Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1061 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. יש לי מנורה צהובה של המנוע בלוח והרכב נוסע רגיל בלי תקיעות או משהו כזה  זה בעיה של משהו אחר או שזה סתם מנורה שנדלקת וצריך למחוק במחשב ?

2. המנוע מלמעלה מלוכלך משמן שנשפך מותר לנקות אותו עם מים וסבון רגיל או שצריך משהו מיוחד בשביל זה?

פורסם

נורית מנוע לא נדלקת סתם. זה מעיד על תקלה. יש לחבר סורק תקלות כדי לדעת מה הסיבה.

 

אל תנקה במים וסבון. או בעזרת מטלית לחה או בקיטור.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

1. זה רוב הסיכויים תקלת זיהום אוויר. יעלות נמוכה של הממיר או תקלה בחיישן חמצן. 

 

רוב הסיכויים שאחרי שתמחק את התקלה היא תדלק שוב. אבל זה שלב ראשון באבחון. עושים סריקת תקלות, רושמים את קוד התקלה. מאפסים את התקלה. אם הנורה נדלקת שוב, מטפלים לפי הקוד.

 

2. תנגב עם נייר סופג או מטלית כמה שאפשר. אם זה לא מספיק יש תכשירים לשטיפת מנוע. 

 

מולץ מאוד לא לשטוף את המנוע במים, הם גם לא ממש מורידים את שכבת השמן.

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני כשעה, Buki כתב:

1. זה רוב הסיכויים תקלת זיהום אוויר. יעלות נמוכה של הממיר או תקלה בחיישן חמצן. 

כנ"ל אצלי נורת מנוע נדלקה ואני יודע שיש לי בעיה בממיר (שאכן רוב הסכויים שזה תקלה בממיר) וחוץ מזה הרכב נוסע פיקס
זה נורא אם אני אדחה את הטיפול? 

×
×
  • תוכן חדש...