Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות אחרונה לפני רכישה - טיגואן או 3008?


elad_w

פוסטים מומלצים

התלבטות אחרונה לפני רכישה, שם בפניכם את האופציות ואשמח לשמוע מה הייתם בוחרים:

טיגואן 2019 עם 50 אלף ק"מ ומנוע 1500, רמת גימור קומפורטליין פלוס, הרכב יד ראשונה והמחיר המבוקש לפני מיקוח הוא 120 אלף ש"ח.

פיגו 3008 שנתון 2019,  מנוע 1.6 ברמת גימור פרימיום ו-78 אלף ק"מ יד ראשונה והמחיר המבוקש לפני מיקוח הוא 108 אלף ש"ח

 

הלב והראש הולכים לכיוון הטיגואן למרות עלות גבוהה יותר שתבוא לידי ביטוי במכירת הרכב. 
מרגיש לי שהטיגואן בוגר ואמין יותר (גיר רטוב) והאקזמפלר הספציפי במצב שמור וטוב.
מה דעתכם? האם הפרש של כ-15 אלף בעלות הקניה מצדיק את הטיגואן ושווה את זה?

 

כמובן שיש אופציות נוספות שלא העלתי כמו טוסון / ספורטאז' / אטקה / קארוק

מרגיש לי שהן קצת נחותות יותר מהשתיים למעלה אם כי ניתן להשיג שנתון קצת יותר מתקדם.

 

אז... מה אתם הייתם עושים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם גם הלב וגם הראש החליטו - אין מה להוסיף.

את ההפרש בכסף אתה תצדיק בהמשך.

אם תבחר הפוך לא תצליח להצדיק

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

120K לרכב מודל 2019 ?

נראה לי יקר , רכשתי אתמול טוסון מודל 23 במחיר של 131 א"ש מנוע 2 ליטר.

 

באופן אישי אני נוטה לכיוון ה 3008 , לטעמי חבילה טובה יותר במיוחד בגירסאת הפרימיום , בהפרש הזה ניתן אולי להתקדם עם ה 3008 לשנתון 20 ואולי 21 , יש גמישות אצל המוכרים לאור המצב.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשווה תפוח לבננה.

הטוסון רכב נחות משמעותית משניהם עם מנוע 2 ליטר אטמוספרי מיושן.

גם כחדשים הטוסון היה זול מהם משמעותית

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תימחור VW בארץ מעולם לא היה קשור לטיב הרכב, היבואן ממקם את הרכבים שלו בקטגוריה מעל , לא מובן מדוע בדיוק.

ניתן להשיג את הטוסון במודל 21 עם מנוע 1.6 טורבו במחיר קרוב לזה של ה VW מודל 19/

 

 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, CX25GTI כתב:

תימחור VW בארץ מעולם לא היה קשור לטיב הרכב, היבואן ממקם את הרכבים שלו בקטגוריה מעל , לא מובן מדוע בדיוק.

ניתן להשיג את הטוסון במודל 21 עם מנוע 1.6 טורבו במחיר קרוב לזה של ה VW מודל 19/

 

 

מבין את ההערה לגבי רכב 2019 ב-120,000 שח אבל אני לא חושב שהם ברי השוואה אחד לשני.

לדגם 1.6 טורבו של טוסון לא אתקרב בגלל בעיות אמינות וקלאצים מתחממים, אם כבר אז מנוע 2.0 המיושן והאמין.

תודה על התובנות, אכן מעורר מחשבה שניה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, yuvalganim כתב:

וולקסווגן מתומחר יותר גבוה מיונדאי בכל מקום בערך.

יש לזה סיבה טובה

ברור...

עם כל הכבוד אין שום סיבה וגם VW הודו לאחרונה בזה שהם צריכים לעבוד על תמחיר הרכבים שלהם.

הטוסון של בת הזוג שלי מגומרת ברמה שאינה נופלת מ VW מקבילה והרבה יותר מצוידת , שכל אחד יעשה לעצמו את החשבון באם הוא מוכן לשלם מחיר מופקע ולקבל תמורה נחותה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, yuvalganim כתב:

וולקסווגן מתומחר יותר גבוה מיונדאי בכל מקום בערך.

יש לזה סיבה טובה

אשמח לדעת איזה סיבה?
לפחות מבחינת אמינות VW בשנים האחרונות הלכו לא מעט לאחור (קצת השתפרו עם הDGS האחרונות אבל עיין הגיר רחוק מלהיות אמין).
באיכות החומרים ותא הנוסעים מסכים (אבל רמת האיבזור בקוראנית טובה יותר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמצע ינואר החזרתי לחברת הליסינג אוקטבעה 2020 דור 3 עם מנוע 1.5 ליטר.

במשך 4 שנים ו-132k קמ לא היו ברכב שום תקלות!

חבר בעבודה מחזיק טוסון 2021 עם גיר רובוטי כפול מצמדים ומתלונן המון על רעידות וםעולה לא חלקה של הגיר.

הטכנולגיה של גיר רובוטי כפול מצמדים פחות אמינה מגיר אטמוספרי רגיל. זו מערכת מורכבת יותר ופחות ותיקה - אבל היא אופיינית לכל יצרני הרכב שמשתמשים בטכנולוגיה הזו. עם השנים הטכנולגעה השתפרה ופעולת הגיר חלקה והאמינות גבוהה יותר.

מאז ומתמיד החוזקה של היצרנים הקוריאניים היתה רשימת אבזור ארוכה (זו תמיד הדרך של יצרנים ממדינות בהן תעשיית הרכב צעירה למשוך לקוחות. כך זה היה עם היפנים בסוף שנות ה-80, הקוריאנים באמצע שנות ה-90 ועכשיו, הסינים).

רשימת אבזור ארוכה מרשימה על הנייר או ליתר דיוק על נייר הפרוספקט.

אך לאיכות האבזור חשיבות לא פחותה!

המולטימדיה בפולקסוואגן וסקודה הרבההיותר איכותית וקלה לתפעול, הנדסת האנוש טובה יותר (את מחשב הדרך ברכבי vag הרבה יותר קל ונוח לתפעל מזה שבקיה וינודאי).

לפני כמה חודשים נכנסתי לאולם התצוגה של קיה כדי לברר על הנירו החדש כרכב הליסינג הבא שלי, נדהמתי לראות שברכב שעלה כ-185k קמ רק לחלונות הקדמיים תפעול אוטומטי מלא.

האיכות הנתפסת של קונצרן vag מוצדקת לדעתי ואני מוכן לשלם את ההפרש לעומת רכבים אחרים.בקעצור, זה לא רק מה יש ברכב אלא איכות מה שיש ברכב...

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, mottis כתב:

באמצע ינואר החזרתי לחברת הליסינג אוקטבעה 2020 דור 3 עם מנוע 1.5 ליטר.

במשך 4 שנים ו-132k קמ לא היו ברכב שום תקלות!

חבר בעבודה מחזיק טוסון 2021 עם גיר רובוטי כפול מצמדים ומתלונן המון על רעידות וםעולה לא חלקה של הגיר.

הטכנולגיה של גיר רובוטי כפול מצמדים פחות אמינה מגיר אטמוספרי רגיל. זו מערכת מורכבת יותר ופחות ותיקה - אבל היא אופיינית לכל יצרני הרכב שמשתמשים בטכנולוגיה הזו. עם השנים הטכנולגעה השתפרה ופעולת הגיר חלקה והאמינות גבוהה יותר.

מאז ומתמיד החוזקה של היצרנים הקוריאניים היתה רשימת אבזור ארוכה (זו תמיד הדרך של יצרנים ממדינות בהן תעשיית הרכב צעירה למשוך לקוחות. כך זה היה עם היפנים בסוף שנות ה-80, הקוריאנים באמצע שנות ה-90 ועכשיו, הסינים).

רשימת אבזור ארוכה מרשימה על הנייר או ליתר דיוק על נייר הפרוספקט.

אך לאיכות האבזור חשיבות לא פחותה!

המולטימדיה בפולקסוואגן וסקודה הרבההיותר איכותית וקלה לתפעול, הנדסת האנוש טובה יותר (את מחשב הדרך ברכבי vag הרבה יותר קל ונוח לתפעל מזה שבקיה וינודאי).

לפני כמה חודשים נכנסתי לאולם התצוגה של קיה כדי לברר על הנירו החדש כרכב הליסינג הבא שלי, נדהמתי לראות שברכב שעלה כ-185k קמ רק לחלונות הקדמיים תפעול אוטומטי מלא.

האיכות הנתפסת של קונצרן vag מוצדקת לדעתי ואני מוכן לשלם את ההפרש לעומת רכבים אחרים.בקעצור, זה לא רק מה יש ברכב אלא איכות מה שיש ברכב...

אני חושב שאין פה נכון או לא נכון, כל אחד ומה שיותר חשוב ומתאים לו, יהיו אנשים שלא ישימו לב לנושא הזה בכלל שהחלונות האחוריים לא אוטומטיים לגמרי(מניח שאתה מתכוון לסגירה/פתיחה מלאה בלחיצה אחת) כי פשוט אף אחד לא יושב אצלם מאחורה.

 

לעניין של פותח השרשור, המנוע של ה3008 זה 1.6 בנזין עם 180 כ״ס או 165 כ״ס?

לדעתי אם מדובר ב3008 עם 180 כ״ס פרימיום היא טובה ומאובזרת יותר מהטיגואן, מה שכן היא תצרוך יותר דלק מהטיגואן.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק, אין נכון ולא נכון. כל אחד ומה שחשוב לו...

חלונות אוטומטיים מאחור חשובים גם למי שלא מסיע בדרך כלל נוסעים מאחור.

בקיץ, אני פותח כבר מרחוק את כל חלונות הרכב באמצעות השלט כדי להפוך את הרכב לפחות חם.

אחרי כמה דקות נסיעה, הרבה יותר נוח לסגור את החלונות בלחיצה אחת במקום ללחוץ על שני הכפתורים עד לסגירה מלאה תוך כדי נסיעה...

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 39 דקות, mottis כתב:

בדיוק, אין נכון ולא נכון. כל אחד ומה שחשוב לו...

חלונות אוטומטיים מאחור חשובים גם למי שלא מסיע בדרך כלל נוסעים מאחור.

בקיץ, אני פותח כבר מרחוק את כל חלונות הרכב באמצעות השלט כדי להפוך את הרכב לפחות חם.

אחרי כמה דקות נסיעה, הרבה יותר נוח לסגור את החלונות בלחיצה אחת במקום ללחוץ על שני הכפתורים עד לסגירה מלאה תוך כדי נסיעה...

 

 

אם זה כלכך חשוב אז יש לך את האופציה להדליק מזגן מרחוק בשברולט אקווינקוס ואז האוטו יהיה בכלל קר כשתיכנס אליו :-)

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, CX25GTI כתב:

ברור...

עם כל הכבוד אין שום סיבה וגם VW הודו לאחרונה בזה שהם צריכים לעבוד על תמחיר הרכבים שלהם.

הטוסון של בת הזוג שלי מגומרת ברמה שאינה נופלת מ VW מקבילה והרבה יותר מצוידת , שכל אחד יעשה לעצמו את החשבון באם הוא מוכן לשלם מחיר מופקע ולקבל תמורה נחותה.

 

לא יודע מי אמר ומה אמרו. המצב הנתון הוא עובדתי כך ש- VW יקרים בכל מקום מיונדאי.

ההבדל מורגש בגימורים, בבידוד רעשים, הנדסת האנוש וגם הירידה לפרטים.

רק בישראל מדינת הליסינג יש כמויות כאלה מטורפות של יונדאי

לפני 5 שעות, llaavvii כתב:

אשמח לדעת איזה סיבה?
לפחות מבחינת אמינות VW בשנים האחרונות הלכו לא מעט לאחור (קצת השתפרו עם הDGS האחרונות אבל עיין הגיר רחוק מלהיות אמין).
באיכות החומרים ותא הנוסעים מסכים (אבל רמת האיבזור בקוראנית טובה יותר).

 

אמינות? רק בעמך ישראל יש שם של כביכול אמינות ליונדאי. לך תסתכל על המבחנים בחו"ל והנתונים ותראה שלא כך הדבר.

בישראל כל תקלה באירופאית מבליטים וכל תקלה בקוריאנית/יפנית מצניעים, מנטליות שכזאת

  • אהבתי 3

(Sold) Chevrolet Aveo LT 2006

Citroen C3 Shine 2017

C5 AirCross Feel 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, elad_w כתב:

מבין את ההערה לגבי רכב 2019 ב-120,000 שח אבל אני לא חושב שהם ברי השוואה אחד לשני.

לדגם 1.6 טורבו של טוסון לא אתקרב בגלל בעיות אמינות וקלאצים מתחממים, אם כבר אז מנוע 2.0 המיושן והאמין.

תודה על התובנות, אכן מעורר מחשבה שניה.

הייתי מחפש את ה 3008 עם המנוע המשודרג 180 כ"ס בגירסאת הפרימיום הבכירה , לטעמי הרכב הטוב ביותר בקטגוריה.

  • אהבתי 1

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...