Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 992 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פעם חמישית בחודש האחרון, מגיע בצורה אקראית

 

פעם אחת בבוקר

מנסה להתניע - רק רעש של קליק בודד

לא נשמע כמו רעש של סיבוב סטרטר, פשוט קליק בודד וכלום

מוציא את המפתחות, מנסה שוב - אותו דבר. מחכה 2 דקות, מנסה שוב - מניע.

 

אתמול
חזרתי מנסיעה ארוכה

חניתי. נזכרתי שצריך לקנות משהו, מניע - כלום, שוב קליק בודד

מנסה כמה פעמים - קליק בודד. בודק מתח מצבר - 12.2V

בודק אורות גבוהים - תקין לגמרי, אורות לא נחלשים בניסיון התעה

כי אין בעצם כלום חוץ מרעש של קליק בודד.

 

מחבר בוסטר התנעה, אותו דבר, שום שינוי.

סורק תקלות ב-OBD אין תקלות

 

מחכה שעה

יורד שוב לרכב, מנסה להניע - כלום. חוץ מקליק בודד.

שוב מנסה - קליק בודד.

אחרי 10 ניסיונות - מניע בלי בעיה.

 

הסטרטר תקוע?

המצבר גמור?

 

פורסם

אותה בעיה בדיוק באותו רכב, התקלה הייתה ניתוק אלחוטי של הקודנית. הניתוק נמצא בכספת על המחשב צמוד למצבר.

  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...