Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1168 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות שרשור שרץ כאן היום,כשאחד מהחברים טען שבקרת השיוט בנירו 2019 טובה יותר מאשר אטקה 2022.

תוכלו לשתף מניסיונכם לגבי שמירת מרכוז מסלול ובקרת השיוט האדפטיבית?

אתחיל מנסיוני עם 3008:

שמירת מרכוז מסלול מ 60 קמ"ש מבוצע תיקון עדין אך ללא חיווי קולי שהיה מסייע (אלא אם המערכת חושבת שאין אחיזה ראויה בהגה ואז יש התראה קולית).

בקרת השיוט האדפטיבית : שמירת מרחק שמרנית מאד.. גם במרחק הקצר ביותר של מרווח נהגי הקמיקזה משתחלים במרווח.

בסיטואציה שמתקרבים לרמזור שרק התחלף לירוק  ואני מגיע במהירות  המערכת בולמת באגרסיביות (קרה מספר פעמים) כי המרחק לרכב "פתאום" הצטמצם כלומר המערכת לא הצליחה ל"ראות" קדימה כ 250 מ'. 

ההבנה שלי היא שניתן לסמוך על המערכת בערבון מוגבל ותמיד על הנהג לחזות את התנהלות התנועה מלפניו.

מעניין אותי לשמוע איך יצרנים אחרים מימשו המערכות?

 

×
×
  • תוכן חדש...