Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, 

 

ביצעתי היום טיפול שגרתי במוסך, בבדיקה התגלה שגומיית הצייריה קרועה + 2 מוטות מייצבים שדרשו החלפה.

האם המחיר הוגן לטיפול שבוצע? (לא נעשה במוסך מורשה יבואן).

280D0BA8-DC66-4C9D-8626-6CFB5C93CAF6.jpeg

פורסם

לדעתי תמחור החלפת הגומיה ונוזל קירור יכל להיות נמוך יותר, בסהײכ המחיר סביר. 

לפעם הבאה כדאי לברר מראש איזה שמן, איזה נוזל קירור ואילו פלאגים מתקינים לך. 

פורסם

@Moshe c

לגבי עניין הגומיה שאלתי למה המחיר גבוהה נאמר לי שרק העבודה של פירוק והרכבה לוקחת כשעתיים + לגביי הפלאגים ביקשתי את הזולים ביותר (רצו לשים אירודיום בסוף שמו NGK). 

פורסם
לפני שעתיים, Jester כתב:

@Moshe c

לגבי עניין הגומיה שאלתי למה המחיר גבוהה נאמר לי שרק העבודה של פירוק והרכבה לוקחת כשעתיים + לגביי הפלאגים ביקשתי את הזולים ביותר (רצו לשים אירודיום בסוף שמו NGK). 

האירודיום לרכבך הם גם של חברת NGK.

האירודיום מוחלפים בתדירות נמוכה משמעותית מהפלטינה ולכן לאורך זמן זולים יותר מבחינת עלות הפלאגים, עלות העבודה על ההחלפה ולמיטב ידיעתי הם גם יעילים יותר מבחינת תפקוד המנוע וגורמים לחיסכון מסויים בצריכת דלק. 

פורסם
בתאריך 15.3.2023 בשעה 21:54, Moshe c כתב:

האירודיום לרכבך הם גם של חברת NGK.

האירודיום מוחלפים בתדירות נמוכה משמעותית מהפלטינה ולכן לאורך זמן זולים יותר מבחינת עלות הפלאגים, עלות העבודה על ההחלפה ולמיטב ידיעתי הם גם יעילים יותר מבחינת תפקוד המנוע וגורמים לחיסכון מסויים בצריכת דלק. 

כששאלתי לגבי עניין ההחלפה שאלו מה אני רוצה, אמרתי מה ששמו לי מקודם החזיקו לי כ- 95,000 ק״מ ללא כל בעיות ושמו לי את ההכי פשוטים (לפי מה שנאמר במוסך הזה, אפילו לא אירואדיום או NGK) ואז נשאלת השאלה מה אני מעדיף אירודיום שהם יקרים יותר כ- 100₪ לנורה להבנתי או משהו אחר פשוט יותר? בקשתי פשוט יותר. תודה על ההסבר. 

×
×
  • תוכן חדש...