Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט ארונה כמה שאלות חשובות


ruby111

פוסטים מומלצים

שלום מתעניין לגבי סיאט ארונה 2020

1) כולם מדברים על בעיות גיר שהיו בשנים המוקדמות. 
12-16
אבל קראתי כתבה שפורסמה בשנת 20 של פיצוי כספי לבעלי סיאט ארונה בעקבות תקלות בגיר לבעלי סיאט שרכשו בין השנים 18-20

מה הסיפור עם הגיר הזה? נסעתי על הרכב אחלה רכב שבעולם, אבל מלחיץ לזרוק 90 אלף על רכב עם אין ספור הפחדות בנוגע לגיר הרובוטי. אשמח אם מישהו יוכל לתת חוות דעת

2) גם אם אחליט לקחת סיכון על הגיר ,ונגיד שהתקלקל ,האם אמורים להתקין גיר משודרג יותר , או שגיר לשנת 20 זה אותו הגיר כמו שהתקלקל?

3) כמו כן יצא לי לקרוא באינטרנט לא מעט דיווחים  על רוח חזקה שחודרת לרכב בנסיעות מעל 70 קמש
זה נכון? מה עושים לגבי זה?

אשמח לעזרתכם. תודה רבה

 

מצרף לינק כתבה לגבי הפיצוי עם בעיית הגיר

https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/rJEakXbWw

 

עריכה אחרונה על ידי ruby111
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין סיכוי לתקלה בגיר, תבדוק את קבוצת הפייסבוק נפגעי dsg.

אבל מצד שני הוא תורם לביצועים וצריכת דלק.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו במשפחה ארונה 1.0 2019 שיוצא לי די הרבה לנהוג עליה.

הרכב עם מעט מאוד ק"מ, פחות מ-30K, כך שאין בעיות בכלל.

 

מעבר לזה - רכב מאוד מוצלח. מנוע קטן אבל עם אופי של ביריון קטן...

הרבה כוח בסל"ד נמוך, לא חסר כוח גם בעליות, משייט יפה במהיר, וחסכוני למדי.

שום רעשי רוח חריגים, בטח לא חדירה של רוח לא רצויה.

המצמדים זה לא תקלה אלא בלאי יקר. תלוי מאוד גם באופי הנסיעה ובנהג,

אבל זו שלנו כאמור עם מעט ק"מ ומרגישה כמו חדשה.

למרות הרבה נסיעות עירוניות ההילוכים עוברים חלק (עדיין...)

וגם אין את הרעידות שששמעתי ביקורת עליהן בהקשר של מנועי 3 צילינדרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רעידות במנועי 3 צילינדרים מרגישים ברכבים זולים, במנועי tsi אכן בקושי מרגישים. 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב של בת הזוג מבציר 3/19 , הרכב השני בבית , עד כ כ 40K ק"מ, משרת ללא בעיות.

העברת ההילוכים סבירה בעיר , בלתי מורגשת מחוץ לעיר.

ממליץ בחום, לטעמי רכב טוב אשר עושה את עבודתו נאמנה.

Seat Arona FR– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ענו לך פה לגביי הגיר והרעידות.

המנוע מרגיש מאוד נעים ביחס למנועי 3 צילינדרים שיש ברכבים זולים יותר. הרעידות כמעט לא מורגשות.

לא מכיר שום דבר לגביי רוחות שחודרות לרכב. נסעתי לרוב הרבה מעל 70 קמ"ש ולא היו בעיות כאלו.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצלי דווקא הרעידות בסרק כן מורגשות - עוד מהימים שהרכב היה עם 0 ק"מ (היום עם 45K), מציק מאוד לטעמי.

אני אישית לא מהחסידים של ה DSG. הוא איטי בזינוק מהמקום, בנוסף גם התגובה שלו בהורדת הילוכים היא איטית וממש מרגישים השהייה בקיק דאון. 

כשמעבירים למצב DS הדבר משתפר מאוד וההשייה נעלמת.

בכל מקרה לפעמים הוא יכול "להתבלבל" ולהוריד בברוטאליות משני לראשון.

 

 

ROOONEEYY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...