

פורסם

למרות שהפוקוס מודרנית יותר לא הייתי פוסל את הרנו מגאן על הסף

 

השתיים האחרות חבל על הזמן...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש לי פוקוס ליסינג 2003, ואני לא כך מרוצה.

 

פתח העמסה לבגאז' שערורייתי - בקושי ניתן להכניס עגלה.

הכסאות ללא תמיכה צידית ולא כל כך נוחים.

הגיר מזייף כעבור 15K בלבד (מכה במעבר להילוך שני).

נוריות חיווי אזהרת מנוע נדלקו פעמיים באמצע נסיעה וטופלו.

 

מה שכן, האוטו חיה רעה אבל נראה לי שמגאן קלאסיק עדיף לבעל משפחה.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

KANFI פוקוס נחשב לרכב אמין וכמו כל רכב אחר תמיד יש חריגים הרי ברור לשנינו שהבעיות שלך לא סטנדרטיות.

 

כולם יסכימו איתי שלפוקוס יש את השילדה הטובה בקטגוריה ומנוע לא רע בכלל (חבל שהגיר לא מלהיב) אבל ביחס למתחרות שהועלו הוא עדיף בהרבה.

פורסם
KANFI פוקוס נחשב לרכב אמין וכמו כל רכב אחר תמיד יש חריגים הרי ברור לשנינו שהבעיות שלך לא סטנדרטיות.

 

כולם יסכימו איתי שלפוקוס יש את השילדה הטובה בקטגוריה ומנוע לא רע בכלל (חבל שהגיר לא מלהיב) אבל ביחס למתחרות שהועלו הוא עדיף בהרבה.

 

דווקא ההפך, לפוקוס יש מנוע לא משהו אבל גיר טוב מאוד (לא יודע מבחינת אמינות אבל מבחינת התנהגות הוא מצויין לנהיגה ספורטיבית). לדוגמא המנוע של הקורולה הרבה יותר טוב משל הפוקוס (לפי דעתי), אבל הגיר של הקורולה הרבה יותר עצל מאשר של הפוקוס. בקורולה הגיר מושך טוב מאוד (הגיע לי אפילו כמה פעמים לתחילת הקו האדום) אבל לא עושה דאבל קיק לעומת הגיר של הפוקוס שדיי אוהב לעשות דאבל קיק . . .

 

בקשר לאמינות אני מסכים אתך, גם לחבר שלי בקורולה (בת שנה) פתאום הופיעה הודעת תקלה, בסוף הסתבר שזו נורה אחורית שנשרפה . . .

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לגבי פתח ההטענה עצמו - אכן הוא צר וגבוה בצורה שיכולה להכעיס (לא אותי)

ומתוך נסיון של הטענה (תלת אופן, עגלה, ועוד כהנה וכהנה צעצועים גוזלי מקום) אין שום בעיה מבחינת הנפח, והוא מספק ביותר

לגבי המנוע/גיר - המנוע מכיול לא רע, זריז תגובה אבל לא חזק במיוחד, השילוב של הגיר אליו באמת טוב מאוד ונותן תגובה מיידית...אבל מי שרוצה לנהוג כראוי באוטומטי - שיתמש בהעברה ידנית של ההילוכים, אין לזה תחליף

 

סה"כ רכב טוב, ומעל לממוצע הקיים באיזורו (1600 אוטומט)

 

נמרוד

The higher you go, the harder the fall..

×
×
  • תוכן חדש...