Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

ברצוני להיעזר בכם 

ברשותי טויוטה יאריס 2004 שנרכשה לפני כחודש וחצי, שמתי לב שצריכת הדלק גבוהה מהרגיל (אני מכיר היטב את הדגם, מכיוון שהיה לי אותו דבר רק במודל 2003,)

ממוצע צריכה של הרכב בנתוני הנהיגה שלי (הרגלי נסועה, ונסיעה משולבת בערך של 70% עירוני, ו30% בין עירוני) עומדת על 1/14, 

כרגע נתוני הצריכה הינם 1/11, 

כמו"כ יש לציין שכשאני מניע, יש ריח של דלק 

אשמח לתובנות מה מקור הבעיה 

תודה רבה 

פורסם

איך מדדת? מחשב רכב או לפי משאבה?

זה גם מאוד תלוי איך טתה נוהג, לאו דווקא מעיד על תקלה.

הריח של הדלק מן הסתם לא תקין. הייתי מתחיל מלבדוק שאין נזילה מאיזה צינור.

פורסם
לפני 25 דקות, bolenat14 כתב:

איך מדדת? מחשב רכב או לפי משאבה?

לפני 25 דקות, bolenat14 כתב:

זה גם מאוד תלוי איך טתה נוהג, לאו דווקא מעיד על תקלה.

הריח של הדלק מן הסתם לא תקין. הייתי מתחיל מלבדוק שאין נזילה מאיזה צינור.

מדדתי לפי משאבה 

 

לכן הדגשתי שהיה לי רכב דומה שנתון2003 אם אותם הרגלי נסיעה 

פורסם

היה לי סיפור דומה, המשאבת דלק התחילה לנזול

אחרי נסיעה קצרה היה עליה שלולית דלק (בחלק שרואים מתחת לכסא האחורי)

אחרי נסיעה ארוכה גם התחיל לטפטף מתחת לרכב

 

לבדוק את הנושא (הריח של הדלק) בהקדם!

  • רעיון טוב! 2
פורסם
בתאריך 8.5.2023 בשעה 13:30, Sparrow420 כתב:

היה לי סיפור דומה, המשאבת דלק התחילה לנזול

אחרי נסיעה קצרה היה עליה שלולית דלק (בחלק שרואים מתחת לכסא האחורי)

אחרי נסיעה ארוכה גם התחיל לטפטף מתחת לרכב

 

לבדוק את הנושא (הריח של הדלק) בהקדם!

אעשה כדבריך 

למה בהקדם ? האם זה טומן סיכון מלבד חיסכון בכסף ?

 

ושאלה נוספת האם ניסיונך הוא מהדגם האמור או מרכב אחר ?

פורסם

מעדכן ..

ככל הנראה אין דליפה כלשהיא ממערכת הדלק,

המוסכניק החליף פלאגים, הריח כנראה נבע מהתנעה כשהאוטו היה קר מה שגרם לריח,

לעת עתה ניכר צריכה איטית יותר מקודמיה

תודה לעונים

×
×
  • תוכן חדש...