Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, האוטו שלנו גדול וירוק כתב:

כמה יפה הפורש וכמה מכוערים חיקוייו 😢

כל כך קשה להם להתארגן עם איזה מעצב לשעבר של חברה אירופאית כלשהי?

קיה לקחו את פטר שרייר מאאודי. מאז העיצובים שלהם הפכו אירופאיים מתמיד. (לפני זה העיצובים היו יפניים בהשראת מזדה) 

יונדאי לקחו מהנדס מ BMW, מזל שהוא אחראי רק על הביצועים בחטיבת ה N ולא על העיצוב שנוכחי של BMW

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 4 שעות, ברונקו כתב:

מה זה התפלץ הסיני הזה??

הסקירה המלאה.

נראה מעניין. יש יכולת להסתובב במקום כמו טנק כשבכל צד הגלגלים מסתובבים לכיוון אחר.

ויש גם מקרר בילט אין בקונסולה בין המושבים. 

 

 

 

פורסם

ואם במפלצות עסקינן... לכפיר ובועז היה משעמם היום.

 

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

פורסם
לפני 25 דקות, EliC25 כתב:

image.thumb.png.2ca1b004407ef0df6e53ed2c7578149d.pngמעניין למה פער של 45 אלף ש"ח ממחירו הקודם

180 מול 203 , מנוע/סוללה שונים?

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 18 דקות, zaf כתב:

180 מול 203 , מנוע/סוללה שונים?

לא הבנתי למה אתה מתייחס, זה סך הכל מספור של הדגם במאגר של משרד תחבורה, שים לב שזה תחת 2 יבואנים שונים

פורסם

משום מה חשבתי שהמיספור מתייחס לכח המנוע.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעתיים, orankohn כתב:

ניסאן ליף LEAF חשמלית. מודל 2023. יבוא מקביל של אוטו מקס. 

יש 4 כאלו בארץ. 

 

20240813_185947.jpg

20240813_190000.jpg

20240813_185956.jpg

Screenshot_20240813-185932.png

בא לי פעם להבין באיזה אתר אתם משתמשים לבדיקה לפי מספר הרישוי בלוחית, לדוגמה כמו פה בתמונה. כי אני משתמש במשומשת ( (: יצא לי טוב) וזה הרבה פחות טוב.

ואיפה כתוב כמה יחידות יש בארץ?

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

פורסם
לפני 6 דקות, ברונקו כתב:

בא לי פעם להבין באיזה אתר אתם משתמשים לבדיקה לפי מספר הרישוי בלוחית, לדוגמה כמו פה בתמונה. כי אני משתמש במשומשת ( 🙂 יצא לי טוב) וזה הרבה פחות טוב.

ואיפה כתוב כמה יחידות יש בארץ?

למשל, באפליקציה הזו.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 11 דקות, ברונקו כתב:

בא לי פעם להבין באיזה אתר אתם משתמשים לבדיקה לפי מספר הרישוי בלוחית, לדוגמה כמו פה בתמונה. כי אני משתמש במשומשת ( 🙂 יצא לי טוב) וזה הרבה פחות טוב.

ואיפה כתוב כמה יחידות יש בארץ?

יש את האתר הרשמי של משרד התחבורה. לא צריך אפליקציה, או אתרי צד ג' ששואבים משם מידע.

 

https://data.gov.il/dataset/private-and-commercial-vehicles/resource/053cea08-09bc-40ec-8f7a-156f0677aff3

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 דקות, bobi כתב:

יש את האתר הרשמי של משרד התחבורה. לא צריך אפליקציה, או אתרי צד ג' ששואבים משם מידע.

 

https://data.gov.il/dataset/private-and-commercial-vehicles/resource/053cea08-09bc-40ec-8f7a-156f0677aff3

 

אולי פספסתי, אבל כשמקלידים מספר רישוי לא מובא שם כמה רכבים יש מאותו דגם..

פורסם (נערך)

אני משתמש באפליקציה "רכבי ישראל" שנראית לי הטובה מכולן. 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bumapps.rehevisrael&hl=he

ראה דוגמא לנתוני מספריים של דגם ספציפי וחיתוכי נתונים בפרמטרים קרובים. 

 

 

Screenshot_20240813-223223.png

 

Screenshot_20240813-223212.png

Screenshot_20240813-223202.png

Screenshot_20240813-223233.png

עריכה אחרונה על ידי orankohn
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...