Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לפי מה שהבנתי הסיבה העיקרית שהחלטת על נירו זה טרייד אין מעודף וכנראה זמינות טובה לקבל את הרכב, יותר מיונדאי לדוגמה. לא כתבת גם אם בכל הרכבים שבדקת יצא לך לעשות נסיעת מבחן.

בכל מקרה זה עיניין ושיקולים אישיים כמובן שיהיה לך בשעה טובה סע בדרכים טובות :)

עריכה אחרונה על ידי Johnik
פורסם
לפני שעה, mystopp כתב:

למנוע ישנן ארבע רמות של בלימה רגנרטיבית, שבדומה לדגמי האיוניק והג'נסיס נשלטים על ידי פדלים שנמצאים מאחורי ההגה, כאשר ברמה הגבוהה ביותר (i-pedal) הרכב יכול להגיע לעצירה מלאה ומאפשר one pedal driving.

וואוו קנית אותי!!

לדעתי זה הדבר החכם ביותר שיש, זה דומה להורדת הילוך, בירידה ארוכה וכדו' פשוט משלבים בךימה חזקה וחוסכים בלאי בלמים. 

חשבתי להמציא פטנט כזה, עכשיו אץה מוכיח שכבר קיים...

 

סקירה עניינת ומועילה.

תודה

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם
לפני כשעה, Johnik כתב:

לפי מה שהבנתי הסיבה העיקרית שהחלטת על נירו זה טרייד אין מעודף וכנראה זמינות טובה לקבל את הרכב, יותר מיונדאי לדוגמה. לא כתבת גם אם בכל הרכבים שבדקת יצא לך לעשות נסיעת מבחן.

בכל מקרה זה עיניין ושיקולים אישיים כמובן שיהיה לך בשעה טובה סע בדרכים טובות :)

ראשית, נהגתי על כולם. שנית לזמינות לא הייתה משמעות בהחלטה, היות וזמן ההמתנה היה דומה פלוס/מינוס בשאר החברות (חוץ מהטסלה, שם לא בדקתי, כי ירדתי מהקניה בגלל שלא התחברתי לממשק המשתמש)

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

לגמרי נכון. טסלה, גם ה 3 גם ה Y הן הרכישה הטובה ביותר היום בחשמליות. גם אבזור, גם כוח, ודאי מרחב פנים ( ב Y לא פחות מפסיכי ), גם סופרצ'ארג'רים שמנטרלים ולא במעט את חרדת הטעינה ואת מחירה למי שטוען מחוץ לבית. וחשוב מכל פער המחיר בינן לבין המתחרות הופך אותן לעדיפות כמעט מכל בחינה. ושלא יהיה ספק, לא רואה את עצמי נוהג במכונית בלי כפתורים, רק מסך אחד באמצע עם כיתוב ואייקונים קטנים מדי, כאלו שמחייבים הסטת מבט ותשומת לב מהכביש, אבל מי שזה טוב לו, לא ימצא משהו משתלם יותר לדעתי.

פורסם
לפני 16 שעות, mystopp כתב:

ממוצע צריכת החשמל ע"פ מחשב הדרך הוא 14.5 קוט"ש ל-100 ק"מ

זה מעולה, ומעיד על נהיגה חסכונית יחסית, וכנראה יעילות אנרגטית גבוהה. 

לשם ההשוואה, עם האיוניק 5, שאני מאמין שהן חולקות לא מעט רכיבים, הצריכה הממוצעת שלי היא 16.6Kwh לאורך 18000 ק"מ. 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 3 שעות, discoTD5 כתב:

זה מעולה, ומעיד על נהיגה חסכונית יחסית, וכנראה יעילות אנרגטית גבוהה. 

לשם ההשוואה, עם האיוניק 5, שאני מאמין שהן חולקות לא מעט רכיבים, הצריכה הממוצעת שלי היא 16.6Kwh לאורך 18000 ק"מ. 

 

אבל נירו קלה יותר באיזה 200 קילו אז כנראה שההבדל משם. 

 

 

פורסם
לפני 4 שעות, discoTD5 כתב:

זה מעולה, ומעיד על נהיגה חסכונית יחסית, וכנראה יעילות אנרגטית גבוהה. 

לשם ההשוואה, עם האיוניק 5, שאני מאמין שהן חולקות לא מעט רכיבים, הצריכה הממוצעת שלי היא 16.6Kwh לאורך 18000 ק"מ. 

 

אכן, אני נוהג רוב הזמן עם קרוז מופעל בנהיגה בין עירונית, ועם ipedal בשאר הזמן. נראה מה תהיה הצריכה כשיגיע הקיץ והמזגן יעבוד קשה יותר בבוקר. בימי השרב האחרונים, כשהרכב עומד בחוץ, הטווח מתקצץ במשהו כמו 20 קילומטר

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

האם מדובר בדור החדש של הנירו או בנירו פלוס?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם (נערך)

בחרת לו אחלה צבע. יש צבעים שלא משתלבים בעיצוב שלו יפה, הכחול נראה ממש יפה.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
×
×
  • תוכן חדש...