Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 999 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב של חבר קרוב. הוא עושה טיפול שמן ופילטרים כל 10K ק"מ במוסך כללי,

ועכשיו מתקרב ל-200K והמלצתי לו שייכנס למורשה מיצובישי לטיפול מקיף לפי הספר.

(הוא עושה בערך 35K ק"מ בשנה).

 

מה באמת עושים בטיפול כזה? מהרשת לא הצלחתי בדיוק להבין.

 

האם מוסך סגנון ברמה"ש מומלץ?

אם לא - אשמח להמלצות באיזור השרון.

פורסם

אני הייתי מבצע בדיקה כללית בשלב ראשון
יש דברים שצריך להחליף כל פרק זמן מוגדר כמו שמן גיר, נוזלים, פלאגים ופילטר דלק (ככל שזכור לי)
אם באמת חשוב לו לעשות יישור קו הייתי מתחיל באלו, זול זה לא יהיה! ולהקפיד להשתמש בחלפים מקוריים או של יצרנים מוכרים
על זה לבדוק את כל הדברים הרגילים, כמו נזילות, היגוי ומתלים לחופשים ובלאי.
לחצים במערכת המיזוג לבדוק תקינות

מורשה מהזולים ברשת יש ברמלה, קצת רחוק אבל לדעתי שווה את הנסיעה

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

תודה. מקפיץ לעוד תגובות...

 

כרגע מתכווננים על מוסך סגנון ברמה"ש - יש למישהו המלצות או דיס-המלצות?

 

רמלה קצת רחוק אבל יכול לבוא בחשבון אם הוא מקצועי והעלות באמת נמוכה משמעותית

 

פורסם (נערך)

אני לא רואה שום דבר מיוחד במספר 200 אלף, שדווקא בו צריך להכנס למוסך מורשה יבואן ולשלם ביוקר.

אם במוסך כללי טיפלו נכון ברכב במשך כל השנים, שימשיך לטפל שם, לפי הוראות היצרן.

פלגים, שמן גיר, נוזל בלמים , נוזל קרור - אין שום בעיה להזמין איכותי או מקורי לבד או דרך המוסך.

אגב,  ב 200 אלף לא עושים שום טיפול מיוחד,  אם החליפו פלגים ונוזל תיבה רציפה ( שניהם בפעם השניה ).

נוזל בלמים, מסנן אוויר,  מסנן מזגן  מחליפים כל 30 אלף קילומטרים.

אני מקווה שהרכב לא נוסע עם אותם מסננים ונוזל בלמים בלי החלפה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...