Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרוסאובר למשפחה עד 150,000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1158 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט בין קורולה יאריס קרוס וסוזוקי קרוסאובר חדשות או טויוטה ראב4 בת כ-3 שנים.

הדרישות מהרכב הן

  • תנוחת ישיבה גבוהה לנהג
  • בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירת מרחק, בלימה אוטונומית ותיקון סטיה מנתיב.
  • מרווח סביר למשפחה עם 3 ילדים (בלי מושבי בטיחות) ותא מטען של כ-400 ליטר ומעלה.
  • אמינה
  • צריכת דלק סבירה (לפחות 15 ק"מ לליטר)
  • לא מצ'מפיון מוטורס

מי מה-3 עדיפה, או שיש דגם אחר שעדיף לדעתכם?

תודה!

פורסם

טויוטה יאריס קרוס יהיה קטן עבור 3 במושב האחורי. 

סוזוקי S קרוס מרגיש מאוד מיושן, תנוחת הישיבה לא גבוהה במיוחד ומערכות הבטיחות שלו מתפקדות באופן מאוד בסיסי. לטעמי רכב שמתומחר באופן מופרז ומעניק תמורה לא טובה למחיר. 

ראב 4 מתומחר באופן מוגזם כמשומש אבל יענה על הדרישות. 

אם אתה מוותר על סעיף צריכה הדלק אתה יכול לבדוק את מאזדה CX-5 שעונה על שאר הדרישות. 

אם התקציב מאפשר אז ספורטאז׳ פרימיום חדש עם מנוע 2.0 ליטר גם יכול להיות עסקה טובה אך שוב עם ויתור בסעיף צריכת הדלק. 

  • רעיון טוב! 2
×
×
  • תוכן חדש...