Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום, ברשותי פיג'ו 301 2016 דיזל.

אני נוסע הרבה בכבישים משובשים (עיר שכמעט כל הכבישים בה משובשים) וכן בבאמפרים יש כאלה שהוא סופג אותם טוב ויש כאלה שפשוט מרגיש כאילו נתקעים בקיר ועולים על הר.

ואני מרגיש פשוט שהכבישים והבאמפרים האלה פשוט מזיקים את הרכב (כמעט מפרקים אותו).

ראיתי שכולם כותבים שלפיג'ו 301 יש מערכת מתלים מצויינת וכמעט ולא מרגישים שיבושים בכביש, אבל אני כן מרגיש לא נוח בנסיעה על הכבישים עם שקעים ובקעים.

ואני נוסע לאט.

הבולמים נראים בסדר בבדיקת ניעור הרכב, הוא מתייצב מהר.

משולשים ומוטות מייצבים הוחלפו.

 

האם כולם מרגישים את זה בכבישים או שזה רק אני, ואם זה רק אני מדוע הרכב סופג אותם קשה ?

עריכה אחרונה על ידי Deutz912
פורסם

יש גבול כמה הרכב יכול לספוג, ה301 אכן נוחה, אך אם יש בורות ושברים רצינים אתה תרגיש זאת.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעתיים, yulianx כתב:

יש גבול כמה הרכב יכול לספוג, ה301 אכן נוחה, אך אם יש בורות ושברים רצינים אתה תרגיש זאת.

אני לא כ"כ מרגיש שהוא סופג את הכביש כמו שצריך, או שאולי לא התנסתי על רכבים אחרים והם אותו דבר.

פורסם

קשה להבין האם אתה מרגיש בעיה או שזה ספיגה נורמלית, נסה לנסוע ברכב שונה ולראות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

Suv לא אומר שהרכב יותר נח.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

החלפתי לפני כמעט חודש צמיגים קדמיים וכנראה הפנצ'ריה מילאו יותר מידי אוויר (38 PSI) כשהוראות יצרן 32 PSI.

חשדתי שזה בגלל הצמיגים החדשים, הלכתי לתחנת דלק וראיתי שהגלגל מנופח יתר על המידה, והצמיגים האחוריים חסר להם אוויר 26 PSI, מלאתי את כולם ל32 PSI ועכשיו מורגש שיפור ניכר מאוד.

כנראה שזה היה הבעיה, אבל נראה לי שגם הבולמים האחוריים כבר צריך החלפה בבדיקה כשאני מנער קצת חזק את הרכב מאחור נשמע רעש של *טק* והרכב קצת מתנועע קצת יותר ממה שנראה שצריך להיות, ושמנערים מקדימה הרכב מתייצב אבל מתנער לצדדים (ימין ושמאל) מעט, כנראה שזה הבולמים האחוריים, האם לפי הנתונים האלה הבולמים צריכים החלפה ?

×
×
  • תוכן חדש...