Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה לבעלי מכשיר פסקל של כביש 6


מעבר לפיתרון נפתר ע"י zadoki,

פוסטים מומלצים

פורסם

איך מכשיר הפסקל מקבל חשמל ?

האם יש בתוכו סוללה, או שהוא מחובר למערכת החשמל של הרכב ?

 

(ניסיתי לבדוק בגוגל, זה לא עזר)

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

היא גם נגמרת אחרי כ 7-9 שנים אז מחליפים מכשיר. 

איך יודעים שהסוללה נגמרת? בהתחלה הוא מפסיק לצפצף במעבר מתחת לחלק מגשרוני הביקורת. חלק מצפצף חלק לא. בהמשך מפסיק לצפצף בכלל. 

 

החברה מחליפה את המכשיר ללא תשלום אבל רק בהגעה למרכז השרות, לא שולחים הביתה. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

עוד בכלל משתמשים בשטות הזאת?

ככל שנאמר לי, למי שיש מנוי וידאו מקבל מחיר זהה

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

בדוק באתר של כביש 6 - הפסקל נותן הנחה משמעותית בהשוואה לוידאו. אם אתה מרבה לנסוע בו זה כדאי.

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 21 דקות, סולל הדרך כתב:

עוד בכלל משתמשים בשטות הזאת?

ככל שנאמר לי, למי שיש מנוי וידאו מקבל מחיר זהה

מה שאני שמעתי זה שמי שיש לו מנוי פסקל אבל נוסע ללא פסקל באוטו ממשיך לקבל מחיר מנוי פסקל, הרכב שלו מזהה באמצעות צילום לוחית רישוי כמו במנוי וידאו.

 

אני רק לא יודע כמה זמן אפשר להשתמש בזה, האם אחרי כמה נסיעות כאלו שולחים התראות ומתחילים לחייב לפי מחיר לקוח מזדמן?

 

 

פורסם

לדעתי בהחלט הגיע זמן לבטל את הפסקל.

הרי בכבישי אגרה אחרים מסתדרים בלעדיו מצויין. 

 

 

 אפשר לעשות מנוי "פרמיום" שכולל תשלום מקדמה ומחיר נסיעה נמוך יותר ומנוי "רגיל" ללא מקדמה ומיחר נסיעה גבוה יותר, שיחליפו את המנוי פסקל ומנוי וידאו שיש היום.

 

המכשיר הזה נראה לי מיותר. 

 

 

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

קיבלתי מכתב השבוע מכביש-6 שאם אני לא מסדר את 2 הפסקלים שלי (ברלינגו\3008) הם מחזירים אותי למנוי וידאו.

מישהו שם התעורר והבין כנראה שהתופעה מתרחבת וכנראה שצריך לשים לה סוף....

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
בתאריך 6.12.2024 בשעה 19:56, Tom_22 כתב:

תעמוד בתור.

 

אגב לא מבין למה הם לא עוברים למדבקת RFID UHF. ואז הכל נפתר לכאורה.

משהו כזה. יש גם כרטיס קטן בעקרון דומה.

אין לי מושג אם RFID יודע לעמוד במרחק, להגיב במהירות הנדרשת או לעמוד בעומס של כמות גדולה של מכוניות בו זמנית.


מבחינת הפסקלים שלי -

זה של הברלינגו מת לגמרי (לא עובד בשום נקודה על השמשה), זה פסקל עם שנת ייצור 2009.

זה של ה 3008 התחיל לעבוד ברגע ששמתי אותו על הנקודות השחורות ליד המראה. זה פסקל עם שנת ייצור 2015.

החלטתי שאם אני הולך אני כבר לוקח את שניהם וזהו.

 

אז קפצתי היום למרכז שירות של כביש 6 בנחשונים.


השירות שלהם היה פשוט מעולה, לא רק שלא היה תור ארוך (לפניי היו 2-3 אנשים - וכל העמדות [סהכ 3] היו מאויישות) - אלא שבחור נוסף שעובד ב BACK OFFICE מאחורי הנציגים הפרונטליים (בחור באמת נחמד וגם שירותי להפליא) - יצא כל פעם לממתינים בחוץ, אסף מאיתנו את הפקסלים, ותוך 2 דקות (!) חזר אלינו עם חדשים.

בדיעבד - מסתבר שאותו בחור הוא לא פחות ולא יותר - מנהל מרכזי השירות של כביש 6, יוגב יעיש (עליו קראתי בדיעבד באתר של כביש 6).


אז מסרתי לו את הפסקלים (אפילו לא ביקש ממני פרטים) - ואחרי 2 דקות הוא חזר אליי עם 2 חדשים שרשום על כל אחד מהם השם הפרטי שלי + לאיזה רכב (אחד לפיג'ו והשני לסיטרואן) - הם כנראה פשוט סרקו את הברקוד של הפקסלים הקיימים וככה ביצעו זיהוי.
הפעם קיבלתי פסקלים חדשים מודל 2024 עם תושבות חדשות ומגבון לח לניקוי השמשה טרם ההדבקה של התושבת.

שורה תחתונה - שאפו.

 

איציק

  • אהבתי 3

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם (נערך)
לפני שעה, איציק נ. כתב:

אין לי מושג אם RFID יודע לעמוד במרחק, להגיב במהירות הנדרשת או לעמוד בעומס של כמות גדולה של מכוניות בו זמנית.

אני מכיר את זה מטייוואן. לפי חוברת הסברה שלהם, הם מדברים על דיוק של 99.2% בזיהוי אוטומטי משולב של מצלמות לוחית רישוי והתג RFID ורק 0.8% שדורשים זיהוי ידני ללוחית.

בהמשך שם יש איזכור ל"תמיכה" במהירות גבוהה וצפיפות תנועה.

הפסקל בסופו של דבר הוא הרי גם משהו כזה. רק כנראה שיש אפשרויות יותר מוצלחות.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...