Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סאבים של פיוניר ה800 ואט אני רוצה להרכיב את שתיהם בתוך תיבה ואני לא יודע איזה גודל איזה מידות איזה גודל הפורט וכל זה.....אם מישהו יוכל לעזור לי זה יהיה מעולה!.

יש לי ברכב מגבר של בוס 1000 ואט אני רוצה לחבר אותו לשתי הסאבים האלה....נראה לכם שזה מספיק בשבילם? שמעתי מישהו שסאב 1 כזה יושב לו על אותו מגבר אבל גם אם רמקולים וזה נשמע חזקקקק...

תודה לכל העוניםםםם....

פורסם
יש לי סאבים של פיוניר ה800 ואט אני רוצה להרכיב את שתיהם בתוך תיבה ואני לא יודע איזה גודל איזה מידות איזה גודל הפורט וכל זה.....אם מישהו יוכל לעזור לי זה יהיה מעולה!.

יש לי ברכב מגבר של בוס 1000 ואט אני רוצה לחבר אותו לשתי הסאבים האלה....נראה לכם שזה מספיק בשבילם? שמעתי מישהו שסאב 1 כזה יושב לו על אותו מגבר אבל גם אם רמקולים וזה נשמע חזקקקק...

תודה לכל העוניםםםם....

 

 

אתה רוצה תיבה אחת לשניהם? או לכל אחד תיבה משלה? בכ"א הסאבים האלו (אם אתה מדבר על הפניויר TSW305C) דורשים תיבה אטומה לחלוטין.. תוכל לקנות אחת כזאת פה:

http://www.audionet.co.il/details.asp?id=523&lead_id=&look=

 

או לבנות בעצמך..

 

אני מניח שאם תביא פרטים נוספים על הסאב (מה שכתוב בחוברת שקיבלת עם הסאב) יוכלו לעזור לך יותר.

פורסם

יש לי אחד שכרגע הוא מורכב בתוך תיבה עם פורט והוא מפציץ חבל על הזמן באמת אני לא חושה שצריך בכלל תיבה אטומה אני מעדיף תיבה עם פורט...אבל יש עוד בעייה...כרגע מורכב לי מגבר 4 יציאות ברכב ואני רוצה לחבר עוד מגבר איך אני עושה את זה? את האר סי איי אני לוקח מהמגבר שמותקן? כי אין לי עוד יציאת אר סי איי ברדיו דיסק...ואת החוטים הנוספים לאן אני מחבר?.....

תודהה לעונים..

פורסם

גם אני הייתי ממליץ לך לשים אותם בתיבה פתוחה תאמין לי שזה יהיה מאוד חזק.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

זה בדיוק מה שאני רוצה לעשות להכניס את שתיהם לתוך תיבה עם פורט אבל שנראה כמו מחיצה אם אתם מבינים למה אני מתכוון אבל אני צריך מידות....אני לא רוצה סתם להכין תיבה שאחר כך אני יתבאס עליה

 

אם למישהו יש עצה או משהו אני מאוד ישמח...

שבת שלום

פורסם

זה בערך מה שאני רוצה לעשות....זה רק סירטוט זה יראה הרבה יותר טוב במציאות ראיתי מישהו שעשה ככה...אבל לא שמעתי

פורסם

כל המידות הן בסנטימטרים:

פנים:רוחב 95 גובה 41

גב:רוחב 95 גובה 38

גג: רוחב 95 עומק 34

רצפה: רוחב 95 עומק 37

צדדים: למעלה 34 למטה 37 אחורה 34 פנים 37 בשיפוע(כל זה X2)

פורטים: למעלה 18 למטה 21 אחורה34 פנים 37 בשיפוע(כל זה X2)

הנפח הוא 110 ליטר, 38HZ.

 

 

אלו המידות של התיבה שלי...בהצלחה.

 

ג'ניה

:king:

פורסם

לא הבנתי את המידות של הפורטים אם אפשר לצרף איזה שרטוט או משהו אני ישמח...

 

***תערוך את ההודעות שלך במקום לפרסם 3 אחת אחרי השניה.

×
×
  • תוכן חדש...